Alumil

Tο μεγαλύτερο ιδιωτικό βιομηχανικό συγκρότημα της ΝΑ Ευρώπης σε παραγωγική δυναμικότητα για ολοκληρωμένα συστήματα αλουμινίου

Η εταιρεία

Η Alumil είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό βιομηχανικό συγκρότημα της ΝΑ Ευρώπης σε παραγωγική δυναμικότητα για ολοκληρωμένα συστήματα αλουμινίου, ανάμεσα στους πιο αναγνωρισμένους προμηθευτές συστημάτων για αρχιτεκτονική χρήση στην Ευρώπη.

 

Με περισσότερα από τριάντα χρόνια εμπειρία, η Alumil είναι από τις πιο εξελιγμένες εταιρείες στο χώρο του σχεδιασμού και παραγωγής προϊόντων διέλασης, με τελευταίας τεχνολογίας γραμμές παραγωγής σε όλα τα εργοστάσια της. Η εταιρεία διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο πωλήσεων με πάνω από 5.000 σημεία πώλησηςσε 45 χώρες και στις 5 ηπείρους, με 24 θυγατρικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο.

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

Η Alumil αναζήτησε μία σύγχρονη διεθνή λύση διαχείρισης πελατειακών σχέσεων - CRM επιθυμώντας να διασφαλίσει:
  • Κεντρική διαχείριση του εκτεταμένου διεθνούς δικτύου στο οποίο δραστηριοποιείται
  • Ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών
  • Βέλτιστο συντονισμό των πωλήσεων, των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και αποτελεσματικότερη υποστήριξη των αναγκών τους
  • Ενίσχυση και ενδυνάμωση της διεύθυνσης μάρκετινγκ για την υλοποίηση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών 
  • Αποτελεσματικότερη δημιουργία και αξιοποίηση ευκαιριών πώλησης

Λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων η Alumil απευθύνθηκε στην Data Communication βασισμένη στην υψηλή τεχνογνωσία και την εκτεταμένη εμπειρία της στην παροχή λύσεων για σύγχρονες ελληνικές επιχειρήσεις. Στα πλαίσια του έργου επιλέχθηκαν η ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων Microsoft Dynamics CRM και η λύση ψηφιακού μάρκετινγκ Microsoft Dynamics Marketing.

Συγκεκριμένα υλοποιήθηκαν τα εξής:

  • Πλήρης καταγραφή βασικών στοιχείων πελατών, επαφών (υφιστάμενο και δυνητικό πελατολόγιο)
  • Συνολική παρακολούθηση δραστηριοτήτων και επικοινωνιών του προσωπικού της Alumil με το σύνολο του οικοσυστήματος (επιχειρήσεις, καταναλωτές, κατασκευαστές, αρχιτέκτονες, κ.λ.π) που συνεργάζεται
  • Διαχείριση κύκλου πωλήσεων προϊόντων και έργων Alumil (καταχώρηση & αξιολόγηση ευκαιριών πώλησης, προσφορές, εγκρίσεις, καταγραφή & συσχέτιση όλων των εμπλεκόμενων προσώπων ή εταιρειών)
  • Ολοκλήρωση με το υπάρχον ERP για τη μεταφορά στοιχείων που απαιτούνται για τη δημιουργία διοικητικών αναφορών και τη σφαιρική ενοποιημένη εικόνα πληροφοριών πελάτη όπως: ανοικτές παραγγελίες στοχοθέτηση, συγκρίσεις με απολογιστικά στοιχεία, ανοικτά υπόλοιπα, ιστορικό πωλήσεων κλπ.
  • Ολοκλήρωση με το τηλεφωνικό κέντρο για την αυτόματη ταυτοποίηση εισερχόμενων κλήσεων με πελάτες στο CRM, αλλά και για δυνατότητα εξερχόμενων κλήσεων μέσω του CRM
  • Σχεδιασμός προωθητικών ενεργειών βάσει των πληροφοριών πελατολογίου (δυνητικού και υφιστάμενου) για τη δημιουργία στοχευμένων λιστών μάρκετινγκ
  • Πλήρης καταγραφή των αποτελεσμάτων κάθε εκστρατείας και δημιουργία απαιτούμενων αναφορών για την αξιολόγηση κάθε ενέργειας
  • Αξιοποίηση λύσης Microsoft Dynamics Marketing για την ανάπτυξη και την καλλιέργεια υποψήφιων ευκαιριών πωλήσεων (Leads) μέσω σχεδιασμού ενεργειών ψηφιακού μάρκετινγκ
  • Χρήση ψηφιακών δεδομένων (στατιστικά απεσταλμένων mail, επισκέψεις σε εταιρικό website κ.λπ.) για την ανάλυση συμπεριφοράς πελατών, τη στόχευση των προωθητικών ενεργειών και τη βαθμολόγηση ευκαιριών πωλήσεων (Lead Scoring)
  • Πλήρης παρακολούθηση εσωτερικών και εξωτερικών αιτημάτων εξυπηρέτησης που αφορούν παράπονα / αιτήματα /χορηγούμενα υλικά κ.α. με ανάθεση εργασιών στους αρμόδιους χρήστες και παρακολούθηση του χρόνου επίλυσης
  • Μετάπτωση δεδομένων βασικών στοιχείων πελατολογίου

Οφέλη

  • Σφαιρική 360° μοιρών εποπτεία των πελατειακών σχέσεων 
  • Υιοθέτηση κοινών επιχειρηματικών διαδικασιών για το σύνολο των εταιρειών του ομίλου λόγω εφαρμογής κοινής λύσης διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
  • Βελτίωση όλων των δεικτών παραγωγικότητας του τμήματος εξυπηρέτησης πελάτων
  • Ανάπτυξη πελατολογίου ως αποτέλεσμα διενέργειας επιτυχημένων και στοχευμένων εκστρατειών μάρκετινγκ
  • Αύξηση ευκαιριών πωλήσεων που μετατρέπονται σε παραγγελίες λόγω εφαρμογής κοινών διαδικασιών διαχείρισης των ευκαιριών πωλήσεων
  • Ολοκληρωμένη πληροφόρηση της διοίκησης για την πορεία και για τα έργα στα οποία συμμετέχει ο όμιλος

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

CRM | Cloud for Business |

Microsoft Dynamics 365 - CRM

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων.

Περισσοτερα

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.