Εξυπηρέτηση Customer Care 360˚

Μέσω της ολοκληρωμένης πολιτικής εξυπηρέτησης Customer Care 360˚ προσφέρουμε στους πελάτες μας εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας.

 

Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζουμε ότι αξιοποιούν στο μέγιστο όλες τις δυνατότητες των εφαρμογών μας.

 

Η πελατοκεντρική αντίληψη της Data Communication εκφράζεται με την πολιτική ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης του πελάτη «Customer Care 360˚». Η πολιτική αυτή, την οποία εμείς έχουμε σχεδιάσει και για την οποία έχουμε επανειλημμένως  διακριθεί, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα «συστήματα» εξυπηρέτησης πελατών και διασφαλίζει ότι ο πελάτης αξιοποιεί πλήρως όλες τις δυνατότητες των εφαρμογών μας προς όφελος της επιχείρησής του

Πολιτική ολοκληρωμένης εξυπηρέτησης του πελάτη

Η πολιτική "Customer Care 360˚" περιλαμβάνει ένα εκτενές πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών όπως: Κέντρο Υποστήριξης Πελατών, Γνωσιακή Βάση, Πλάνο Τακτικής Επικοινωνίας & Προληπτικής Υποστήριξης,, Φορολογικά Σεμινάρια/Webinars, Webinars Υποστήριξης, DC Training Portal, Νέες Εκδόσεις. 

Κέντρο Υποστήριξης Πελατών

Παρέχουμε υπηρεσίες υποστήριξης τηλεφωνικά, μέσω διαδικτύου ή στο χώρο του πελάτη. Το Κέντρο Υποστήριξης Πελατών λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή 9.00 – 19.00. & Σάββατο 9.00 – 14.00, ανάλογα με τη σύμβαση υποστήριξη του πελάτη. Ειδικά για τα λογιστικά γραφεία, σε περιόδους αιχμής, υπηρεσίες υποστήριξης είναι διαθέσιμες και τις Κυριακές.

 

Γνωσιακή Βάση

Διαθέτουμε ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση. Με περισσότερες από 1100 ερωτοαπαντήσεις και περισσότερα από 50 ειδικά θέματα παραμετροποίησης.

 

Πλάνο Τακτικής Επικοινωνίας

Επικοινωνούμε συχνά με τους πελάτες μας για να εντοπίζουμε έγκαιρα και άμεσα θέματα που πιθανόν τους απασχολούν. Βρισκόμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά από τις ανάγκες τους. 

 

Φορολογικά Σεμινάρια/Webinars

Διοργανώνουμε σεμινάρια πάνω σε επίκαιρα φορολογικά θέματα που ενδιαφέρουν τον κλάδο των λογιστών. Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται στο Συνεδριακό μας Κέντρο και αναμεταδίδονται μέσω διαδικτύου, ώστε να μπορείτε να τα παρακολουθήσετε οπουδήποτε και αν βρίσκεστε. 

 

Webinars Υποστήριξης

Πραγματοποιούμε σεμινάρια μέσω διαδικτύου αποκλειστικά για τους χρήστες των εφαρμογών μας. Για την αποτελεσματικότερη χρήση των προγραμμάτων μας και την επίλυση αποριών. 

 

DC Training Portal

Διαθέτουμε online πύλη με πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό. Με περισσότερες από 250 video-παρουσιάσεις και νέα e-seminars για τους καινούριους πελάτες μας. 

 

DC Certified Professional

Παρέχουμε ολοκληρωμένη εκπαίδευση για κάθε εφαρμογή μέσα από το εκπαιδευτικό μας portal. Δωρεάν πρόσβαση και δυνατότητα λήψης πιστοποίησης τεχνογνωσίας "DC Certified Professional" με συμμετοχή σε Online εξετάσεις. 

 

Νέες Εκδόσεις

Αναβαθμίζουμε τακτικά τις εφαρμογές μας σύμφωνα με τη νομοθεσία, αλλά και σύμφωνα με τις ανάγκες και τις παρατηρήσεις των πελατών μας. Οι ενημερώσεις γίνονται αυτόματα μέσω Live Updates.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Υπηρεσίες Υλοποίησης Έργων

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Μελέτες - Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.