29 χρόνια επιτυχούς παρουσίας

Άρθρο του Πέτρου Κοραλή, Data Communication Solutions Division Manager

29 χρόνια επιτυχούς παρουσίας στην ελληνική αγορά της πληροφορικής, έχουν καταστήσει την Data Communication συνώνυμο της σταθερότητας και της αξιοπιστίας. Έχοντας θέσει ως προτεραιότητά μας την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων με αξία για τους πελάτες μας και έχοντας υπηρετήσει με συνέπεια την πελατοκεντρική μας στόχευση, συνεχίζουμε ακούραστα να υλοποιούμε νέα αναπτυξιακά πλάνα.

 

Ο ρόλος των συνεργατών μας και οι δυνατότητες συνεργασίας

Καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την πορεία έχουν οι συνεργάτες μας, ένα δίκτυο 100 επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα, που με την εμπειρία τους μετασχηματίζουν τις δυνατότητες των λύσεών μας σε πλεονεκτήματα για τους πελάτες τους.

 

Διατηρούμε 3 επίπεδα συνεργασίας μαζί τους.

  • Business Partners: Μεταπωλούν και υποστηρίζουν τα προϊόντα μας για μεγάλου, μεσαίου και μικρού μεγέθους επιχειρήσεις, και για λογιστικά γραφεία. Διαθέτουν πιστοποίηση για την τεχνογνωσία τους και παρέχουν στους πελάτες ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης.
  • Business Associates: Μεταπωλούν και υποστηρίζουν όλα τα προϊόντα μας για μεσαίου και μικρού μεγέθους επιχειρήσεις και λογιστικά γραφεία. Παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες και υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης για συγκεκριμένα προϊόντα για τα οποία έχουν πιστοποίηση τεχνογνωσίας από την Data Communication.
  • Resellers: Μεταπωλούν προϊόντα μας που απευθύνονται σε λογιστικά γραφεία και μικρές επιχειρήσεις μόνο.

 

Ο κάθε συνεργάτης, αναλόγως της δυναμικής του, επιλέγει το επίπεδο της συνεργασίας που επιθυμεί, και με την δική μας βέβαια συμβολή και καθοδήγηση. Ζητούμενο σε κάθε περίπτωση είναι μια εποικοδομητική συνεργασία, εξίσου επωφελή και για τον τελικό πελάτη.

 

Αναγνωρίζοντας τον ενεργό ρόλο των συνεργατών μας στην επίτευξη των στόχων μας, έχουμε διαμορφώσει και παρέχουμε μια πρόταση συνεργασίας με σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Λειτουργικές εφαρμογές που «μεγαλώνουν» σύμφωνα με τις ανάγκες

Εφαρμογές που έχουν δοκιμαστεί στην αγορά, ενσωματώνοντας την πολυετή μας εμπειρία, και έχουν αναδειχτεί σε πολύτιμα εργαλεία για πλήθος επιχειρήσεων, συνιστούν το κυρίαρχο πλεονέκτημά μας. Με συνεχείς αναβαθμίσεις και ανανεώσεις, οι λύσεις πληροφορικής που διαθέτουμε ανταποκρίνονται απόλυτα στις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων. WinEra ERP για την ολοκληρωμένη διαχείριση μεσαίου και μικρού μεγέθους επιχειρήσεων, Premium HRM για τη διαχείριση μισθοδοσίας και ανθρώπινων πόρων, σειρά Academia Financials για λογιστικά γραφεία, καθώς και η κάθετη λύση για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις DC Hotel. Αποδοτικές, εύκολες στη χρήση και παραμετροποιήσιμες, συνιστούν ιδανικές λύσεις για λογιστικά γραφεία και επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Η πλούσια λειτουργικότητά τους επιτρέπει την προσαρμογή τους στις εκάστοτε ανάγκες. Η επιχείρηση μπορεί να αγοράσει τα υποσυστήματα της λύσης που της είναι εν πρώτοις απαραίτητα και αργότερα να προσθέσει τις επιπλέον λειτουργίες που χρειάζεται. Η δυνατότητα επεκτασιμότητας παρέχει στους συνεργάτες μας ευκαιρίες συμπληρωματικής πώλησης υποσυστημάτων των εφαρμογών μας, γεγονός που μπορεί να αξιοποιηθεί περαιτέρω για cross selling και όχι μόνο.

 
Συνεργασία με Microsoft

Διατηρώντας από το 2004 στρατηγική συνεργασία με τη Microsoft, παρέχουμε στις ελληνικές επιχειρήσεις τις διεθνείς λύσεις Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics NAV και Microsoft Dynamics Digital Marketing, προσαρμόζοντάς τις στις ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Αντιπροσωπευτικότερο παράδειγμα το ERP Microsoft Dynamics NAV – InnovEra, για το οποίο έχουμε λάβει πιστοποίηση CFMD, την σημαντικότερη που η Microsoft χορηγεί σε συνεργάτη της για λύση λογισμικού. Οι υλοποιήσεις αυτές απευθύνονται σε επιχειρήσεις μεγάλου και μεσαίου μεγέθους και μπορούν να πραγματοποιηθούν κατά περίπτωση και σε συνεργασία με τους συνεργάτες μας.

 
Βραβευμένο Customer Care 360ο για δυνατό after sales support

Επιθυμώντας να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητες των εφαρμογών μας, έχουμε διαμορφώσει την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360˚. Με βασική καινοτομία την κατανομή των ενεργειών/δράσεων εξυπηρέτησης πελατών σε τέσσερεις τομείς και κάθε τομέα να εμπεριέχει συγκεκριμένες και χρονικά προσδιορισμένες δραστηριότητες και υπηρεσίες, καταφέρνουμε και βρισκόμαστε δίπλα στον πελάτη συνεχώς. Η αποτελεσματικότητα της πολιτικής αυτής έχει βραβευτεί στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014 και 2015, στα European Business Awards και στα Bite Awards. Έτσι οι συνεργάτες μας μπορούν να είναι σίγουροι ότι οι πελάτες τους θα είναι απόλυτα ικανοποιημένοι, καθώς μέσω του ισχυρού after sales support που παρέχεται, η βέλτιστη αξιοποίηση των προϊόντων μας είναι εγγυημένη.

 
Εφόδια για περισσότερη αποτελεσματικότητα

Στηρίζουμε και ενισχύουμε τους συνεργάτες μας μέσω ενός ολοκληρωμένου πλαισίου υπηρεσιών και ενεργειών που τους βοηθάνε να είναι αποτελεσματικότεροι, διασφαλίζοντας για τον πελάτη/χρήστη υψηλό επίπεδο συμβουλευτικής και εξυπηρέτησης. Ξεκινάει με την ειδική εκπαίδευση που λαμβάνουν για την άρτια εκπαίδευσή τους στην εγκατάσταση, παραμετροποίηση και χρήση των εφαρμογών μας, γνώση, η οποία πιστοποιείται μέσω ειδικών εξετάσεων. Στη συνέχεια, ο συνεργάτης λαμβάνει πλήρη μηχανογράφηση για τη δική του επιχείρηση, ενώ έχει στη διάθεσή του πλούσιο υποστηρικτικό υλικό σε θέματα marketing, πωλήσεων και υποστήριξης, το οποίο είναι προσβάσιμο 24 ώρες το 24ωρο μέσω ειδικού portal. Έτσι διασφαλίζουμε ότι είναι πλήρως καταρτισμένος, έχοντας τα απαραίτητα resources για να προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη και άριστη εξυπηρέτηση στους πελάτες του.

 
Αξιοπιστία και σταθερότητα

Η 29χρονη διαδρομή μας στην ελληνική αγορά λογισμικού επιβεβαιώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη δυναμική που ως εταιρεία έχουμε για να αντέχουμε στο χρόνο, να εξελισσόμαστε διαρκώς και να παραμένουμε στην κορυφή, πάντα με προτεραιότητα τον πελάτη μας. Η ανθεκτικότητά μας αυτή συνιστά το καλύτερο εχέγγυο για κάθε συνεργάτη, που θέλει να επενδύσει σε μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του, μέσω της παροχής αξιόπιστων εφαρμογών και υπηρεσιών με διάρκεια.

 

Tech Channel Partner | Τεύχος Μαρτίου 2016 | Δείτε το έντυπο

Επιτυχές έργο CRM σημαίνει σωστή επιλογή συστήματος αλλά και συνεργάτη

Περισσότερα

Στην Data Communication επικεντρωνόμαστε στην καινοτομία που υπηρετεί τους πελάτες μας

Περισσότερα