Premium HRM Μισθοδοσία Λογιστικών Γραφείων

Το No 1 πρόγραμμα Μισθοδοσίας για Λογιστικά Γραφεία

To Premium HRM Μισθοδοσία αποτελεί το πιο λειτουργικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα διαχείρισης μισθοδοσίας της ελληνικής αγοράς. Υποστηρίζει κάθε εργασιακή σχέση και σύστημα αμοιβής, καλύπτει όλες τις ανάγκες των λογιστικών γραφείων και διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης για διαχείριση και των πλέον εξειδικευμένων αναγκών.

 

Ενδιαφερομαι
Φιλικό περιβάλλον εργασίας

Εργαστείτε γρήγορα και αποτελεσματικά. Εξοικονομήστε χρόνο εντοπίζοντας εύκολα τις λειτουργίες που σας ενδιαφέρουν. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα δημιουργίας προσωποποιημένων μενού, οθονών, καθώς και καταχωρητικών φορμών μισθοδοσίας. Για την άμεση εξοικείωση των χρηστών και τη γρήγορη εξαγωγή αποτελεσμάτων.

Λειτουργικότητα & Οικονομία Χρόνου

Εργαστείτε γρήγορα και αποδοτικά με μια εφαρμογή μισθοδοσίας πλήρως αυτοματοποιημένη, εύκολη και απλή. Υπολογίστε τη μισθοδοσία όπως ακριβώς σας εξυπηρετεί -είτε μαζικά για όλο το προσωπικό, είτε ανά εργαζόμενο, ανά υποκατάστημα, ανά τμήμα, ανά ειδικότητα κ.λπ. Εξοικονομήστε χρόνο με τη δυνατότητα μαζικής εισαγωγής στοιχείων εργαζομένων και δεδομένων μισθοδοσίας μέσω αρχείων ascii ή μέσω του συστήματος ωρομέτρησης.

Πλήρης εναρμόνιση με την εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία

Αισθανθείτε σίγουροι σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό περιβάλλον. Ευθυγραμμιστείτε άμεσα με την κείμενη εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία. Εναρμονιστείτε εγκαίρως με κάθε νομοθετική αλλαγή κάνοντας μια απλή αναβάθμιση της εφαρμογής. Βασιστείτε στην 30+ έτη εμπειρία της Data Communication.

Ασφάλεια - Ιστορικότητα

Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα διατήρησης ιστορικότητας όλων των δεδομένων ανά εταιρία, ανά εργαζόμενο, ανά χρήση και ανά μισθολογική περίοδο. Βασιστείτε σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα παρακολούθησης μεταβολής δεδομένων ανά χρήστη, με πληθώρα προειδοποιητικών και απαγορευτικών μηνυμάτων ασφαλείας και με δυνατότητα προσθήκης επιπλέον μηνυμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες σας.

Πλήρης εναρμόνιση με GDPR

Διασφαλίστε τα ευαίσθητα δεδομένα των πελατών σας με ένα απόλυτο αξιόπιστο σύστημα ασφαλείας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το Premium HRM Μισθοδοσία χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων, Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης διασφαλίζει ότι τα δεδομένα σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.

Υποστήριξη 24x7

Επωφεληθείτε από τη βραβευμένη πολιτική Εξυπηρέτησης Customer Care 360o. Αξιοποιήστε τα πολλαπλά κανάλια υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε τις δυνατότητες του προγράμματος μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο site της Data Communication.

Σύνδεση με το Premium HRM web Εργάνη

Κάντε την καθημερινή σας εργασία πιο εύκολη. Συνδεθείτε με το Premium HRM web Εργάνη που σας επιτρέπει από όπου κι αν βρίσκεστε, με μια απλή σύνδεση στο Internet μέσω smartphone, tablet ή laptop, να συνδέεστε και να αποστέλλετε «Ε4 Ατομικό Πίνακα Συμπληρωματικού Ωραρίου» στο ΠΣ Εργάνη χωρίς να είστε στο γραφείο σας.

Σύνδεση στο Internet για αυτοματοποιημένες υποβολές και άντληση στοιχείων

Διασυνδεθείτε σε ελάχιστο χρόνο με τις ιστοσελίδες του ΕΦΚΑ και των λοιπών ταμείων (ΕΔΟΕΑΠ, ΝΑΤ, Τ.Ε.Α.Υ.Ε.Τ), του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ, του GSIS. Αποστείλετε εντολές πληρωμής προκαταβολών και εκκαθάρισης μισθοδοσίας προς όλες τις Τράπεζες. Αποφύγετε τον κίνδυνο λάθους αξιοποιώντας τη δυνατότητα άντλησης στοιχείων εργαζομένων από την υπηρεσία του Ε.Φ.Κ.Α και στοιχείων της επιχείρησης από την υπηρεσία ‘’Βασικά στοιχεία μητρώου για φυσικά και νομικά πρόσωπα με εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα.

Κάλυψη όλων των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας

Επιλέξτε ένα ολοκληρωμένο σύστημα που καλύπτει πλήρως όλες τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, καθώς και τη διαρκή και αυτόματη ενημέρωση αυτών μέσω Internet, όταν προκύπτει οποιαδήποτε αλλαγή ή αναπροσαρμογή στους πίνακες τιμών ή στα κείμενα αυτών. Αξιοποιήστε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης και ενδοεπιχειρησιακών συμβάσεων εργασίας.

Κάλυψη όλων των Εργασιακών Σχέσεων

Επενδύστε σε κορυφαίες δυνατότητες διαχείρισης μισθοδοσίας και ενσωματωμένη λειτουργικότητα για άμεσο υπολογισμό κάθε εργασιακής σχέσης: για έμμισθους, ημερομίσθιους και ωρομίσθιους εργαζόμενους, για εργαζόμενους με συμβάσεις ορισμένου και αορίστου χρόνου, με πλήρη, μερική ή εκ περιτροπής απασχόληση, χωρίς να απαιτείται έξτρα παραμετροποίηση. Υπολογίστε με ακρίβεια τεκμαρτά ημερομίσθια, μαθητεία ΟΑΕΔ, αμειβόμενους με Δελτία Παροχής Υπηρεσιών κ.λπ.

Κάθετες Αγορές

Αποκτήστε όλη τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σε ένα σύστημα που παρέχει πλήρη κάλυψη της μισθοδοσίας και όλων των εξειδικευμένων αναγκών σε επιχειρήσεις Δημοσίου και Ν.Π.Ι.Δ, σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, εκπαιδευτήρια, οικοδομοτεχνικές επιχειρήσεις.

Πληθώρα Εκτυπώσεων

Αξιοποιήστε το πλήθος των τυποποιημένων εκτυπώσεων που θα σας βοηθήσουν στη λήψη σωστών αποφάσεων στη διαχείριση τόσο των οικονομικών όσο και των ανθρώπινων πόρων της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα σχεδίασης προσαρμοσμένων εκτυπωτικών καταστάσεων με τη χρήση του εργαλείου Report Generator, καθώς και του ενσωματωμένου εργαλείου των κύβων, προκειμένου να καλύψετε και τις πιο εξειδικευμένες απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Δυνατότητα επικοινωνίας με κάθε λογιστική εφαρμογή

Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα του Premium HRM Μισθοδοσία να επικοινωνεί με όλες τις εφαρμογές της Data Communication, καθώς και με λογιστικές εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών. Εξάγετε και αποστείλετε εύκολα και γρήγορα τα άρθρα Γενικής και Αναλυτικής Λογιστικής στο λογιστικό σας πρόγραμμα και εκμηδενίστε τον κίνδυνο ανθρώπινου λάθους.

Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία, αυτόματη μετάπτωση δεδομένων

Ενσωματώστε το νέο σύστημα χωρίς να διαταράξετε τη ροή των εργασιών της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εγκατάστασης οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης και την άμεση λειτουργία χωρίς να απαιτείται ειδική παραμετροποίηση. Εξοικονομήστε χρόνο με την αυτόματη μετάπτωση των δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.

Ενσωματώθηκαν στην εφαρμογή όλες οι απαραίτητες αλλαγές σχετικά με την εγκύκλιο του e-ΕΦΚΑ 39/2020 «Προσδιορισμός των ασφαλιστικών εισφορών και απεικόνιση της ασφάλισης στο πλαίσιο υλοποίησης:
• του Μηχανισμού ενίσχυσης της απασχόλησης «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ»,
• των μέτρων οικονομικής ενίσχυσης εποχικά εργαζομένων, με ή χωρίς, δικαίωμα επαναπρόσληψης και
• των επιπρόσθετων μέτρων στήριξης εργαζομένων και εργοδοτών, που δραστηριοποιούνται σε τριτογενή τομέα και στους κλάδους των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών μεταφορών, ενταγμένων ή μη, στο Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ». 

  • Ενσωματώθηκαν στην εφαρμογή όλες οι απαραίτητες αλλαγές σχετικά με την αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ σύμφωνα με το έγγραφο με Αριθ. Πρωτ.: 36755/155 του Υπ. Εργασίας. 
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» στο «Είδος Κατάστασης» προστέθηκαν οι επιλογές «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ 1/8/2020 ΚΑΙ ΜΕΤΑ» και «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ 1/8/2020 ΚΑΙ ΜΕΤΑ (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)»
  • Στη λειτουργία «Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου» προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού της μισθοδοσίας στους εργαζόμενους οι οποίοι συμμετέχουν στο μηχανισμό ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ.
  • Στη λειτουργία «Υποβολή Δηλώσεων ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ Α & Β ΦΑΣΗ» προστέθηκε το Είδος Κατάστασης «ΑΙΤΗΣΗ / ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» (Β - ΦΑΣΗ)» σύμφωνα με τα οριζόμενα της υπ’ αριθμ. οικ. 23103/478/13-06-2020 ΚΥΑ και της υπ’ αριθμ. οικ. 26400/605/30-6-2020 εγκυκλίου. (Ver.: 3.00.67)
  • Στη λειτουργία «Υποβολή Δηλώσεων ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ Α & Β ΦΑΣΗ» προστέθηκε το Είδος Κατάστασης «ΑΙΤΗΣΗ / ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» (Β - ΦΑΣΗ) – ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» σύμφωνα με τα οριζόμενα της υπ’ αριθμ. οικ. 23103/478/13-06-2020 ΚΥΑ και της υπ’ αριθμ. οικ. 26400/605/30-6-2020 εγκυκλίου. 
  • Ενσωματώθηκαν στην εφαρμογή οι ΚΠΚ Μειωμένης Απασχόλησης με βάση την εγκύκλιο 31 του ΕΦΚΑ που δημοσιεύθηκε στις 08/07/2020 (Εγκ. 31/08.07.2020).
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων το εικονίδιο «Ημερολόγιο Υποχρεώσεων», μέσω του οποίου έχετε τη δυνατότητα πληροφόρησης για τις Υποχρεώσεις κάθε είδους (Φορολογικές, Ασφαλιστικές, Λοιπές κ.α.). 
  • Προστέθηκε η δυνατότητα κατά τον  υπολογισμό του Επιδόματος Αδείας, Αποζημίωση Αδείας και Άδειας Ληφθείσας να συμπεριλαμβάνονται τα μισθοδοτικά στοιχεία των κινήσεων Αναστολής. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε συμπληρώσει στο πεδίο «Συμπεριλαμβάνονται οι κινήσεις Αναστολής στα ΑΛ/ΕΑ/ΑπΑδ» (Παράμετροι/Διαχείριση Εταιρείας/Διαχείριση Εταιριών υποσέλιδο Παράμετροι) την τιμή ΝΑΙ.
  • Στη λειτουργία «Υποβολή Δηλώσεων ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΦΑΣΗ» προστέθηκε το Είδος Δήλωσης  «ΑΙΤΗΣΗ / ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ» (Α - ΦΑΣΗ) - ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» σύμφωνα με τα οριζόμενα της υπ’ αριθμ. οικ. 23103/478/13-06-2020 ΚΥΑ και της υπ’ αριθμ. οικ. 26400/605/30-6-2020 εγκυκλίου. 
  • Προστέθηκε η λειτουργία «Δήλ. Επιδόματος Εορτών Δώρου Πάσχα 2020» για την υποβολή του εντύπου «ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΕΡΓΟΔΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΟΡΤΩΝ ΠΑΣΧΑ ΕΤΟΥΣ 2020 ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΑΡΥΝΕΤΑΙ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ» του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ με προθεσμία υποβολής από 1/7-10/7/2020. Για επιχειρήσεις με έδρα και υποκαταστήματα κάνετε μία υποβολή από την εφαρμογή και στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ θα δημιουργηθούν αυτόματα προσωρινές δηλώσεις για την έδρα και τα υποκαταστήματα, τις οποίες θα πρέπει να υποβάλετε ξεχωριστά. ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην περίπτωση που έχετε υποβάλει την ΑΠΔ Δώρου Πάσχα Αναστολής με Μείωση Εργοδοτικών Εισφορών κατά 6,66% (αφορά εργαζόμενους κάτω των 25 ετών) στο κριτήριο «Μείωση Εργοδ.Εισφ.6,66%» θα πρέπει να επιλέξετε την τιμή «Εμφάνιση».

 

  • Στην υποβολή της «ΑΠΔ» οι εγγραφές του Δώρου Πάσχα Αναστολής εμφανίζονται πλέον με τύπο αποδοχών 19, σύμφωνα με την εγκύκλιο του e-ΕΦΚΑ (131644/24.6.2020) «ΟΔΗΓΙΕΣ YΠΟΒΟΛΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ (Α.Π.Δ.), ΔΩΡΟΥ ΠΑΣΧΑ 2020 ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΤΤΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ».
  • Προστέθηκε η λειτουργία «Υποβολή Δήλωσης ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ (Α ΦΑΣΗ)», στην οποία οι επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ», καλούνται ανά μήνα, να προαναγγείλουν το διάστημα για το οποίο θα κάνουν χρήση της ρύθμισης του άρθρου 31 του ν. 4690/2020 (Α’ 104), καθώς και την κατηγορία στην οποία υπάγεται η επιχείρηση, βάσει του συγκεκριμένου άρθρου, στο ειδικό έντυπο «Αίτηση/Υπεύθυνη Δήλωση Ένταξης στο Μηχανισμό «ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ». 
  • Ενσωματώθηκε στην εφαρμογή ο υπολογισμός του Δώρου Πάσχα Αναστολής σύμφωνα με την υπουργική απόφαση με αριθμό 21036/1737/2020.
  • Στη λειτουργία «Ομαδική Υποβολή Ε3, Ε5, Ε6, Ε7, Ε8, Ε11, Ε12» στο Είδος Κατάστασης προστέθηκε το έντυπο «Ε11.1 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΛΗΨΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ». 
  • Ενσωματώθηκε στην εφαρμογή η μείωση στις ασφαλιστικές εισφορές των πλήρως απασχολουμένων, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 48 του νόμου 4670/2020, από 1.6.2020 και μετά.
  • Στη λειτουργία «Ομαδική Υποβολή Ε3, Ε5, Ε6, Ε7, Ε8, Ε11, Ε12» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης το έντυπο «Ε11.1 ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΛΗΨΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΜΕΝΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΙΑΣ».
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης η «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ / ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ)».
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ / ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ» η Κατηγορία Υπαγωγής «Α2: Με επαναλειτουργία μέσα στον Μάιο είτε πληττόμενες δραστηριότητες για τις οποίες δεν έχει επιβληθεί αναστολή λειτουργίας». 

 

Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε το Είδος Κατάστασης «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ / ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ» και η Κατηγορία Υπαγωγής «Α1: Με αναστολή λειτουργίας για όλο τον Μάιο».

  • Στη λειτουργία «Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου» προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού του Δώρου Πάσχα σε μήνα Μάιο και Ιούνιο, διότι σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 1 της από 30.03.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 75) «Οι επιχειρήσεις εργοδότες των οποίων η επιχειρηματική δραστηριότητα έχει ανασταλεί με εντολή δημόσιας αρχής, καθώς και οι επιχειρήσεις – εργοδότες που ανήκουν στους κλάδους που πλήττονται σημαντικά, λόγω των αρνητικών συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, σύμφωνα με την από 20.3.2020 Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 68) και τις κατ’ εξουσιοδότηση αυτής κανονιστικές πράξεις, δύνανται να καταβάλουν το επίδομα εορτών Πάσχα σε χρόνο μεταγενέστερο από τον οριζόμενο στην υπ’ αρ. 19040/7.12.1981 κοινή υπουργική απόφαση (Β’ 742) και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 30ης Ιουνίου 2020».
  • Προστέθηκαν οι επιλογές «Αποστολή ΑΠΔ Δημοσίου» και «Προβολή ΑΠΔ Δημοσίου» με Firefox ή Internet Explorer για την αποστολή της ΑΠΔ Δημοσίου στο νέο link που πρόσθεσε ο e-ΕΦΚΑ στο site του. 
  • Στη λειτουργία «Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου» προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας, για το διάστημα που οι συμβάσεις των εργαζομένων τελούν σε αναστολή, σύμφωνα με το έγγραφο Α.Π. 82992/6-5-2020 του e-ΕΦΚΑ.
  • Προστέθηκε η υποβολή του εντύπου «Υπεύθυνη Δήλωση Προσ. Ανάκλησης Αναστολής» στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ σύμφωνα με την απόφαση του Υπ. Εργασίας 17239/Δ1.5936/5-5-2020.
  • Στην υποβολή του εντύπου «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ στο υποσέλιδο «Απασχολούμενοι (Αναστολή)» προστέθηκε η δυνατότητα συμπλήρωσης της «ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ», σύμφωνα με την εγκύκλιο 17321/327/4-5-2020, με διαθέσιμες τις εξής τιμές:
    • «Μεταβίβαση επιχείρησης, σύμφωνα με το Π.Δ. 178/2002»
    • «Μεταφορά Προσωπικού»
    • «Εσφαλμένες καταχωρήσεις σε έντυπα – Χειρόγραφες υποβολές εντύπων»
    • «Πρόωρη Καταγγελία Σύμβασης ορισμένου χρόνου (Ε7) με εσφαλμένη ημερομηνία λήξης»
  • Στη λειτουργία «(E4)Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε4.3 ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣ. ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ» και «Ε4.4 ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΙΔΙΟ ΟΜΙΛΟ».
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» στο υποσέλιδο «Εργασ./Σελ. 2» προστέθηκε η ενότητα «Κ.Α.Δ.», στην οποία εμφανίζεται ο ΚΑΔ, Κωδικός Ειδικότητας και Πακέτο Κάλυψης που ισχύει ανά ημερομηνιακό διάστημα. Είναι πλέον δυνατή η καταχώριση έως 10 ΚΑΔ ανά εργαζόμενο ώστε να καλυφθούν οι περιπτώσεις υπαγωγής των υπαλλήλων του Δημοσίου στον ΕΦΚΑ βάσει των εγκυκλίων 10 και 11/20-3-2020.
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Συγκεντρωτική Κατάσταση Μισθοδοσίας/Μήνα» η οποία εμφανίζει, για το επιλεγμένο χρονικό διάστημα, τα μισθοδοτικά στοιχεία των εργαζομένων ανά μήνα και είδος αποδοχών. 
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» στο κουμπί «Έντυπα» στην «Απασχόληση σε Πλοίο» προστέθηκε στη στήλη «Κωδικός απαλλαγής» ο κωδικός «510 Κρατική Συμμετοχή» και στη στήλη «Αιτία απόλυσης» ο κωδικός «11 Αναστολή Σύμβασης». 
  • Στη λειτουργία «(E4) Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε4.1 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ» και «Ε4.2 ΠΡΟΣΚΑΙΡΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ». 
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εργαζομένων» στο κουμπί «Έντυπα» στην «Απασχόληση σε Πλοίο» προστέθηκε στη στήλη «Κωδικός απαλλαγής» ο κωδικός «510 Κρατική Συμμετοχή» και στη στήλη «Αιτία απόλυσης» ο κωδικός «11 Αναστολή Σύμβασης». 
  • ΝΕΟ! Στη λειτουργία «(E4) Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε4.1 ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ» και «Ε4.2 ΠΡΟΣΚΑΙΡΗΣ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ». 
  • Προστέθηκε η λειτουργία «Καταχώρηση Αδείας Ειδικού Σκοπού» στην οποία ο χρήστης καταχωρεί την άδεια ειδικού σκοπού των εργαζόμενων γονέων για τη φροντίδα των παιδιών τους. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
  • Στη λειτουργία «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας» προστέθηκε το Είδος Κατάστασης  «ΔΗΛΩΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» για την υποβολή διορθώσεων – συμπληρώσεων – ανακλήσεων υπεύθυνων δηλώσεων επιχειρήσεων-εργοδοτών βάσει της εγκυκλίου 14676/253/2020. 
  • Στη λειτουργία «Διαχείριση Εταιριών» θα ενημερώνονται αυτόματα τα πεδία «Αρ. Πρωτοκόλλου Ε4» και «Ημ/νία Αρχικής Υποβολής Ε4», που βρίσκονται στο υποσέλιδο «Στοιχεία Εντύπων», κατά την υποβολή του Ετήσιου Πίνακα του «Ε4 Πίνακας Προσωπικού».

 

  • Στη λειτουργία «(Ε4) Πίνακας Προσωπικού» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης το έντυπο «Ε4 ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.2020)».
  • Στη λειτουργία «(Ε12) Ημερ. Αναγγελία Προσωπικού Οικ. Εργ» προστέθηκε στο Είδος Κατάστασης το έντυπο «ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ - ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.2020)».
  • Στη λειτουργία «Ομαδική Υποβολή Ε3,Ε5,Ε6,Ε7,Ε8,Ε11,Ε12» προστέθηκαν στο Είδος Κατάστασης τα έντυπα «Ε8 ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΥΠΕΡΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΝΟΜΙΜΗΣ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ - ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ. 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55 /11.03.2020)» και «Ε12 ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ - ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΠΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ - ΈΝΤΥΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΠΑΡ 1Β ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ (Α΄ 55/11.03.2020)».
  • Προστέθηκε η δυνατότητα υποβολής του εντύπου «Δήλωση Αναστολής Δραστηριότητας».
  • Προστέθηκε νέα εκτύπωση «Πρόβλεψη Αποζημίωσης Απόλυσης». Η εκτύπωση αυτή εμφανίζει τη δικαιούμενη αποζημίωση απόλυσης των εργαζομένων με βάσει την ημερομηνία που θα συμπληρώσει ο χρήστης στα κριτήρια. 
  • Στην εκτύπωση «Κατάσταση Διάρκειας Υπηρεσίας» πραγματοποιήθηκε μεταβολή στον τρόπο υπολογισμού των Eτήσιων Mονάδων Eργασίας (EME) στους υπαλλήλους και στους εργάτες. Επίσης προστέθηκε το κριτήριο «Καθεστώς Επιχείρησης» (Πενθήμερο, Εξαήμερο) το οποίο συμμετέχει στο σωστό υπολογισμό του συντελεστή. 

Προστέθηκαν οι παρακάτω νέες δυνατότητες στο Web App Εργάνη

  • Στη «Διαχείριση Χρηστών» (Παράμετροι/Webapp ΕΡΓΑΝΗ) προστέθηκε παράμετρος «Περιορισμένη Πρόσβαση». Όταν η τιμή είναι ΝΑΙ, δίνεται η δυνατότητα στη «Διαχείριση Χρηστών/Εταιρία» (Παράμετροι/Webapp ΕΡΓΑΝΗ) να δηλωθούν οι εταιρίες που θα μπορεί να διαχειριστεί ο συγκεκριμένος χρήστης μέσω της εφαρμογής Web App Εργάνη.
  • Δίνεται πλέον η δυνατότητα αποστολής Υπερεργασίας ή Υπερωρίας σε ημερήσια βάση μέσω της εφαρμογής Web App Εργάνη.
  • Είναι πλέον δυνατή η αυτόματη αποστολή του Λογιστικού Άρθρου της μισθοδοσίας στις εφαρμογές «Academia Financials Έσοδα-Έξοδα» και «Academia Financials Γενική Λογιστική» χωρίς να απαιτείται από τον χρήστη η δημιουργία αρχείου και η μεταφόρτωσή του στην αντίστοιχη εφαρμογή. Προϋπόθεση για την παραπάνω λειτουργία είναι να έχει γίνει η ενημέρωση των αντίστοιχων Λογαριασμών Λογιστικής στο «Premium HRM».
  • Στην επιλογή «Διαχείριση Εργαζομένων» προστέθηκε η δυνατότητα «Ενημέρωση Προϋπηρεσίας με το διάστημα απασχόλησης της προηγούμενης εργασιακής σχέσης», στην περίπτωση επαναπρόσληψης εργαζομένου. Αν ο χρήστης επιλέξει Ενημέρωση, ενημερώνονται αυτόματα τα πεδία «Γενική Προϋπηρεσία», «Προϋπηρεσία στον Κλάδο» και «Προϋπηρεσία στη Σ.Σ.Ε.» με το άθροισμα της τιμής του κάθε πεδίου και του διαστήματος εργασίας της ακριβώς προηγούμενης πρόσληψης.

 

  • Προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού μισθοδοσίας της πρόσθετης εργασίας των απασχολούμενων με καθεστώς Μερικής Απασχόλησης σύμφωνα με το Ν. 4635/2019. Πιο συγκεκριμένα προστέθηκε στο μενού «Μισθοδοσία\Κύριες Εργασίες\Στοιχεία Μισθοδοτικής Περιόδου», στην αναλυτική φόρμα, το πεδίο «Πρόσθετη Εργασία 1,12» στο οποίο μπορεί ο χρήστης να συμπληρώσει τις ώρες της πρόσθετης εργασίας. Ο υπολογισμός γίνεται ως εξής: Ωρομίσθιο * ώρες πεδίου «Πρόσθετη Εργασία 1,12» * 1,12.

Η Νο1 Μισθοδοσία για Λογιστικά Γραφεία

Αυτοματοποιήστε 100% τις διαδικασίες έκδοσης μισθοδοσίας. Παρακολουθήστε ολοκληρωμένα όλα τα στοιχεία που αφορούν στη μισθοδοσία των πελάτών σας ανά εταιρεία, ανά εργαζόμενο, ανά χρήση και ανά μισθολογική περίοδο. Καλύψτε κάθε εργασιακή σχέση και κάθε σύστημα αμοιβής. Εργαστείτε εύκολα, γρήγορα και αποδοτικά!

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση Premium HRM Μισθοδοσία οι πελάτες μας

Περισσότερα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Δείτε τα υπόλοιπα προϊόντα για Λογιστικά Γραφεία

Επικοινωνία