Αθηναϊκόν

Από τα παλαιότερα και κλασικότερα ζαχαροπλαστεία – καφέ της Αθήνας.

 

Η εταιρεία

Το Αθηναϊκόν αποτελεί ένα από τα παλαιότερα και κλασικότερα ζαχαροπλαστεία – καφέ της Αθήνας. Μετά από  40 σχεδόν χρόνια λειτουργίας η επιχείρηση εξακολουθεί να αναπτύσσεται δυναμικά, έχοντας πλέον σημαντική δραστηριότητα και στο χώρο της εστίασης και του catering, πέρα από το παραδοσιακό καφέ- ζαχαροπλαστείο.

Επιχειρηματικές προκλήσεις

Το Αθηναϊκόν αναζήτησε μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση Πληροφορικής που να καλύπτει τις επιχειρηματικές του ανάγκες.

 

Ειδικότερα:

  • Αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής & ψηφιακή αναβάθμιση του συνόλου των επιχειρηματικών διαδικασιών
  • Κεντρική εποπτεία και πλήρη αυτοματοποίηση όλων των επιχειρησιακών διαδικασιών, εστιάζοντας στις πωλήσεις χονδρικής
  • Σφαιρική και κεντροποιημένη παρακολούθηση των Πωλήσεων και Αγορών
  • Μείωση του χρόνου καταχώρησης κινήσεων
  • Διασφάλιση έγκαιρης αναπλήρωσης των αποθεμάτων
  • Έλεγχο του χρηματοοικονομικού κόστους αποθήκης
  • Ενίσχυση πελατοκεντρικής προσέγγισης

Λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων το Αθηναϊκόν εμπιστεύτηκε την ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων WinEra ERP της Data Communication. Βασικά κριτήρια για την επιλογή της λύσης υπήρξαν η πληρότητα των λειτουργιών και οι απεριόριστες δυνατότητες επέκτασης που το σύστημα WinEra ERP διαθέτει.

 

Η λύση προσέφερε:

 

  • Φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Αυτοματοποίηση κρίσιμων εμπορικών και λογιστικών διαδικασιών
  • Πλήρη και αποτελεσματικό έλεγχο πωλήσεων Χονδρικής και Λιανικής
  • Άμεση πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν αναμενόμενες-δεσμευμένες ποσότητες, αποθέματα, τιμολογιακή πολιτική και ιστορικό τιμών
  • Bελτιστοποίηση ακεραιότητας δεδομένων
  • Απεριόριστες δυνατότητες πληροφόρησης για έγκυρη λήψη στρατηγικών αποφάσεων μέσα από εργαλεία reporting & πλήθος τυποποιημένων αναφορών
  • Αμφίδρομη διασύνδεση του WinEra ERP με τη λογιστική εφαρμογή Academia Financials της Data Communication

Οφέλη

Το Αθηναϊκόν είναι πλέον σε θέση να επωφελείται από τα ακόλουθα:

 

  • Ολοκληρωμένη εμπορική διαχείριση
  • Μείωση χρόνου διαχείρισης επιχειρησιακών διαδικασιών
  • Ακριβή και σε πραγματικό χρόνο παρακολούθηση των συναλλαγών
  • Σφαιρική, διαρκώς ενημερωμένη εικόνα της αποθήκης
  • Αποτελεσματικότερη στόχευση & αξιοποίηση πόρων
  • Μεγιστοποίηση παραγωγικότητας
  • Μείωση διαχειριστικού κόστους εταιρείας
  • ‘Έγκαιρη πληροφόρηση και βελτιστοποίηση της λήψης αποφάσεων 
  • Βελτιστοποίηση & ενδυνάμωση της συνολικής διαχείρισης των πωλήσεων του οργανισμού

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

ERP |

WinEra ERP

Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων με διευρυμένες δυνατότητες για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις. 

Περισσοτερα

Δείτε τα υπόλοιπα έργα στον κλάδο Τουρισμού - Εστίασης - Ψυχαγωγίας

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.