Mega Brokers

Kορυφαία εταιρεία παροχής ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων στην Ελλάδα

Η εταιρεία

Η Mega Brokers είναι κορυφαία εταιρεία παροχής ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων στην Ελλάδα. Διαθέτει εκτεταμένο πανελλαδικό δίκτυο 1.100 συνεργατών (μεσίτες, πράκτορες, ασφαλιστικοί σύμβουλοι) που παρέχουν μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών λύσεων, προσαρμοσμένων στα μέτρα περισσότερων από 230.000 πελατών. 

 

Με σαφή πελατοκεντρικό προσανατολισμό και εκτεταμένη εμπειρία 2+ δεκαετιών, η Mega Brokers αναλύει μεθοδικά τις ανάγκες των πελατών της και σχεδιάζει το δικό τους πλάνο διαχείρισης κινδύνων, βασισμένο στη βαθιά γνώση της ασφαλιστικής βιομηχανίας που διαθέτει. Δημιουργεί καινοτόμες λύσεις και συνεργάζεται με ασφαλιστικές εταιρείες σε Ελλάδα και Ευρώπη για να τοποθετήσει τους κινδύνους των πελατών της, επιτυγχάνοντας τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό τιμής και ασφαλιστικής κάλυψης.

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

H MEGA BROKERS στοχεύοντας στην καλύτερη οργάνωση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών του εμπορικού της τμήματος και αποσκοπώντας στην καλύτερη διαχείριση και εξυπηρέτηση του εκτεταμένου δικτύου συνεργατών που διαθέτει, αναζήτησε μία σύγχρονη διεθνή Cloud λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) που να διασφαλίζει:

 

  • τη σφαιρική 360˚ μοιρών οπτική γωνία όλων των επικοινωνιών και συναλλαγών με το δίκτυο συνεργατών της, ασχέτως του καναλιού επαφής από όπου προέρχονται (τηλέφωνο, e-mail, συναντήσεις) και του πληροφοριακού συστήματος, όπου καταγράφονται (Back office ERP, Exchange online) 
  • το σχεδιασμό και την προώθηση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών μάρκετινγκ

Λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων η MEGA BROKERS εμπιστεύτηκε την Data Communication για τη σε βάθος γνώση της συγκεκριμένης αγοράς. Επιλέχθηκε η ολοκληρωμένη Cloud λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων Microsoft Dynamics 365 for Sales.
 
Στο πλαίσιο του έργου υλοποιήθηκαν τα εξής:
 
  • Πλήρης καταγραφή βασικών στοιχείων και πληροφοριών συνεργατών (υφιστάμενων και δυνητικών)
  • Κατηγοριοποίηση συνεργατών ανάλογα με την ιδιότητα τους (Πράκτορες, Μεσίτες, Ασφ. Σύμβουλοι), το είδος συνεργασίας και ευρύτερα του συνόλου των πληροφοριών που αφορούν τον χαρακτηρισμό του προφίλ τους (Αποκλειστική ή μη συνεργασία, άμεση- έμμεση σύμβαση, εμπορικές συμφωνίες που συμμετέχουν κ.λ.π)
  • Ολοκλήρωση με το υπάρχον Backoffice σύστημα για την μεταφορά στο CRM οικονομικών στοιχείων συνεργατών 
  • Εκτεταμένη ανάπτυξη της οντότητας «Συναντήσεις» του CRM για τη διασφάλιση συγκεκριμένης θεματολογίας συναντήσεων (ενέργειες ατζέντας) & πλήρη αποτύπωση και απολογισμό των αποτελεσμάτων κάθε συνάντησης
  • Αξιοποίηση πληροφοριών που συντηρούνται στο CRM για το σχεδιασμό και τη διενέργεια στοχευμένων προωθητικών ενεργειών προς το δίκτυο συνεργατών
  • Υλοποίηση μηχανισμού για την κατηγοριοποίηση συνεργατών και τον προσδιορισμό του επιπέδου εξυπηρέτησής τους (level of Service), σύμφωνα με τα παραγωγικά στοιχεία της εταιρείας
  • Δημιουργία πινάκων ελέγχου (dashboards) για την παρουσίαση κρίσιμων επιχειρηματικών δεικτών, που βοηθούν στην αξιολόγηση των ενεργειών ανάπτυξης πελατολογίου και στη λήψη διοικητικών αποφάσεων
  • Ολοκλήρωση CRM με Cloud συνδρομητική υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Exchange online) για το συγχρονισμό και την καταγραφή συναντήσεων των επιθεωρητών πωλήσεων

Οφέλη

  • Σφαιρική 360˚ μοιρών οπτική γωνία των πελατειακών σχέσεων και διασφάλιση τήρησης κοινής θεματολογίας συναντήσεων από τους επιθεωρητές πωλήσεων
  • Δομημένος μηχανογραφικά τρόπος απολογισμού αποτελεσμάτων συναντήσεων με αποτέλεσμα την έγκαιρη & έγκυρη λήψη εταιρικών αποφάσεων
  • Ανάπτυξη εσόδων και δικτύου συνεργατών ως αποτέλεσμα διενέργειας επιτυχημένων και στοχευμένων εκστρατειών μάρκετινγκ
  • Διασφάλιση τήρησης κοινής θεματολογίας συναντήσεων από τους επιθεωρητές πωλήσεων
  • Έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση της διοίκησης για την απόδοση και εξέλιξη των ενεργειών ανάπτυξης πελατολογίου στο πλαίσιο των εκστρατειών μάρκετινγκ που διενεργούνται
  • Διασφάλιση σωστής κατανομής του κύκλου επισκέψεων ανά επίπεδο συνεργάτη και επίτευξης στόχου επισκέψεων

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

CRM | Cloud for Business |

Microsoft Dynamics 365 - CRM

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων.

Περισσοτερα

ΕΡΓΑ

Δείτε τα υπόλοιπα έργα στον Ασφαλιστικό κλάδο

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.