Στην Data Communication επικεντρωνόμαστε στην καινοτομία που υπηρετεί τους πελάτες μας

Άρθρο του Πέτρου Κοραλή, Solutions Division Manager της Data Communication

Στην Data Communication εδώ και 28 χρόνια εστιάζουμε στην ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων πληροφορικής για επιχειρήσεις (ERP, CRM, HRM), οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα τους πόρους τους, εξοικονομώντας χρόνο και κόστος. Η καινοτομία βρίσκεται στο DNA του κλάδου της πληροφορικής και συνιστά και για εμάς ένα συνεχές ζητούμενο, προκειμένου να ανανεώνουμε συνεχώς τις λύσεις και τις υπηρεσίες μας με νέες δυνατότητες. Στην Data Communication επικεντρωνόμαστε στην καινοτομία που υπηρετεί τους πελάτες μας, καθώς αποστολή μας είναι να τους βοηθάμε να εργάζονται ευκολότερα, γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα, μεγιστοποιώντας την αποδοτικότητά τους.

 

Επιθυμώντας να πρωτοπορούμε διαρκώς σε αυτόν τον τομέα έχουμε πλήρως αναδιαρθρώσει και αναβαθμίσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας διαμορφώνοντας την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360°, η οποία ενσωματώνει ένα εκτενές πλέγμα δράσεων, ούτως ώστε να διασφαλίζεται ότι κάθε πελάτης μας αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες των εφαρμογών μας προς όφελος της επιχείρησης του. Με βασική καινοτομία την κατανομή των ενεργειών/δράσεων εξυπηρέτησης πελατών σε τέσσερις τομείς (reactive customer support, proactive customer support, customer training και continuous upgrade) και με κάθε τομέα να εμπεριέχει συγκεκριμένες, χρονικά προσδιορισμένες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και υπηρεσίες, η πολιτική Customer Care 360° «αγκαλιάζει» τον πελάτη από την πρώτη μέρα συνεργασίας μαζί μας και για πάντα. Συμπεριλαμβάνοντας πρωτότυπες ενέργειες όπως webinars Τεχνικής υποστήριξης, ημερίδες υποστήριξης πελατών, αλλά και πλάνο επικοινωνίας με πελάτες που επικοινωνούν σπανίως ή συχνά, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών για τον κλάδο της τεχνολογίας. Η αποτελεσματικότητα της πολιτικής αυτής επιβεβαιώνεται από το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας και κυρίως από το υψηλό ποσοστό ανανέωσης συμβολαίων συντήρησης των εφαρμογών μας. Επιπλέον, η διπλή βράβευση της πολιτικής Customer Care 360° στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014, καθώς και οι διακρίσεις στα European Business Awards και στα Bite Awards, συνιστούν για εμάς μία ακόμη επιβεβαίωση της σωστής και αποτελεσματικής μας στόχευσης στο συγκεκριμένο πεδίο.

 

Περιοδικό Χρήμα | Τεύχος Νοεμβρίου 2015 | Δείτε το έντυπο

Λογισμικό Data Mining: Επιτακτική ανάγκη για τις Επιχειρήσεις σήμερα

Περισσότερα

Επιτυχές έργο CRM σημαίνει σωστή επιλογή συστήματος αλλά και συνεργάτη

Περισσότερα