Interasco ΑΕΓΑ

H Interasco ΑΕΓΑ αποτελεί μία σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία, με ευρεία γκάμα προγραμμάτων, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις

H εταιρεία

H Interasco ΑΕΓΑ αποτελεί μία σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία, η οποία προσφέρει μια ευρεία γκάμα προγραμμάτων, τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις.

 

Η εταιρεία μετρά 127 χρόνια συνεχούς και συνεπούς παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία και συνεχίζει σήμερα την επιτυχημένη πορεία της στην ελληνική αγορά ως θυγατρική του Ομίλου Harel Insurance Investments and Financial Services, ενός από τους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς και χρηματοοικονομικούς ομίλους διεθνώς με έδρα το Τελ Αβίβ.

 

Με τη στήριξη του Ομίλου της Harel, το άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό της, καθώς και το πανελλαδικό δίκτυο των πλέον 1200 συνεργατών της, η Interasco εξασφαλίζει την άριστη εμπειρία και τεχνογνωσία που απαιτείται, προκειμένου να καλύπτει πλήρως και αποτελεσματικά τις ανάγκες των ασφαλισμένων σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

Λόγω του συνεχούς αυξανόμενου ανταγωνισμού, η εταιρεία έχει ως βασική ανάγκη την έγκαιρη και έγκυρη απόκριση στα αιτήματα των πελατών και του δικτύου συνεργατών της, στοχεύοντας σε:

  • αύξηση της πιστότητας πελατών
  • ανάπτυξη πελατολογίου
  • παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών εξυπηρέτησης
  • διαφοροποίηση της από τον ανταγωνισμό

Λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων η Interasco ΑΕΓΑ αναζήτησε μια σύγχρονη διεθνή λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) που να της επιτρέπει την εφαρμογή μιας καλά σχεδιασμένης στρατηγικής για τη διαχείριση των πελατοκεντρικών σχέσεων, την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς και την αξιοποίηση τεχνολογιών αιχμής για την ενδυνάμωση του προσωπικού και την αύξηση της παραγωγικότητας. Στο πλαίσιο αυτό επιλέχθηκε η ολοκληρωμένη λύση Microsoft Dynamics CRM, η οποία υλοποιήθηκε τμηματικά από την Data Communication.

A’ Φάση- Customer Service
  • Πλήρης παρακολούθηση βασικών στοιχείων επαφών, πελατών, διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης “Cases” και πλήρης παρακολούθηση δραστηριοτήτων και επικοινωνιών (Τηλ, E-mail, συναντήσεις κ.λ.π) που σχετίζονται με την εξυπηρέτησή τους
  • Υλοποίηση μηχανισμού αποστολής σχετικών ειδοποιήσεων μέσω e-mail, οι οποίες αποστέλλονται ενδοεπιχειρησιακά σε αρμόδιους χρήστες 
  • Ολοκλήρωση με το υπάρχον ERP σε επίπεδο βασικών δεδομένων (ασφαλιζόμενοι, συμβαλλόμενοι, συνεργάτες, οδηγοί) και σε επίπεδο κινήσεων (ασφαλιστήρια συμβόλαια- καλύψεις –ημερομηνίες λήξης, δικαιούχοι και οικονομικά στοιχεία)
  • Ολοκλήρωση με τηλεφωνικό κέντρο asterisk για λόγους Dial in-out και αυτόματη ταυτοποίηση εισερχόμενων κλήσεων και καρτέλας πελάτη στο CRM
Β’ Φάση- Σχεδιασμός προωθητικών ενεργειών μέσω του Μάρκετινγκ
  • Αξιοποίηση των πληροφοριών πελατολογίου (δυνητικού και υφιστάμενου) που συντηρούνται στο CRM για τη δημιουργία στοχευμένων λιστών μάρκετινγκ
  • Επέκταση της ολοκλήρωσης με τηλεφωνικό κέντρο asterisk για λόγους αυτοματοποίησης και βέλτιστης εξυπηρέτησης των follow UP επικοινωνιών (δημιουργία Call-Back)
  • Επέκταση της Ολοκλήρωσης με το ERP για τη μεταφορά των στοιχείων των νέων συμβολαίων από το CRM στο ERP με στόχο την τιμολόγησή τους.
  • Πλήρης καταγραφή των αποτελεσμάτων κάθε εκστρατείας σε ημερήσια βάση και δημιουργίας απαιτούμενων αναφορών για την αξιολόγηση της κερδοφορίας της κάθε ενέργειας

Οφέλη

  • Αύξηση βαθμού ικανοποίησης πελατών και πιστότητάς τους λόγω ταχύτερης επίλυσης αιτημάτων και προσωποποιημένης εξυπηρέτησης τους
  • Ενδυνάμωση των αντιπροσώπων του τμήματος εξυπηρέτησης και αύξηση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητάς τους
  • Ολοκληρωμένη επίβλεψη των επικοινωνιών του τμήματος εξυπηρέτησης με τους πελάτες και όλων των σχετιζόμενων δραστηριοτήτων που αφορούν αιτήματα εξυπηρέτησής τους
  • Βελτίωση όλων των δεικτών παραγωγικότητας του τμήματος εξυπηρέτησης πελάτων
  • Ανάπτυξη πελατολογίου ως αποτέλεσμα διενέργειας επιτυχημένων και στοχευμένων εκστρατειών μάρκετινγκ
  • Έγκαιρη και έγκυρη πληροφόρηση της διοίκησης για την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ αλλά και την παραγωγικότητα του τμήματος εξυπηρέτησης

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

CRM | Cloud for Business |

Microsoft Dynamics 365 - CRM

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων.

Περισσοτερα

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.