Rainbow Waters

Η Rainbow Waters βελτιστοποιεί το Customer Experience με την ολοκληρωμένη υλοποίηση της Data Communication, μέλους του Ομίλου EPSILON NET, και το Microsoft Dynamics 365 CRM 

Η εταιρεία

Η Rainbow Waters αποτελεί τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία ψυκτών και οικιακών φίλτρων νερού στην Ελλάδα και την 3η μεγαλύτερη στην Ευρώπη. Διαθέτει το αρτιότερο δίκτυο διανομής με 72 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα  και από το 1999 μέχρι και σήμερα  εξυπηρετεί περισσότερους από 400.000 ευχαριστημένους πελάτες. Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη εκατοντάδων χιλιάδων οικιακών και εταιρικών πελατών, καλύπτει τις ανάγκες όλης της χώρας για καθαρό νερό, με τους τελευταίας τεχνολογίας ψύκτες νερού και οικιακά φίλτρα νερού για τη βρύση της κουζίνας.

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

Για την Rainbow Waters η άμεση εξυπηρέτηση και η ποιότητα των υπηρεσιών της αποτελεί βασικό συστατικό της ανάπτυξής της, για αυτό και η διασφάλισή τους είναι η βασική της προτεραιότητα. Αναζητούσε λοιπόν μία σύγχρονη, αξιόπιστη λύση Πληροφορικής που να μπορεί να της προσφέρει ολοκληρωμένη διαχείριση και:

 

  • Πολλαπλές δυνατότητες είσπραξης από πελάτες, π.χ. με χρήση κωδικού πληρωμής, χρέωση τραπεζικού λογαριασμού, μετρητά κλ.π.
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες για εισαγωγή νέων πελατών, εκτέλεση παραγγελιών από το e-shop & έλεγχο διαθεσιμότητας υπολοίπου
  • Πλήρη παρακολούθηση φιαλών νερού
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση πελατών
  • Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης
  • Αυτοματισμό ενεργειών marketing
  • Πλήρη «εικόνα» πελατών
  • After sales support
  • Διασύνδεση με ERP
  • Στατιστική πληροφόρηση με ευελιξία ανάμεσα στα έτη και τις περιόδους, για στρατηγική λήψη αποφάσεων

Λύση

Η Data Communication απάντησε στις ανάγκες της Rainbow Waters με μία 360° λύση, βασισμένη στην πλατφόρμα Dynamics 365 Business Central, και συγκεκριμένα στα υποσυστήματα Sales, Service, Marketing, καθώς και τη διασύνδεσή τους με την εφαρμογή Microsoft Dynamics NAV που χρησιμοποιούσε ήδη η εταιρεία. Πιο αναλυτικά υλοποιήθηκαν:

  • Αμφίδρομη, real-time επικοινωνία του Navision  με το CRM,  για καταγραφή επικοινωνιών, συναντήσεων & παραγγελιών
  • Εγκριτική ροή προσφορών με πολυδιάστατα κριτήρια
  • Λειτουργικότητα αυτόματης απόδοσης δώρων κατά τον κύκλο πώλησης, εφόσον πληρούνται οι συνθήκες
  • Module για προτεινόμενη ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας με βάση συγκεκριμένα κριτήρια
  • Αυτοματοποίηση αποστολής παραγγελιών μέσω email, με την ταυτόχρονη ενημέρωση του CRM και τη δημιουργία ευκαιρίας πώλησης
  • Real- time αναφορές και dashboards μέσω Microsoft Power ΒΙ
  • Αυτοματοποιημένη λήψη υποψήφιων πελατών από φόρμα του website και του Facebook
  • Σφαιρική εικόνα επικοινωνιών και πλήρους ιστορικού πελάτη για την καλύτερη παροχή after sales support

 

Οφέλη

H ολοκλήρωση του συγκεκριμένου έργου, καθώς και η ενσωμάτωση βέλτιστων επιχειρηματικών πρακτικών, αναβάθμισε συνολικά την ψηφιακή υποδομή του οργανισμού, αυτοματοποίησε πλήθος καθημερινών διαδικασιών & διασύνδεσε συστήματα, εργαζόμενους & συνεργάτες εξασφαλίζοντας στην εταιρία, σημαντικά οφέλη: 

  • Εύκολη, γρήγορη και προσωποποιημένη επικοινωνία με τους πελάτες
  • 24*7 εξυπηρέτηση πελατών
  • Πληροφόρηση χωρίς επέμβαση χρήστη χωρίς να επηρεάζεται η υπόλοιπη λειτουργίας της εφαρμογής
  • Άμεση πληροφόρηση και 360˚ εικόνα για κάθε πελάτη
  • Άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση για στρατηγική λήψη αποφάσεων

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

CRM | Microsoft Cloud for Business |

Dynamics 365 for Customer Service (CRM)

Cloud λογισμικό Εξυπηρέτησης Πελατών με έμφαση στη Διαχείριση Πελατών και την ομαδική συνεργασία.

Περισσοτερα

CRM | Microsoft Cloud for Business |

Dynamics 365 for Sales (CRM)

CRM λύση νέας γενιάς της Microsoft. Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους πελάτες σας. 

Περισσοτερα

ΕΡΓΑ

Δείτε τα υπόλοιπα έργα του κλάδου Εμπορίου

Επικοινωνία