Premium HRM

Premium HRM

Το ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων της Data Communication

Παρακολουθήστε ολοκληρωμένα όλα τα στοιχεία των εργαζόμενων του οργανισμού σας. Βελτιώστε την οργάνωση και τη λειτουργία του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, πάρτε έξυπνες αποφάσεις με μια ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων που θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε κάθε επένδυση που κάνετε για τους εργαζομένους σας. Το Premium HRM συνιστά ιδανική λύση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού για οργανισμούς και επιχειρήσεις μεγάλου και μεσαίου μεγέθους. Παράλληλα, όντας λύση πλήρως παραμετροποιήσιμη, προσφέρει απεριόριστη ευελιξία και προσαρμοστικότητα.

Ενδιαφερομαι
Premium HRM
Φιλικό περιβάλλον εργασίας

Εργαστείτε εύκολα και αποτελεσματικά. Εξοικονομήστε χρόνο εντοπίζοντας εύκολα τις λειτουργίες που σας ενδιαφέρουν. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα δημιουργίας προσωποποιημένων μενού και οθονών, καθώς και την πληθώρα των αυτοματοποιημένων λειτουργιών για την άμεση εξοικείωση των χρηστών και την ελαχιστοποίηση του χρόνου προσαρμογής.

Λειτουργικότητα & Ευχρηστία

Εργαστείτε γρήγορα και αποδοτικά με μια εφαρμογή διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού πλήρως αυτοματοποιημένη, εύκολη και απλή. Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε όλα τα προσωπικά στοιχεία και έγγραφα των εργαζομένων σας. Αξιοποιήστε την ευκολία πρόσβασης σε κάθε είδους πληροφορία μέσω ευέλικτων ευρετηρίων και εκτυπωτικών φορμών.

Ασφάλεια - Ιστορικότητα

Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα διατήρησης ιστορικότητας όλων των δεδομένων ανά εταιρεία και εργαζόμενο. Βασιστείτε σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης μεταβολής δεδομένων ανά χρήστη, με πληθώρα προειδοποιητικών και απαγορευτικών μηνυμάτων ασφαλείας και με δυνατότητα προσθήκης επιπλέον μηνυμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Πλήρης εναρμόνιση με GDPR

Διασφαλίστε τα ευαίσθητα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτο αξιόπιστο σύστημα ασφαλείας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το Premium HRM χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων. Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης ανά ρόλο και το ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης μεταβολής δεδομένων εγγυώνται ότι τα δεδομένα του οργανισμού σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.

Υποστήριξη 24x7

Επωφεληθείτε από τη βραβευμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360o. Αξιοποιήστε τα πολλαπλά κανάλια υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε τις δυνατότητες του προγράμματος μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο site της Data Communication.
 

Παρακολούθηση Αδειών-Απουσιών

Παρακολουθήστε τις αιτήσεις αδειών, προγραμματίστε και διαχειριστείτε όλους τους τύπους αδειών του οργανισμού σας(κανονικές, γονικές, αιμοδοτικές κ.λπ.) καθώς και τα υπόλοιπα ημερών αδείας του προσωπικού σας. Ενισχύστε την αποδοτικότητα του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και εξασφαλίστε άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης.

Αξιολόγηση

Επιλέξτε ένα ολοκληρωμένο σύστημα που διευκολύνει τις διαδικασίες αξιολόγησης και πρόσληψης προσωπικού. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα διαχείρισης και αυτοματοποίησης του συνόλου των διαδικασιών αξιολόγησης και δώστε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και στους αξιολογητές τη δυνατότητα να παρακολουθούν πλήρως τη διαδικασία αξιολόγησης, από την επιλογή ενός υποψηφίου μέχρι την ένταξή του. Εξοικονομήστε χρόνο αξιοποιώντας συνδυαστικά την πληθώρα των πληροφοριών που σας παρέχονται για την επιλογή των καλύτερων προφίλ.

Σύστημα Βαρδιών & Ωρομέτρησης

Επωφεληθείτε από την πληρότητα λειτουργιών του συστήματος των Βαρδιών. Παρακολουθήστε τις βάρδιες των εργαζομένων ανά κατηγορία βάρδιας. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο διαμόρφωσης πλάνων βαρδιών και εναλλακτικών σεναρίων για κάλυψη κυλιόμενων προγραμμάτων εργασίας. Αποφύγετε τον κίνδυνο λάθους αξιοποιώντας ένα σύγχρονο σύστημα καταγραφής και ωρομέτρησης παρουσιών και ελαχιστοποιήστε, συγχρόνως, το χρόνο υπολογισμού της μισθοδοσίας.

Παρακολούθηση Εκπαιδευτικών Αναγκών & Σεμιναρίων

Εκμεταλλευτείτε τα εξειδικευμένα εργαλεία που σας παρέχουν τη δυνατότητα να εντοπίσετε τις εκπαιδευτικές ανάγκες του προσωπικού σας με σκοπό τη διεξαγωγή επιμορφωτικών σεμιναρίων. Αξιολογήστε μέσω των ερωτηματολογίων τα αποτελέσματα των σεμιναρίων και αντλήστε πληροφορίες για το κόστος τους.

Παρακολούθηση Δανειακών Συμβάσεων & Παροχών

Ενημερωθείτε γρήγορα και αξιόπιστα για κάθε είδους παροχή προς τους εργαζόμενους της επιχείρησής σας. Παρακολουθήστε αναλυτικά τις Δόσεις –Πληρωμές των δανείων που έχετε χορηγήσει, καθώς και όλη την πορεία αποπληρωμής των δανείων.

Πληθώρα Εκτυπώσεων

Αξιοποιήστε το πλήθος των τυποποιημένων εκτυπώσεων που θα σας βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων για τη διαχείριση τόσο των οικονομικών όσο και των ανθρώπινων πόρων της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από το ενσωματωμένο εργαλείο Report Generator για σχεδίαση προσαρμοσμένων αναφορών, καθώς και από το εργαλείο δημιουργίας κύβων OLAP, για να καλύψετε και τις πιο εξειδικευμένες απαιτήσεις πληροφόρησης του οργανισμού σας.

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων στο υποσέλιδο «Βοήθεια» η επιλογή «Εξουσιοδότηση Παραλαβής Backup» μέσω της οποίας έχετε δυνατότητα να αποστείλετε εξουσιοδότηση προς το τμήμα υποστήριξης πελατών της Data Communication για την παραλαβή ενός μη ανωνυμοποιημένου backup. Η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση είναι απαραίτητη στα πλαίσια εναρμόνισης των διαδικασιών της Data Communication σχετικά με την εφαρμογή του κανονισμού GDPR.
  • Πραγματοποιήθηκε μεταβολή στη διαδικασία αποθήκευσης των εκτυπώσεων σε Excel Με Χρήση MS Office ώστε να μην χρειάζεται περαιτέρω επεξεργασία από τον χρήστη.
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εργαζομένων» προστέθηκε η δυνατότητα ολοκληρωμένης διαχείρισης εργαζομένων σε Κυοφορία- Λοχεία και 6μηνη Άδεια ΟΑΕΔ.
  • Πραγματοποιήθηκαν όλες οι απαραίτητες ενέργειες της εγκυκλίου 28/2019 του ΕΦΚΑ που αφορούν την εφαρμογή του Προγράμματος Καταβολής Μειωμένης Εργοδοτικής Εισφοράς για μισθωτούς έως 25 ετών, σύμφωνα με το άρθρο 86 του Ν.4583/2018.
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων το εικονίδιο «Αναζήτηση» το οποίο ενεργοποιείται κάνοντας κλικ σε αυτό ή με το συνδυασμό πλήκτρων «CTRL+F». Ενεργοποιώντας το έχετε δυνατότητα να αναζητήσετε μια λειτουργία (εκτύπωση - καταχωρητική οθόνη - υποβολή), να την εμφανίσετε στο παράθυρο αποτελεσμάτων και με διπλό κλικ να την επιλέξετε. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Αποζημίωση Απόλυσης σε Δόσεις» στην οποία εφόσον υπάρχει καταχωρημένη κίνηση μισθοδοσίας με είδος αποδοχών «Αποζημίωση Απόλυσης» σε εργαζόμενο με εργασιακή κατάσταση «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ» έχετε τη δυνατότητα να επιμερίσετε το ποσό αποζημίωσης απόλυσης σε δόσεις. 
  • Προστέθηκε νέα εκτύπωση με περιγραφή «Κατάσταση ΕΣΠΑ». Η εκτύπωση αυτή εμφανίζει τις ετήσιες αποδοχές, τις κρατήσεις, το Φ.Μ.Υ και την Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης των εργαζομένων της επιχείρησης. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Μαζική Εισαγωγή ΣΣΕ Εργαζομένων» μέσω της οποίας ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να εισάγει μαζικά στους εργαζόμενους «Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε)», «Ειδικότητα» και «Επιδόματα». Απαραίτητη προϋπόθεση για την ενημέρωση επιδομάτων είναι να έχουν συμπληρωθεί τα επιδόματα στην διαδικασία «Εργαζόμενοι\Βοηθητικές Εργασίες\Προεπιλογή Επιδομάτων ΣΣΕ». 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Κρυπτογράφηση Εταιρειών». Η συγκεκριμένη δυνατότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που τυχόν διαχειρίζεστε.
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εργαζομένων», στο κουμπί «Έντυπα» προστέθηκε η επιλογή «Έγγραφα-Πιστοποιητικά» όπου καταχωρείτε τα στοιχεία οποιουδήποτε εγγράφου, δημόσιου ή μη, που σχετίζεται με τον εργαζόμενο και έχετε δυνατότητα να το επισυνάψετε.
Προστέθηκε η λειτουργία «Υπενθυμίσεις», η οποία μπορεί να εμφανίσει υπενθυμίσεις για εργαζόμενους που:
  • Αποχωρούν για οποιονδήποτε λόγο ή Λήγει η σύμβαση εργασίας Ορισμένου Χρόνου, έχουν στην υπο-οθόνη «Προσωπικά» της «Διαχείρισης Εργαζομένων» συμπληρωμένο το πεδίο «Ημερ/νία Λήξης Σύμβασης» ή «Ημερομηνία Αποχώρησης» και πρέπει εντός κάποιων ημερών να υποβάλει ο χρήστης ένα από τα έντυπα Ε5, Ε6, Ε7 στο ΠΣ Εργάνη 
  • Η ηλικία τους είναι ίση ή μικρότερη των 25ετών και αμείβονται με την ΕΓΣΣΕ ή τον Νόμιμο Νομοθετημένο Κατώτατο Μισθό και πρέπει ο χρήστης να πραγματοποιήσει αλλαγή ειδικότητας ΣΣΕ
  • Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ο χρήστης να δημιουργήσει τις δικές του προσωπικές υπενθυμίσεις, καθώς και να ορίσει το πότε αυτές θα εμφανίζονται. Κατά την είσοδο στην εφαρμογή και πριν την επιλογή εταιρίας η εφαρμογή εμφανίζει παράθυρο με τις υπενθυμίσεις που δεν έχουν ολοκληρωθεί για τους εργαζόμενους όλων των εταιριών
  • Έχει προστεθεί νέα δυνατότητα με περιγραφή «Μαζική Εκτύπωση και Αποστολή». Στην επιλογή αυτή μπορείτε να δημιουργήσετε ομάδες μισθοδοτικών καταστάσεων, να συμπληρώσετε τα κοινά κριτήρια «Μήνα», «Έτος» και «Είδος Αποδοχών» και να τις αποστείλετε αυτόματα με email.
  • Προστέθηκε νέα επιλογή «Ανωνυμοποίηση Προσωπικών Δεδομένων», με την οποία μπορείτε να κάνετε διαγραφή των προσωπικών δεδομένων των εργαζομένων για τους οποίους δεν απαιτείται πλέον η τήρηση ή επεξεργασία των δεδομένων τους. Η διαδικασία αυτή διαγράφει τα προσωπικά δεδομένα των εργαζομένων που θα επιλέξει ο χρήστης και ταυτόχρονα πραγματοποιεί μεταφορά των μισθοδοσιών τους σε νέο ανώνυμο εργαζόμενο  
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εταιριών», στην υπο-οθόνη «Εταιρία», δεξιά του πεδίου Α.Φ.Μ έχει προστεθεί κουμπί για τη σύνδεση με την ειδική υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε «Βασικά στοιχεία για νομικά πρόσωπα, νομικές οντότητες και φυσικά πρόσωπα με εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα». Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή σας στην ειδική υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε και η συμπλήρωση των κωδικών της υπηρεσίας στο μενού «Έντυπα-Βεβαιώσεις\Δηλώσεις ΦΜΥ\Υποβολή μέσω Internet\ Κωδικός Πρόσβασης TAXIS»
  • Προστέθηκε νέα επιλογή με περιγραφή «Εύρεση Εργαζομένων», με την οποία έχετε δυνατότητα να κάνετε εύρεση εργαζομένων σε όλες τις εταιρίες με βάσει τα πεδία Α.Μ.Κ.Α, Α.Φ.Μ, Α.Δ.Τ ή Επώνυμο της καρτέλας «Διαχείριση Εργαζομένων»
  • Έχει προστεθεί νέα επιλογή με περιγραφή «(Ε8) Αναγγελία Υπερεργασίας ή Νόμιμης Υπερωριακής Απασχόλησης»
  • Προστέθηκε νέα επιλογή με περιγραφή «Αρχείο ΑΚΑ-ΕΔΟΕΑΠ». Σύμφωνα με την εγκύκλιο 22/2018 του ΕΦΚΑ και την εγκύκλιο 5/2018 από τον ΕΔΟΕΑΠ για τους εργαζόμενους σε επιχειρήσεις ΜΜE θα πρέπει να υποβάλλονται πλέον 2 αρχεία. Ένα αρχείο ΕΦΚΑ-ΑΠΔ και ένα αρχείο ΕΔΟΕΑΠ-ΑΚΑ
  • Σύμφωνα με το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) έχει προστεθεί στην εφαρμογή, στην επιλογή «Γενικές Παράμετροι Εφαρμογής», νέο πεδίο με περιγραφή  «Τερματισμός σε αδράνεια (λεπτά)», όπου ο χρήστης έχει την δυνατότητα να ορίσει τα λεπτά αδράνειας μετά τα οποία για να συνεχίσει  τη λειτουργία της εφαρμογής πρέπει να πληκτρολογήσει τον κωδικό του

Η έκδοση 3.00 αποτελεί σημαντικό σταθμό στην εξέλιξη της εφαρμογής, καθώς περιλαμβάνει μοναδικά χαρακτηριστικά και καινοτομίες που διευκολύνουν σημαντικά την εργασία σας και μεγιστοποιούν την παραγωγικότητά σας. Συγκεκριμένα η έκδοση 3.00 ενσωματώνει:

  • Νέο, φιλικό & εύχρηστο περιβάλλον εργασίας (GUI), με πλούσια λειτουργικότητα, για μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας
  • Εντολές & συντομεύσεις λειτουργιών οργανωμένες σε ribbons, προκειμένου να εντοπίζετε άμεσα τις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση μίας εργασίας
  • Προσωποποιημένες οθόνες εργασίας, μενού αγαπημένων επιλογών, δυναμική εμφάνιση/απόκρυψη τμημάτων ή μεμονωμένων εργασιών του μενού, ανάλογα με τις ανάγκες & τα δικαιώματα του ρόλου σας, ώστε να βρίσκετε με μια ματιά τα στοιχεία που χρησιμοποιείτε καθημερινά
  • Οθόνες σε μορφή λίστας, αναβαθμισμένες δυνατότητες πληροφόρησης, νέα εργαλεία reporting, δυναμικά φίλτρα & pivot tables
  • Αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, που καλύπτει σημαντικές απαιτήσεις του GDPR
  • Δυνατότητα διασύνδεσης με τη νέα εφαρμογή Premium HRM web ΕΡΓΑΝΗ για άμεση online τροποποίηση ωραρίου με απόλυτη ασφάλεια δεδομένων

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση Premium HRM οι πελάτες μας

Περισσότερα

Προϊόντα

Δείτε τα υπόλοιπα προϊόντα για Μεγάλες Επιχειρήσεις

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.