FREZYDERM Α.Β.Ε.Ε.

Εταιρεία που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό, την παραγωγή και την εμπορία δερματολογικών προϊόντων

Η εταιρεία

Η FREZYDERM Α.Β.Ε.Ε. δημιουργήθηκε το 1986, με σκοπό το σχεδιασμό, την παραγωγή και εμπορία δερματολογικών προϊόντων, την παρουσίασή τους μέσω της Ιατρικής Ενημέρωσης σε Δερματολόγους και τη διακίνησή τους μέσω του Φαρμακευτικού καναλιού διανομής. Με γνώμονα τη διαρκή εξέλιξη των προϊόντων της αλλά και την ανάπτυξη νέων που θα ικανοποιούν και τις πιο εξειδικευμένες ιατρικές ανάγκες, η FREZYDERM δημιούργησε το Τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης δερμοκαλλυντικών προϊόντων, το οποίο ανέπτυξε συνεργασίες με Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια με σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση των προϊόντων της, καθώς και την ανταλλαγή πληροφοριών και δεδομένων αναφορικά με τα καλλυντικά προϊόντα.

 

Σήμερα, η FREZYDERM κατέχει την 1η θέση ανάμεσα σε μεγάλες πολυεθνικές στον τομέα της Επιστημονικής Ενημέρωσης στον χώρο του καλλυντικού. Διαθέτει, επίσης, ένα εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο 4.500 φαρμακείων ενώ, πέραν της ελληνικής αγοράς, τα προϊόντα της έχουν επιτυχώς διεισδύσει σε διεθνείς αγορές στη Μέση Ανατολή, στον Καναδά, τα Βαλκάνια, την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη.

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

Η FREZYDERM Α.Β.Ε.Ε., αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των φαρμακευτικών και, συγχρόνως, τα αμυντικά χαρακτηριστικά της αγοράς καλλυντικού, αναζήτησε μία σύγχρονη, διεθνή Cloud λύση επιβράβευσης και διαχείρισης μελών, που να διασφαλίζει:

  • την καλύτερη οργάνωση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών προώθησης των δερμοκαλλυντικών προϊόντων και
  • την κινητοποίηση και αμεσότερη εξυπηρέτηση του εκτεταμένου δικτύου-μελών της εταιρείας

Η λύση όφειλε να αντιμετωπίσει τις παρακάτω προκλήσεις:

  • Συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού που επιβάλλουν την παροχή καινοτόμων λύσεων στους συνεργάτες των επιχειρήσεων (αισθητικούς φαρμακείων)
  • Περιορισμένο χρόνο παραμονής του καταναλωτή στο φαρμακείο, που απαιτεί γρήγορη, αποτελεσματική εξυπηρέτηση από άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό.
  • Αναγκαιότητα εργασίας των μελών από πολλαπλά σημεία
  • Σφαιρική 360˚ μοιρών οπτική γωνία όλων των επικοινωνιών και συναλλαγών με τα μέλη, ασχέτως του καναλιού επαφής από όπου προέρχονται (τηλέφωνο, e-mail,website κ.λπ ) και του πληροφοριακού συστήματος όπου καταγράφονται (CRM, Website)
  • Σχεδιασμό και προώθηση στοχευμένου περιεχομένου

Λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων η FREZYDERM Α.Β.Ε.Ε. απευθύνθηκε στην Data Communication (DC) για την εκτεταμένη εμπειρία της στον κλάδο του φαρμάκου. Η DC επένδυσε στο συγκεκριμένο έργο και σε συνεργασία με την ομάδα έργου της FREZYDERM σχεδίασε και ανέπτυξε το FREZYWARD VIP CLUB ™, μια ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων και Ψηφιακού Μάρκετινγκ, η οποία στηρίχθηκε στην ολοκληρωμένη Cloud CRM λύση Microsoft Dynamics 365 for Sales, σε συνδυασμό με την υλοποίηση σύγχρονου Portal επικοινωνίας (https://www.frezyward.gr/), για την πρόσβαση των μελών, μέσα από ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής, αναδεικνύοντας την εταιρική ταυτότητα του Οργανισμού. Η λύση "Frezyward VIP Club" διακρίθηκε στο διαγωνισμό BITE Awards, στην κατηγορία «CRM & Ψηφιακό Marketing» (2017).

 

Στα πλαίσια του έργου υλοποιήθηκαν τα εξής:

  • Ανάπτυξη οντότητας στο CRM για την πλήρη παρακολούθηση των βασικών και μάρκετινγκ στοιχείων Αισθητικών Φαρμακείων και Συνεργαζόμενων Φαρμακείων
  • Υλοποίηση μηχανισμού υπολογισμού επιβράβευσης και εξαργύρωσης συναλλαγών βάσει συμμετοχής μελών σε επιδοτούμενες ενέργειες και δραστηριότητες
  • Aνάπτυξη υποσυστήματος Web Portal, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής (Asp.net MVC, Responsive Web σχεδιασμό) με δυνατότητες:
    • Διαχείρισης ερωτηματολογίων γνώσεων για την αξιολόγηση των μελών και ανάπτυξη τεχνογνωσίας για τα προϊόντα FREZYDERM
    • Real time ενημέρωσης για τα νέα της FREZYDERM
    • Λήψης παραγγελιών και μεταφοράς τους στο CRM
    • Ενημέρωσης και προσωποποιημένης πρόσβασης μελών
    • Κινητοποίησης μελών μέσω διαδικασιών παιγνιώδους μάθησης (gamification) και ενίσχυσης θεμιτού ανταγωνισμού για κατάκτηση υψηλότερης θέσης (leaderboard, badges κ.λπ.)
  • Ολοκλήρωση της λύσης Web Portal με το CRM για την αμφίδρομη ανταλλαγή δεδομένων
  • Μετάπτωση δεδομένων για την αρχική εισαγωγή στοιχείων Αισθητικών, Φαρμακείων, Ιστορικού σεμιναρίων κ.λπ.
  • Απόκτηση συνολικής (360˚) εικόνας των σχέσεων με τα μέλη του συστήματος και σχεδιασμός στοχευμένων τακτικών επικοινωνίας και προώθησης περιεχομένου

Οφέλη

  • Ελεγχόμενη επιβράβευση, αύξηση παραγωγικότητας & μείωση λειτουργικού κόστους. Η επιβράβευση είναι πλέον ελεγχόμενη καθώς προκύπτει από την αξιόπιστη αξιολόγηση των μελών. Το όφελος της επένδυσης (συγκράτηση του κόστους) αγγίζει το 26%, ενώ τα μέλη απολαμβάνουν προνόμια μέσα από τη διαδικασία της μάθησης, με αποτέλεσμα να προσφέρουν πιο παραγωγική εργασία. Τα συνεργαζόμενα φαρμακεία σημείωσαν κατά μ.ό. 20% ανάπτυξη από τους πρώτους μήνες εφαρμογής του προγράμματος
  • Προσωποποιημένη διαδραστική σχέση, αφοσίωση των μελών & αύξηση αναγνωρισιμότητας
  • Βελτίωση των ενεργειών ψηφιακού marketing
  • Bελτιωμένη real-time εμπειρία & αύξηση ικανοποίησης μελών
  • Άμεση ανταπόκριση & γρήγορη προσαρμογή
  • Ταχεία υιοθέτηση από τους χρήστες & Cloud ευελιξία

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

CRM | Microsoft Cloud for Business |

Dynamics 365 for Sales (CRM)

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων.

Περισσοτερα

ΕΡΓΑ

Δείτε τα υπόλοιπα έργα στον κλάδο Φαρμάκου και Υγείας

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.