H FREZYDERM επέλεξε την Data Communication για έργο CRM & Loyalty

Ο σχεδιασμός & η υλοποίηση της λύσης βασίστηκαν στη διεθνώς αναγνωρισμένη Cloud CRM πλατφόρμα Microsoft Dynamics 365

Η FREZYDERM, εταιρεία που δραστηριοποιείται από το 1986 στον τομέα της παραγωγής και εμπορίας δερματολογικών προϊόντων, επέλεξε την Data Communication για την υλοποίηση έργου CRM & Loyalty προγράμματος, με στόχο την ενίσχυση του Loyalty των μελών της και την αύξηση των πωλήσεών της, μέσω της υιοθέτησης νέων και καινοτόμων υπηρεσιών.

 

Πιο συγκεκριμένα, το «FREZYWARD VIP CLUB» αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση επιβράβευσης για VIP Partners (beauty advisors φαρμακείων) βασισμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εταιρείας FREZYDERM. Ο σχεδιασμός & η υλοποίηση της λύσης, βασίστηκαν στη διεθνώς αναγνωρισμένη Cloud CRM πλατφόρμα Microsoft Dynamics 365.

 

Η ολοκληρωμένη (360̊) εικόνα των συναλλασσόμενων του συστήματος, προσφέρει στη FREZYDERM τη δυνατότητα να συνθέτει κατάλληλα τις πληροφορίες, όπως συλλέγονται από πολλαπλά κανάλια και πηγές δεδομένων και να σχεδιάζει στοχευμένες τακτικές επικοινωνίας. Η λύση ολοκληρώνεται ψηφιακά μέσα από τη διασύνδεσή του CRM με σύγχρονο Portal επικοινωνίας, για ταχύτατη πρόσβαση στις πληροφορίες και υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω αυτής, μέσα από ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής, αναδεικνύοντας την εταιρεική ταυτότητα του Οργανισμού. Σημειώνεται ότι το portal διαθέτει εύκολο στη χρήση interface και είναι mobile friendly για άμεση πρόσβαση μέσω οποιασδήποτε συσκευής.

 

Η λύση ανταμείβει τα εγγεγραμμένα μέλη βάσει δραστηριοτήτων, με σκοπό να τα ενθαρρύνει και να τα κινητοποιεί να επιμορφώνονται συνεχώς, ώστε να γνωρίζουν άριστα τα φαρμακευτικά καλλυντικά και να τα προωθούν πιο αποτελεσματικά. Το αποτέλεσμα είναι σημαντικό, διότι μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα μέλη είναι σε θέση να παρέχουν υψηλής ποιότητας συμβουλές και λύσεις στους πελάτες των φαρμακείων, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αύξηση των πωλήσεων.

 

Ο κ. Ιωάννης Α. Αναστασίου, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της FREZYDERM, δήλωσε:«Το συγκεκριμένο έργο μας επιτρέπει να ενδυναμώσουμε τη σχέση μας με ένα σημαντικό για εμάς κοινό, αυτό των αισθητικών. Η πλατφόρμα που έχει αναπτύξει η DataCommunicationείναι εύκολη στη χρήση, τόσο για την εταιρεία όσο και για τα μέλη του προγράμματος, και διαθέτει ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων σε επίπεδο συγκέντρωσης, διαχείρισης και αξιοποίησης πληροφοριών, καθιστώντας τη συνολική λύση σημαντικό αρωγό στην εμπορική μας ανάπτυξη».

 

Με αφορμή την υλοποίηση του έργου, ο κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Data Communication, σημείωσε: «Η Data Communication διαθέτει την εμπειρία και την τεχνογνωσία για να προσαρμόσει την πλούσια λειτουργικότητα μιας διεθνούς λύσης στις ανάγκες των ελληνικών οργανισμών. Η λύση που έχει επιλέξει η FREZYDERM ενθαρρύνει τηναύξηση πωλήσεων, την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς, τηνπιστότητα των καταναλωτών απέναντι στη μάρκα της, καθώς και τις γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών της και των προτιμήσεών τους. Ευχαριστούμε την FREZYDERM για την επιλογή της να μας εμπιστευτεί την υλοποίηση ενός πολύ σημαντικού έργου για την ανάπτυξή της."

 

Έργο CRM και Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην Alumil από την Data Communication

Περισσότερα

Έργο Microsoft Dynamics CRM στην Performance Technologies από την Data Communication

Περισσότερα