PYLON Hospitality

Εφαρμογή διαχείρισης, αποκλειστικά για επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας με ανάγκες διαχείρισης τουριστικών καταλυμάτων!

Το PYLON Hospitality καλύπτει με την ίδια ευκολία τόσο τις παραδοσιακές όσο και τις σύγχρονες απαιτήσεις μίας τουριστικής επιχείρησης. Απευθύνεται σε μικρά και μεγάλα Ξενοδοχεία, Ενοικιαζόμενα δωμάτια, Camping, Κρουαζιερόπλοια και οποιαδήποτε επιχείρηση του κλάδου φιλοξενίας. Ενοποιεί όλες τις λειτουργίες ενός τουριστικού καταλύματος κάτω από μια εφαρμογή μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας εξασφαλίζοντας σωστή οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία από το στάδιο των κρατήσεων μέχρι τη τιμολόγηση.

Ενδιαφερομαι
Διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA

Εναρμονιστείτε με τις απαιτήσεις τήρησης ηλεκτρονικών βιβλίων ΑΑΔΕ και διαβιβάστε τα δεδομένα σας στην πλατφόρμα myDATA, εύκολα, γρήγορα με απόλυτη αξιοπιστία. Βασιστείτε στην τεχνογνωσία του Ομίλου Epsilon Net διασφαλίζοντας την άμεση προσαρμογή του PYLON Hospitality σε κάθε μεταβολή της νομοθεσίας μέσα από συνεχώς ενημερωμένες εκδόσεις.

Αμφίδρομη Επικοινωνία με Ηοtel / Guest Αpps

Αξιοποιήστε τη δυνατότητα αμφίδρομης διασύνδεσης του PYLON Hospitality με εφαρμογές διαχείρισης πελατολογίου μεταφέροντας δεδομένα πελατών, λογαριασμών, κατάστασης δωματίων κ.α. με σκοπό την υποστήριξη διαδικασιών όπως web-checkin, web-checkout, remote housekeeping προσφέροντας καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες σας.

Διαχείριση από παντού

Οργανώστε την επιχείρησή σας εύκολα όποια στιγμή χρειαστεί από το smartphone ή το tablet σας, όπου κι αν βρίσκεστε. To PYLON Ηοspitality είναι εύκολο στη χρήση και συμβατό με οποιοδήποτε λειτουργικό σύστημα (Windows, Ios, Android). Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login και εργάζεστε στο περιβάλλον εργασίας με όλες τις επιλογές / παραμετροποιήσεις  που έχετε επιλέξει.

Πλήρης Στατική Απεικόνιση

Επωφεληθείτε από τις ΒΙ δυνατότητες της PYLON Hospitality και ενημερωθείτε δυναμικά μέσα από Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators) και δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις εύκολα και γρήγορα με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator. Όλα τα εκτυπωτικά μπορούν να εξαχθούν σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office όπως και να επισυναφθούν αυτόματα σε email.

Online Σύνδεση με το Backoffice

Νιώστε ασφαλείς μέσω της αμφίδρομης διασύνδεσής της εφαρμογής με όλα τα υποσυστήματα του Βack office! Πραγματοποιήστε Φυσική Απογραφή με δυνατότητα υποστήριξης πολλαπλών σεναρίων, καταγραφή θέσεων, προβολή διαδικασίας και αυτόματη διαδικασία δημιουργίας παραστατικών. Αποκτήστε τον έλεγχο των αποθεμάτων σας από mobile συσκευή λειτουργώντας online & offline. Διαχειριστείτε ευκολά πολλαπλές απογραφές ανά συσκευή αλλά και τις θέσεις αποθήκευσης με πλήρη ενημέρωση αποτελεσμάτων απογραφής.

Διαχείριση Κόστους

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON Hospitality αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία! Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, POS), και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών. Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης. Υποστηρίζονυας local-cloud database αποτελεί την βέλτιστη λύση για μείωση του κόστους επένδυσης.

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

Επικοινωνία