Premium HRM

Premium HRM

Το ολοκληρωμένο σύστημα Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων της Data Communication

Παρακολουθήστε ολοκληρωμένα όλα τα στοιχεία των εργαζόμενων του οργανισμού σας. Βελτιώστε την οργάνωση και τη λειτουργία του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού, πάρτε έξυπνες αποφάσεις με μια ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων που θα σας βοηθήσει να μεγιστοποιήσετε κάθε επένδυση που κάνετε για τους εργαζομένους σας. Το Premium HRM συνιστά ιδανική λύση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού για οργανισμούς και επιχειρήσεις μεγάλου και μεσαίου μεγέθους. Παράλληλα, όντας λύση πλήρως παραμετροποιήσιμη, προσφέρει απεριόριστη ευελιξία και προσαρμοστικότητα.

Ενδιαφερομαι
Premium HRM
Φιλικό περιβάλλον εργασίας

Εργαστείτε εύκολα και αποτελεσματικά. Εξοικονομήστε χρόνο εντοπίζοντας εύκολα τις λειτουργίες που σας ενδιαφέρουν. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα δημιουργίας προσωποποιημένων μενού και οθονών, καθώς και την πληθώρα των αυτοματοποιημένων λειτουργιών για την άμεση εξοικείωση των χρηστών και την ελαχιστοποίηση του χρόνου προσαρμογής.

Λειτουργικότητα & Ευχρηστία

Εργαστείτε γρήγορα και αποδοτικά με μια εφαρμογή διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού πλήρως αυτοματοποιημένη, εύκολη και απλή. Παρακολουθήστε και διαχειριστείτε όλα τα προσωπικά στοιχεία και έγγραφα των εργαζομένων σας. Αξιοποιήστε την ευκολία πρόσβασης σε κάθε είδους πληροφορία μέσω ευέλικτων ευρετηρίων και εκτυπωτικών φορμών.

Ασφάλεια - Ιστορικότητα

Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα διατήρησης ιστορικότητας όλων των δεδομένων ανά εταιρεία και εργαζόμενο. Βασιστείτε σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης μεταβολής δεδομένων ανά χρήστη, με πληθώρα προειδοποιητικών και απαγορευτικών μηνυμάτων ασφαλείας και με δυνατότητα προσθήκης επιπλέον μηνυμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Πλήρης εναρμόνιση με GDPR

Διασφαλίστε τα ευαίσθητα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτο αξιόπιστο σύστημα ασφαλείας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το Premium HRM χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων. Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης ανά ρόλο και το ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης μεταβολής δεδομένων εγγυώνται ότι τα δεδομένα του οργανισμού σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.

Υποστήριξη 24x7

Επωφεληθείτε από τη βραβευμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360o. Αξιοποιήστε τα πολλαπλά κανάλια υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε τις δυνατότητες του προγράμματος μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο site της Data Communication.
 

Παρακολούθηση Αδειών-Απουσιών

Παρακολουθήστε τις αιτήσεις αδειών, προγραμματίστε και διαχειριστείτε όλους τους τύπους αδειών του οργανισμού σας(κανονικές, γονικές, αιμοδοτικές κ.λπ.) καθώς και τα υπόλοιπα ημερών αδείας του προσωπικού σας. Ενισχύστε την αποδοτικότητα του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και εξασφαλίστε άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης.

Αξιολόγηση

Επιλέξτε ένα ολοκληρωμένο σύστημα που διευκολύνει τις διαδικασίες αξιολόγησης και πρόσληψης προσωπικού. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα διαχείρισης και αυτοματοποίησης του συνόλου των διαδικασιών αξιολόγησης και δώστε στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και στους αξιολογητές τη δυνατότητα να παρακολουθούν πλήρως τη διαδικασία αξιολόγησης, από την επιλογή ενός υποψηφίου μέχρι την ένταξή του. Εξοικονομήστε χρόνο αξιοποιώντας συνδυαστικά την πληθώρα των πληροφοριών που σας παρέχονται για την επιλογή των καλύτερων προφίλ.

Σύστημα Βαρδιών & Ωρομέτρησης

Επωφεληθείτε από την πληρότητα λειτουργιών του συστήματος των Βαρδιών. Παρακολουθήστε τις βάρδιες των εργαζομένων ανά κατηγορία βάρδιας. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο διαμόρφωσης πλάνων βαρδιών και εναλλακτικών σεναρίων για κάλυψη κυλιόμενων προγραμμάτων εργασίας. Αποφύγετε τον κίνδυνο λάθους αξιοποιώντας ένα σύγχρονο σύστημα καταγραφής και ωρομέτρησης παρουσιών και ελαχιστοποιήστε, συγχρόνως, το χρόνο υπολογισμού της μισθοδοσίας.

Παρακολούθηση Εκπαιδευτικών Αναγκών & Σεμιναρίων

Εκμεταλλευτείτε τα εξειδικευμένα εργαλεία που σας παρέχουν τη δυνατότητα να εντοπίσετε τις εκπαιδευτικές ανάγκες του προσωπικού σας με σκοπό τη διεξαγωγή επιμορφωτικών σεμιναρίων. Αξιολογήστε μέσω των ερωτηματολογίων τα αποτελέσματα των σεμιναρίων και αντλήστε πληροφορίες για το κόστος τους.

Παρακολούθηση Δανειακών Συμβάσεων & Παροχών

Ενημερωθείτε γρήγορα και αξιόπιστα για κάθε είδους παροχή προς τους εργαζόμενους της επιχείρησής σας. Παρακολουθήστε αναλυτικά τις Δόσεις –Πληρωμές των δανείων που έχετε χορηγήσει, καθώς και όλη την πορεία αποπληρωμής των δανείων.

Πληθώρα Εκτυπώσεων

Αξιοποιήστε το πλήθος των τυποποιημένων εκτυπώσεων που θα σας βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων για τη διαχείριση τόσο των οικονομικών όσο και των ανθρώπινων πόρων της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από το ενσωματωμένο εργαλείο Report Generator για σχεδίαση προσαρμοσμένων αναφορών, καθώς και από το εργαλείο δημιουργίας κύβων OLAP, για να καλύψετε και τις πιο εξειδικευμένες απαιτήσεις πληροφόρησης του οργανισμού σας.

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

  • Ενσωματώθηκε στην εφαρμογή η μείωση στις ασφαλιστικές εισφορές των πλήρως απασχολουμένων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 48 του νόμου 4670/2020, από 1.6.2020 και μετά.
  • Στη λειτουργία «Ομαδική Υποβολή Ε3, Ε5, Ε6, Ε7, Ε8, Ε11, Ε12» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης το έντυπο «Ε11.1 ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΛΗΨΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ».
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης η «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ / ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)».
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ / ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ» η Κατηγορία Υπαγωγής «Α2: Με επαναλειτουργία μέσα στον Μάιο είτε πληττόμενες δραστηριότητες για τις οποίες δεν έχει επιβληθεί αναστολή λειτουργίας». 

 

Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε το Είδος Κατάστασης «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ / ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ» και η Κατηγορία Υπαγωγής «Α1: Με αναστολή λειτουργίας για όλο τον Μάιο».

  • Στη λειτουργία «Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου» προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού του Δώρου Πάσχα σε μήνα Μάιο και Ιούνιο, διότι σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 1 της από 30.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 75) «Οι επιχειρήσεις εργοδότες των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα έχει ανασταλεί με εντολή δημόσιας αρχής, καθώς και οι επιχειρήσεις – εργοδότες που ανήκουν στους κλάδους που πλήττονται σημαντικά, λόγω των αρνητικών συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, σύμφωνα με την από 20.3.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 68) και τις κατ’ εξουσιοδότηση αυτής κανονιστικές πράξεις, δύνανται να καταβάλουν το επίδομα εορτών Πάσχα σε χρόνο μεταγενέστερο από τον οριζόμενο στην υπ’ αρ. 19040/7.12.1981 κοινή υπουργική απόφαση (Β’ 742) και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 30ης Ιουνίου 2020».
  • Προστέθηκαν οι επιλογές «Αποστολή ΑΠΔ Δημοσίου» και «Προβολή ΑΠΔ Δημοσίου» με Firefox ή Internet Explorer για την αποστολή της ΑΠΔ Δημοσίου στο νέο link που πρόσθεσε ο e-ΕΦΚΑ στο site του. 
  • Στη λειτουργία «Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου» προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας, για το διάστημα που οι συμβάσεις των εργαζομένων τελούν σε αναστολή, σύμφωνα με το έγγραφο Α.Π. 82992/6-5-2020 του e-ΕΦΚΑ.
  • Προστέθηκε η υποβολή του εντύπου «Υπεύθυνη Δήλωση Προσ. Ανάκλησης Αναστολής» στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ σύμφωνα με την απόφαση του Υπ. Εργασίας 17239/Δ1.5936/5-5-2020.
  • Στην υποβολή του εντύπου «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ στο υποσέλιδο «Απασχολούμενοι (Αναστολή)» προστέθηκε η δυνατότητα συμπλήρωσης της «ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ», σύμφωνα με την εγκύκλιο 17321/327/4-5-2020, με διαθέσιμες τις εξής τιμές:
    • «Μεταβίβαση επιχείρησης, σύμφωνα με το Π.Δ. 178/2002»
    • «Μεταφορά Προσωπικού»
    • «Εσφαλμένες καταχωρήσεις σε έντυπα – Χειρόγραφες υποβολές εντύπων»
    • «Πρόωρη Καταγγελία Σύμβασης ορισμένου χρόνου (Ε7) με εσφαλμένη ημερομηνία λήξης»
  • Στη λειτουργία «(E4)Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε4.3 ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣ. ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ» και «Ε4.4 ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΙΔΙΟ ΟΜΙΛΟ».
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» στο υποσέλιδο «Εργασ./Σελ. 2» προστέθηκε η ενότητα «Κ.Α.Δ.», στην οποία εμφανίζεται ο ΚΑΔ, Κωδικός Ειδικότητας και Πακέτο Κάλυψης που ισχύει ανά ημερομηνιακό διάστημα. Είναι πλέον δυνατή η καταχώριση έως 10 ΚΑΔ ανά εργαζόμενο ώστε να καλυφθούν οι περιπτώσεις υπαγωγής των υπαλλήλων του Δημοσίου στον ΕΦΚΑ βάσει των εγκυκλίων 10 και 11/20-3-2020.
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Συγκεντρωτική Κατάσταση Μισθοδοσίας/Μήνα» η οποία εμφανίζει, για το επιλεγμένο χρονικό διάστημα, τα μισθοδοτικά στοιχεία των εργαζομένων ανά μήνα και είδος αποδοχών. 
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» στο κουμπί «Έντυπα» στην «Απασχόληση σε Πλοίο» προστέθηκε στη στήλη «Κωδικός απαλλαγής» ο κωδικός «510 Κρατική Συμμετοχή» και στη στήλη «Αιτία απόλυσης» ο κωδικός «11 Αναστολή Σύμβασης». 
  • Στη λειτουργία «(E4) Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε4.1 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ» και «Ε4.2 ΠΡΟΣΚΑΙΡΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ». 
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» στο κουμπί «Έντυπα» στην «Απασχόληση σε Πλοίο» προστέθηκε στη στήλη «Κωδικός απαλλαγής» ο κωδικός «510 Κρατική Συμμετοχή» και στη στήλη «Αιτία απόλυσης» ο κωδικός «11 Αναστολή Σύμβασης». 
  • ΝΕΟ! Στη λειτουργία «(E4) Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε4.1 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ» και «Ε4.2 ΠΡΟΣΚΑΙΡΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ». 
  • Προστέθηκε η λειτουργία «Καταχώρηση Αδείας Ειδικού Σκοπού» στην οποία ο χρήστης καταχωρεί την άδεια ειδικού σκοπού των εργαζόμενων γονέων για τη φροντίδα των παιδιών τους. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε το Είδος Κατάστασης  «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» για την υποβολή διορθώσεων – συμπληρώσεων – ανακλήσεων υπεύθυνων δηλώσεων επιχειρήσεων-εργοδοτών βάσει της εγκυκλίου 14676/253/2020. 
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εταιριών» θα ενημερώνονται αυτόματα τα πεδία «Αρ. Πρωτοκόλλου Ε4» και «Ημ/νία Αρχικής Υποβολής Ε4», που βρίσκονται στο υποσέλιδο «Στοιχεία Εντύπων», κατά την υποβολή του Ετήσιου Πίνακα του «Ε4 Πίνακας Προσωπικού».

 

  • Στη λειτουργία «(Ε4) Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης το έντυπο «Ε4 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.2020)».
  • Στη λειτουργία «(Ε12) Ημερ. Αναγγελία Προσωπικού Οικ. Εργ» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης το έντυπο «ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ - ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.2020)».
  • Στη λειτουργία «Ομαδική Υποβολή Ε3,Ε5,Ε6,Ε7,Ε8,Ε11,Ε12» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε8 ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΝΟΜΙΜΗΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ - ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ. 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55 /11.03.2020)» και «Ε12 ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ - ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.2020)».
  • Προστέθηκε η δυνατότητα υποβολής του εντύπου «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας»
  • Προστέθηκε νέα εκτύπωση «Πρόβλεψη Αποζημίωσης Απόλυσης». Η εκτύπωση αυτή εμφανίζει τη δικαιούμενη αποζημίωση απόλυσης των εργαζομένων με βάσει την ημερομηνία που θα συμπληρώσει ο χρήστης στα κριτήρια. 
  • Στην εκτύπωση «Κατάσταση Διάρκειας Υπηρεσίας» πραγματοποιήθηκε μεταβολή στον τρόπο υπολογισμού των Eτήσιων Mονάδων Eργασίας (EME) στους υπαλλήλους και στους εργάτες. Επίσης προστέθηκε το κριτήριο «Καθεστώς Επιχείρησης» (Πενθήμερο, Εξαήμερο) το οποίο συμμετέχει στο σωστό υπολογισμό του συντελεστή. 
 

Προστέθηκαν οι παρακάτω νέες δυνατότητες στο Web App Εργάνη

  • Στη «Διαχείριση Χρηστών» (Παράμετροι/Webapp ΕΡΓΑΝΗ) προστέθηκε παράμετρος «Περιορισμένη Πρόσβαση». Όταν η τιμή είναι ΝΑΙ, δίνεται η δυνατότητα στη «Διαχείριση Χρηστών/Εταιρία» (Παράμετροι/Webapp ΕΡΓΑΝΗ) να δηλωθούν οι εταιρίες που θα μπορεί να διαχειριστεί ο συγκεκριμένος χρήστης μέσω της εφαρμογής Web App Εργάνη.
  • Δίνεται πλέον η δυνατότητα αποστολής Υπερεργασίας ή Υπερωρίας σε ημερήσια βάση μέσω της εφαρμογής Web App Εργάνη.
  • Είναι πλέον δυνατή η αυτόματη αποστολή του Λογιστικού Άρθρου της μισθοδοσίας στις εφαρμογές «Academia Financials Έσοδα-Έξοδα» και «Academia Financials Γενική Λογιστική» χωρίς να απαιτείται από τον χρήστη η δημιουργία αρχείου και η μεταφόρτωσή του στην αντίστοιχη εφαρμογή. Προϋπόθεση για την παραπάνω λειτουργία είναι να έχει γίνει η ενημέρωση των αντίστοιχων Λογαριασμών Λογιστικής στο «Premium HRM».
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εργαζομένων» προστέθηκε η δυνατότητα «Ενημέρωση Προϋπηρεσίας με το διάστημα απασχόλησης της προηγούμενης εργασιακής σχέσης», στην περίπτωση επαναπρόσληψης εργαζομένου. Αν ο χρήστης επιλέξει Ενημέρωση, ενημερώνονται αυτόματα τα πεδία «Γενική Προϋπηρεσία», «Προϋπηρεσία στον Κλάδο» και «Προϋπηρεσία στη Σ.Σ.Ε.» με το άθροισμα της τιμής του κάθε πεδίου και του διαστήματος εργασίας της ακριβώς προηγούμενης πρόσληψης.

 

  • Προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας της πρόσθετης εργασίας των απασχολούμενων με καθεστώς Μερικής Απασχόλησης σύμφωνα με το Ν. 4635/2019. Πιο συγκεκριμένα προστέθηκε στο μενού «Μισθοδοσία\Κύριες Εργασίες\Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου», στην αναλυτική φόρμα, το πεδίο «Πρόσθετη Εργασία 1,12» στο οποίο μπορεί ο χρήστης να συμπληρώσει τις ώρες της πρόσθετης εργασίας. Ο υπολογισμός γίνεται ως εξής: Ωρομίσθιο * ώρες πεδίου «Πρόσθετη Εργασία 1,12» * 1,12.

Γενικά

  • Στο παράθυρο «Γενικές Παράμετροι Εφαρμογής» προστέθηκε το πεδίο «Αυτόματη Αποστολή Σφαλμάτων σε DC» με διαθέσιμες επιλογές τις τιμές ΝΑΙ και ΟΧΙ. Προεπιλεγμένη τιμή είναι το ΝΑΙ.
  • Στην περίπτωση που εμφανιστεί κάποιο error message στο χρήστη, πατώντας το ΟΚ στο μήνυμα, θα αποστέλλεται στην εταιρεία Data Communication το error για περαιτέρω διερεύνηση.

 

Εργαζόμενοι - Κύριες Εργασίες

 

  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» δίπλα από το πεδίο «ΑΦΜ» προστέθηκε το κουμπί «Εύρεση Στοιχείων Εργ.» το οποίο με βάση το ΑΦΜ του εργαζόμενου επιστρέφει τα στοιχεία του.

 

Λοιπά Έντυπα & Βεβαιώσεις - Καταχώριση Στοιχείων

 

  • Στη λειτουργία «Βιβλίο Υπερωριών – Τροποποίηση ωραρίου» προστέθηκε η δυνατότητα καταχώρισης σπαστού ωραρίου με την προσθήκη δύο νέων στηλών «Ώρα έναρξης τροποποιημένου ωραρίου 2» και «Ώρα λήξης τροποποιημένου ωραρίου 2».

 

 

  • ΝΕΟ! Στις εκτυπώσεις «Αποδείξεις Μισθοδοσίας Ν.3227/2004» και «Αποδείξεις Μισθοδοσίας»  προστέθηκε νέα φόρμα εκτύπωσης «Αποδείξεις Μισθοδοσίας (Από – Έως Μήνα)» με επιπλέον κριτήρια αναζήτησης τις περιγραφές «Έως Μήνα» και «Έως Έτος».
  • Προστέθηκε η διαδικασία «Αποστολή Μηνύματος σε Εργαζ/νους» η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να αποστείλετε μαζικά μηνύματα στους εργαζόμενους της επιχείρησης με e-mail.
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων στο υποσέλιδο «Βοήθεια» η επιλογή «Εξουσιοδότηση Παραλαβής Backup» μέσω της οποίας έχετε δυνατότητα να αποστείλετε εξουσιοδότηση προς το τμήμα υποστήριξης πελατών της Data Communication για την παραλαβή ενός μη ανωνυμοποιημένου backup. Η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση είναι απαραίτητη στα πλαίσια εναρμόνισης των διαδικασιών της Data Communication σχετικά με την εφαρμογή του κανονισμού GDPR.
  • Πραγματοποιήθηκε μεταβολή στη διαδικασία αποθήκευσης των εκτυπώσεων σε Excel Με Χρήση MS Office ώστε να μην χρειάζεται περαιτέρω επεξεργασία από τον χρήστη.
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εργαζομένων» προστέθηκε η δυνατότητα ολοκληρωμένης διαχείρισης εργαζομένων σε Κυοφορία- Λοχεία και 6μηνη Άδεια ΟΑΕΔ.
  • Πραγματοποιήθηκαν όλες οι απαραίτητες ενέργειες της εγκυκλίου 28/2019 του ΕΦΚΑ που αφορούν την εφαρμογή του Προγράμματος Καταβολής Μειωμένης Εργοδοτικής Εισφοράς για μισθωτούς έως 25 ετών, σύμφωνα με το άρθρο 86 του Ν.4583/2018.
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων το εικονίδιο «Αναζήτηση» το οποίο ενεργοποιείται κάνοντας κλικ σε αυτό ή με το συνδυασμό πλήκτρων «CTRL+F». Ενεργοποιώντας το έχετε δυνατότητα να αναζητήσετε μια λειτουργία (εκτύπωση - καταχωρητική οθόνη - υποβολή), να την εμφανίσετε στο παράθυρο αποτελεσμάτων και με διπλό κλικ να την επιλέξετε. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Αποζημίωση Απόλυσης σε Δόσεις» στην οποία εφόσον υπάρχει καταχωρημένη κίνηση μισθοδοσίας με είδος αποδοχών «Αποζημίωση Απόλυσης» σε εργαζόμενο με εργασιακή κατάσταση «ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ» έχετε τη δυνατότητα να επιμερίσετε το ποσό αποζημίωσης απόλυσης σε δόσεις. 
  • Προστέθηκε νέα εκτύπωση με περιγραφή «Κατάσταση ΕΣΠΑ». Η εκτύπωση αυτή εμφανίζει τις ετήσιες αποδοχές, τις κρατήσεις, το Φ.Μ.Υ και την Ειδική Εισφορά Αλληλεγγύης των εργαζομένων της επιχείρησης. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Μαζική Εισαγωγή ΣΣΕ Εργαζομένων» μέσω της οποίας ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να εισάγει μαζικά στους εργαζόμενους «Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (Σ.Σ.Ε)», «Ειδικότητα» και «Επιδόματα». Απαραίτητη προϋπόθεση για την ενημέρωση επιδομάτων είναι να έχουν συμπληρωθεί τα επιδόματα στην διαδικασία «Εργαζόμενοι\Βοηθητικές Εργασίες\Προεπιλογή Επιδομάτων ΣΣΕ». 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Κρυπτογράφηση Εταιρειών». Η συγκεκριμένη δυνατότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που τυχόν διαχειρίζεστε.
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εργαζομένων», στο κουμπί «Έντυπα» προστέθηκε η επιλογή «Έγγραφα-Πιστοποιητικά» όπου καταχωρείτε τα στοιχεία οποιουδήποτε εγγράφου, δημόσιου ή μη, που σχετίζεται με τον εργαζόμενο και έχετε δυνατότητα να το επισυνάψετε.
Προστέθηκε η λειτουργία «Υπενθυμίσεις», η οποία μπορεί να εμφανίσει υπενθυμίσεις για εργαζόμενους που:
  • Αποχωρούν για οποιονδήποτε λόγο ή Λήγει η σύμβαση εργασίας Ορισμένου Χρόνου, έχουν στην υπο-οθόνη «Προσωπικά» της «Διαχείρισης Εργαζομένων» συμπληρωμένο το πεδίο «Ημερ/νία Λήξης Σύμβασης» ή «Ημερομηνία Αποχώρησης» και πρέπει εντός κάποιων ημερών να υποβάλει ο χρήστης ένα από τα έντυπα Ε5, Ε6, Ε7 στο ΠΣ Εργάνη 
  • Η ηλικία τους είναι ίση ή μικρότερη των 25ετών και αμείβονται με την ΕΓΣΣΕ ή τον Νόμιμο Νομοθετημένο Κατώτατο Μισθό και πρέπει ο χρήστης να πραγματοποιήσει αλλαγή ειδικότητας ΣΣΕ
  • Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα ο χρήστης να δημιουργήσει τις δικές του προσωπικές υπενθυμίσεις, καθώς και να ορίσει το πότε αυτές θα εμφανίζονται. Κατά την είσοδο στην εφαρμογή και πριν την επιλογή εταιρίας η εφαρμογή εμφανίζει παράθυρο με τις υπενθυμίσεις που δεν έχουν ολοκληρωθεί για τους εργαζόμενους όλων των εταιριών

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση Premium HRM οι πελάτες μας

Περισσότερα

Προϊόντα

Δείτε τα υπόλοιπα προϊόντα για Μεγάλες Επιχειρήσεις

Επικοινωνία