Ολοκληρωμένο πακέτο προϊόντων και υπηρεσιών για λογιστές

Άρθρο του Πέτρου Κοραλή, Data Communication Solutions Division Manager

Τα λογιστικά γραφεία συνιστούν έναν επιχειρηματικό κλάδο με ιδιαίτερες ανάγκες. Το πολύπλοκο, συνεχώς μεταβαλλόμενο φορολογικό και νομοθετικό περιβάλλον της χώρας μας, η άμεση εξάρτηση από τη λειτουργία υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και η διαχείριση πλήθους επιχειρήσεων διαμορφώνουν ένα συνδυασμό σύνθετων μηχανογραφικών απαιτήσεων.

 

Η Data Communication, με γνώση αυτών των ιδιαιτεροτήτων, έθεσε τις βάσεις της πληροφορικής και της μηχανογράφησης για τα λογιστικά γραφεία στην Ελλάδα, αναπτύσσοντας, εδώ και 29 χρόνια, προϊόντα που άλλαξαν ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους. Η εκτύπωση μηχανογραφημένου ΦΠΑ (1987), η ανάπτυξη εφαρμογών για περιβάλλον Windows (2001), η σύνδεση με το TAXISNet για απευθείας υποβολή ηλεκτρονικών δηλώσεων ΦΠΑ (2002), η διοργάνωση live webinars (2013) είναι μερικές από τις καινοτομίες που η Data Communication πρώτη εισήγαγε και οι οποίες συνέβαλαν καθοριστικά στην καθιέρωσή της στο χώρο αυτό.

Σήμερα, βασικό προϊόν μας για τα λογιστικά γραφεία συνιστά η σειρά Academia Financials, η οποία περιλαμβάνει εφαρμογές για τη διαχείριση Εσόδων – Εξόδων, Γενικής Λογιστικής, Φορολογίας Εισοδήματος και ΦΑΠ/ΕΝΦΙΑ. Συμπυκνώνει όλη την εμπειρία που έχουμε αποκτήσει από τη μακροχρόνια επαφή με τον κλάδο, ενώ η υψηλή της λειτουργικότητα έχει δοκιμαστεί εκτενώς, τοποθετώντας την ψηλά στην προτίμηση των λογιστών. Επιπλέον, για τα λογιστικά γραφεία που διαχειρίζονται τη μισθοδοσία πελατών τους, παρέχουμε το Premium HRM Μισθοδοσία, που υποστηρίζει κάθε εργασιακή σχέση και σύστημα αμοιβής, διαθέτοντας απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσθετες δυνατότητες πώλησης για το δίκτυο συνεργατών προκύπτουν μέσω των δύο πολύ επιτυχημένων προϊόντων μας, του WinEra, για εμπορική και οικονομική διαχείριση, και του συστήματος διαχείρισης ανθρώπινων πόρων Premium HRM. Καθώς πρόκειται για λύσεις που συνδέονται και λειτουργούν εξαιρετικά με τη σειρά Academia Financials, συστήνονται από τους λογιστές στις επιχειρήσεις/πελάτες τους, δημιουργώντας έτσι ένα νέο σημαντικό πεδίο ευκαιριών πώλησης για τους συνεργάτες μας.

 

Η επιτυχία των εφαρμογών μας οφείλεται στο συνδυασμό πληρότητας, ευελιξίας και ευκολίας στη χρήση. Οι αυτόματες μαζικές λειτουργίες, η διασύνδεση και ανταλλαγή δεδομένων με δημόσιους φορείς και η άμεση κυκλοφορία αναβαθμίσεων για την πλήρη εναρμόνισή τους με τις εκάστοτε φορολογικές αλλαγές, συνιστούν βασικές δυνατότητες κρίσιμες για τη σωστή ροή εργασίας των λογιστικών γραφείων και καθοριστικές για την αποτελεσματική λειτουργία τους.

 

Παράλληλα, επιδιώκοντας τη βέλτιστη ικανοποίηση του πελάτη, προσφέρουμε ισχυρό after sales support μέσω της ολοκληρωμένης πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360˚, η αποτελεσματικότητα της οποίας έχει βραβευτεί στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) 2014 και 2015, στα European Business Awards 2014/2015 και στα Bite Awards 2015. Στην επιτυχία της σημαντικό ρόλο έχουν τα στελέχη μας, τα οποία αναλαμβάνουν το απαιτητικό έργο της καθημερινής επικοινωνίας και υποστήριξης. Για να διασφαλιστεί ότι ο πελάτης αισθάνεται σιγουριά μαζί μας και ότι εμείς κατανοούμε απόλυτα τις ανάγκες του, η ομάδα εξυπηρέτησης του Academia Financials απασχολεί άτομα με προϋπηρεσία σε λογιστικά γραφεία, μιλάει δηλαδή στη γλώσσα του. Επιπλέον, τον συνδράμουμε σε επίπεδο επιστημονικής ενημέρωσης με τη διοργάνωση φορολογικών σεμιναρίων και με συνδρομητικές συμβουλευτικές υπηρεσίες, πάντα σε συνεργασία με έγκριτους φοροτεχνικούς. Η πολιτική εξυπηρέτησης εφαρμόζεται και για τα μέλη του δικτύου συνεργατών της εταιρείας, προσφέροντας συνεχή τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση, και συνδρομή στις προσπάθειες προώθησης των εφαρμογών.

 

Όπως αναδεικνύεται από τα παραπάνω, οι πελάτες μας λαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο προϊόντων και υπηρεσιών, που καλύπτει πλήρως τις μηχανογραφικές - και όχι μόνο – ανάγκες τους, όπως και οι ίδιοι επιβεβαιώνουν. Πάνω από το 98% των πελατών μας δηλώνει πολύ ικανοποιημένο από την Data Communication και πάνω από 96% ανανεώνει ετησίως το συμβόλαιο συντήρησης των εφαρμογών μας, ποσοστά ιδιαίτερα υψηλά, που υπογραμμίζουν την εμπορική αξία της συνεργασίας μαζί μας.

 

Tech Channel Partner | Tεύχος Μαΐου 2016 | Δείτε το έντυπο

29 χρόνια επιτυχούς παρουσίας

Περισσότερα

Στην Data Communication επικεντρωνόμαστε στην καινοτομία που υπηρετεί τους πελάτες μας

Περισσότερα