Η Data Communication απάντησε στις ανάγκες της Rainbow Waters με μία 360° λύση, βασισμένη στην πλατφόρμα Dynamics 365 Business Central, και συγκεκριμένα στα υποσυστήματα Sales, Service, Marketing, καθώς και τη διασύνδεσή τους με την εφαρμογή Microsoft Dynamics NAV που χρησιμοποιούσε ήδη η εταιρεία. Πιο αναλυτικά υλοποιήθηκαν:
- Αμφίδρομη, real-time επικοινωνία του Navision με το CRM, για καταγραφή επικοινωνιών, συναντήσεων & παραγγελιών
- Εγκριτική ροή προσφορών με πολυδιάστατα κριτήρια
- Λειτουργικότητα αυτόματης απόδοσης δώρων κατά τον κύκλο πώλησης, εφόσον πληρούνται οι συνθήκες
- Module για προτεινόμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας με βάση συγκεκριμένα κριτήρια
- Αυτοματοποίηση αποστολής παραγγελιών μέσω email, με την ταυτόχρονη ενημέρωση του CRM και τη δημιουργία ευκαιρίας πώλησης
- Real- time αναφορές και dashboards μέσω Microsoft Power ΒΙ
- Αυτοματοποιημένη λήψη υποψήφιων πελατών από φόρμα του website και του Facebook
- Σφαιρική εικόνα επικοινωνιών και πλήρους ιστορικού πελάτη για την καλύτερη παροχή after sales support