Insurtech: Η νέα πραγματικότητα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

Λύσεις που οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των Ασφαλιστικών Εταιρειών

Είναι γεγονός ότι, τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς αντιμετωπίζει συνεχείς προκλήσεις. Από τη μία, οι επιχειρήσεις καλωσορίζουν ευκαιρίες ανάπτυξης λόγω των αυξανόμενων αναγκών για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο κλάδος. Από την άλλη, αντιμετωπίζουν ισχυρές πιέσεις λόγω της συρρίκνωσης της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών, της αυξανόμενης ανάγκης συγχρονισμού με τις ταχύτατες εξελίξεις της τεχνολογίας και της συνεχούς αύξησης του ανταγωνισμού.

 

Τα παραπάνω επιτάσσουν την εφαρμογή μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής για τη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Μίας στρατηγικής που μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ασφαλιστικών εταιρειών και τη χρήση τεχνολογιών αιχμής εστιάζει στις αυξανόμενες απαιτήσεις του πελάτη, σε μία κεντρική αποτύπωση των πληροφοριών του, καθώς και στην ταχύτητα ανταπόκρισης στα αιτήματά του. Κρίνεται αναγκαίο η τεχνολογία  που θα ενσωματωθεί στον οργανισμό να εξυπηρετεί τόσο τον πελάτη όσο και την εταιρεία σε όλα τα στάδια της μεταξύ τους σχέσης, από την πώληση, την εξυπηρέτηση, μέχρι και την αποζημίωση, στοχεύοντας, παράλληλα, στην αύξηση της παραγωγικότητας, τη μείωση του λειτουργικού κόστους, καθώς και την ενδυνάμωση της εσωτερικής επικοινωνίας και την ταχύτερη διεκπεραίωση εσωτερικών διαδικασιών μεταξύ των τμημάτων του κάθε οργανισμού.

 

Οι επιχειρήσεις του ασφαλιστικού κλάδου μπορούν να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό αναβαθμίζοντας την εμπειρία, την ικανοποίηση και την πιστότητα του πελάτη και επιτυγχάνοντας αύξηση μεριδίων αγοράς, μείωση χρόνου απόκρισης και βελτιστοποίηση διαδικασιών. Πώς;

Η Data Communication, εταιρεία με σημαντική εμπειρία στην υλοποίηση CRM συστημάτων σε μεγάλους Οργανισμούς και Microsoft Gold Partner, προτείνει στον ασφαλιστικό κλάδο την αξιοποίηση της λύσης Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων, Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM).

 

Πρόκειται για μία λύση σύγχρονων και υψηλών προδιαγραφών που προσφέρει τη δυνατότητα αξιοποίησης νέων τεχνολογιών λειτουργώντας στο cloud. Με χαρακτηριστικά όπως αυτοματοποίηση και συγχρονισμό διεργασιών (π.χ δραστηριότητες Πωλήσεων, Marketing και Εξυπηρέτησης Πελατών), φορητότητα (mobility), διασύνδεση μέσω web με πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας, ολοκλήρωση με συστήματα (όπως back office εφαρμογές, τηλεφωνικά κέντρα κ.α.), το Microsoft Dynamics 365 for Sales συνεισφέρει στην αποτύπωση της συνολικής επικοινωνίας και εικόνας του πελάτη και την αναβάθμιση της συνολικής του εμπειρίας.

 

Κύριοι στόχοι που δύναται να επιτευχθούν μέσω του Microsoft Dynamics 365 for Sales είναι: i) από τη μεριά του πελάτη, η προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του μέσω της  σφαιρικής εικόνας του συνόλου της επικοινωνίας και της υψηλού επιπέδου ποιότητας πληροφοριών, η υποστήριξη στοχευμένων marketing ενεργειών cross-sell και up-sell σε πολλαπλά κανάλια και η ενίσχυση της πιστότητας του, ii) από τη μεριά της ασφαλιστικής εταιρείας,  η βελτιστοποίηση των ροών πωλήσεων, η έγκυρη και έγκαιρη πληροφόρηση του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και η ανάλυση της παραγωγικότητας του δικτύου.

 

Η λύση Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) της Data Communication για τον κλάδο διαθέτει:

  • Ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη για καλύτερη αποτίμηση κινδύνου & αποφάσεων σχετικά με τη δυναμική των πελατών 
  • Σύστημα συγκέντρωσης όλων των αιτημάτων από πλευράς πελάτη από όλα τα κανάλια επικοινωνίας
  • Κεντρική διαχείριση πληροφοριών 
  • Καταχώρηση και παρακολούθηση όλων των ενεργειών που αφορούν κάθε αίτημα & διασφάλιση της 360° οπτικής γωνίας όλων των σχετικών επικοινωνιών του Τμήματος Εξυπηρέτησης 
  • Πλήρως παραμετροποιήσιμη & αυτοματοποιημένη ροή εργασιών του customer service για μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα στην επικοινωνία με τον πελάτη και το συνεργάτη
  • Πλήρως παραμετροποιήσιμο μηχανισμό Διασφάλισης Επιπέδου Ποιότητας (SLA) που οδηγεί στην άμεση εξαγωγή στατιστικών για τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και της ποιότητας πληροφοριών
  • Απεριόριστες δυνατότητες επέκτασης για μελλοντικές ανάγκες
  • Αξιοποίηση διεθνών best practices και τεχνολογιών αιχμής που προσφέρει το Microsoft Dynamics 365 for Sales
  • Έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση της διοίκησης για την παραγωγικότητα του τμήματος εξυπηρέτησης και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών ανάπτυξης πελατολογίου

 

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε, ότι η αξιοποίηση του cloud για την παραπάνω προτεινόμενη λύση προσφέρει την απαιτούμενη ευελιξία, αξιοπιστία και εξοικονόμηση πόρων που υπαγορεύονται από τον ανταγωνισμό, παράγοντες που οδηγούν στην αυξημένη ικανοποίηση και πιστότητα των πελατών του ασφαλιστικού κλάδου.

 

Περιοδικό Insurance World | Τεύχος Απριλίου | Δείτε το έντυπο

Ψηφιακές Τεχνολογίες στη Βιομηχανία: Κλειδί για Καινοτομία και Ανταγωνιστικότητα

Περισσότερα

Η Φαρμακαποθήκη στην Εποχή του Pharma 4.0!

Περισσότερα

Η νέα Εποχή στο Retail Software είναι εδώ!

Περισσότερα