PYLON Restaurant Hybrid

Eφαρμογή διαχείρισης, αποκλειστικά για επιχειρήσεις του κλάδου της Εστίασης!

 Με εξειδικευμένη λειτουργικότητα και φιλικό περιβάλλον εργασίας καλύπτει όλες τις λειτουργίες μιας αυτόνομης επιχείρησης αλλά και μιας αλυσίδας με κεντρική διαχείριση. Διασφαλίζει την αποδοτική και απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησής σας, καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας. To PYLON Restaurant Hybrid απευθύνεται σε Εστιατόρια, Ταβέρνες, Cafe Bar, Delivery, Πολυχώρους διασκέδασης. Night clubs, Συνεδριακούς χώρους, Αθλητικά κέντρα

Ενδιαφερομαι
Διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA

Εναρμονιστείτε με τις απαιτήσεις τήρησης ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ και διαβιβάστε τα δεδομένα σας στην πλατφόρμα myDATA, εύκολα, γρήγορα με απόλυτη αξιοπιστία. Βασιστείτε στην τεχνογνωσία του Ομίλου Epsilon Net διασφαλίζοντας την άμεση προσαρμογή του PYLON Restaurant Hybrid σε κάθε μεταβολή της νομοθεσίας μέσα από συνεχώς ενημερωμένες εκδόσεις.

Διαχείριση από παντού

Οργανώστε την επιχείρησή σας, όποια στιγμή χρειαστεί από το smartphone ή το tablet σας, όπου κι αν βρίσκεστε. To PYLON Restaurant Hybrid είναι εύκολο στη χρήση και συμβατό με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Ios, Android). Εκδώστε και αποστείλετε άμεσα τα παραστατικά σας, επωφεληθείτε από την ασύρματη παραγγελιοληψία και διαχειριστείτε εύκολα όλες τις ιδιαίτερες λειτουργικές ανάγκες της εστίασης, όπως αλλαγή τραπεζιών, αλλαγή σερβιτόρου, αλλαγή τρόπου πληρωμής, μερική εξόφληση κλπ.

Online Σύνδεση με το Backoffice

Νιώστε ασφαλείς μέσω της οnline διασύνδεσής της εφαρμογής με το Βack office. Με τη χρήση κοινών πινάκων δεδομένων, το PYLON Restaurant Hybrid παρέχει ασφάλεια στις συναλλαγές αλλά και στη μεταφορά των δεδομένων. Έχει χαμηλό κόστος συντήρησης, χωρίς την ανάγκη χρήσης πρόσθετου hardware και άμεση αμφίδρομη ενημέρωση με όλα τα υποσυστήματα του Back office. Διαθέτει CRM και Loyalty (για καμπάνιες, κάρτες πελατών, διαχείριση πόντων και οργάνωση εκδηλώσεων), Εμπορικό (για αλλαγές τιμών ειδών, αυτόματες αναλώσεις, τήρηση αποθήκης, παρακολούθηση αγορών και απογραφών, ενημέρωση πωλήσεων), Λογιστική και Μισθοδοσία.

Διαχείριση Πολλαπλών Δραστηριοτήτων

Διαχειριστείτε με ευκολία τον μικτό τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σας! Με την καινοτομία των διαφορετικών desktops, το PYLON Restaurant Hybrid καλύπτει πλήρως όλες δραστηριότητες της επιχείρησής σας. Με το πάτημα ενός κουμπιού, αλλάζει οθόνη και μετατρέπεται στη μορφή που σας εξυπηρετεί εκείνη τη στιγμή. Καλύπτει περιπτώσεις επιχειρήσεων όπως εστιατόρια με υπηρεσίες delivery & take away, ξενοδοχεία που προσφέρουν και χώρους εκδηλώσεων, καταστήματα λιανικών πωλήσεων που παράλληλα σερβίρουν καφέ κλπ.

Έξυπνα Πόστα Εργασίας

Διαμορφώστε ιδανικά τους χώρους που εξυπηρετούν οι σερβιτόροι σας, συνδυάζοντας παράλληλα και τα αντίστοιχα κέντρα παρασκευής προϊόντων. Με τη λειτουργία έξυπνων πόστων εργασίας, δημιουργούνται όλοι οι απαραίτητοι αυτοματισμοί για την αντιμετώπιση της υψηλής ή χαμηλής κίνησης πελατών μέσα στην ημέρα, αφού το κάθε πόστο μπορεί να διαθέτει εξατομικευμένη σχεδίαση για κάθε λειτουργία του.

Μείωση Κόστους Επένδυσης

Επωφεληθείτε από την τεχνολογική καινοτομία της ενοποιημένης πλατφόρμας PYLON Hybrid. Το Pylon Restaurant Hybrid λειτουργεί σε οποιοδήποτε συσκευή (Η/Υ, Tablet, POS) και εκτυπώνει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες απαιτήσεις σε hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχοντα εξοπλισμό μιας επιχείρησης, υποστηρίζοντας local και cloud database.

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

PYLON Restaurant Hybrid

Γνωρίστε την εξειδικευμένη εφαρμογή που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της εστίασης!

Δείτε Περισσότερα

Δείτε τα υπόλοιπα προϊόντα για Μεσαίες και Μικρές Επιχειρήσεις

Επικοινωνία