WinEra Essential

Εμπορική διαχείριση για start-ups και μικρές επιχειρήσεις σε πλήρη διασύνδεση με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ!

Δώστε στην επιχείρησή σας τις σωστές βάσεις! To WinEra Essential της Data Communication είναι η ιδανική λύση για επιχειρήσεις επιθυμούν να καλύψουν με χαμηλό κόστος τις βασικές ανάγκες για εμπορική και οικονομική διαχείρισης ενώ είναι ήδη προσαρμοσμένο στις νέες απαιτήσεις τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων. Εύχρηστο, ευέλικτο και ανοικτό σε περαιτέρω επεκτάσεις, το WinEra Essential μπορεί να επεκταθεί απεριόριστα, ακολουθώντας την εξέλιξη της επιχείρησή σας, με τις υπόλοιπες ενότητες του WinEra ERP.

Ενδιαφερομαι
Ενισχύστε την επιχείρησή σας

Επενδύστε σε μια αξιόπιστη λύση εμπορικής διαχείρισης, ενισχύοντας την επιχείρησή σας και βοηθώντας την να αναπτυχθεί. Αποκτήστε εύκολα όλη την εικόνα των επιχειρηματικών σας λειτουργιών, απλοποιήστε τις καθημερινές εργασίες και μειώστε το χρόνο συγκέντρωσης οικονομικών στοιχείων και πληροφοριών. Στοχεύστε στον έλεγχο του κόστους και την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και ανταποκριθείτε άμεσα στις προκλήσεις. 

Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε

Αποκτήστε τον έλεγχο της επιχείρησής σας με μια ευέλικτη λύση, ανοιχτή σε μελλοντικές επεκτάσεις. Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σήμερα και ενεργοποιήστε σταδιακά νέα υποσυστήματα και πρόσθετη λειτουργικότητα. Το WinEra Essential προσαρμόζεται απόλυτα στις εξελισσόμενες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Απλοποιήστε τις καθημερινές εργασίες

Με φιλικό περιβάλλον εργασίας, προσωποιημένα μενού ανάλογα με το ρόλο κάθε χρήστη και γρήγορη πρόσβαση στα δεδομένα, το WinEra Essential επιτρέπει την άμεση εξοικείωση των χρηστών, τη γρήγορη αξιοποίηση της λειτουργικότητας και την απλοποίηση των καθημερινών εργασιών.

Πάρτε σωστές αποφάσεις

Αποκτήστε σφαιρική πληροφόρηση για τις δραστηριότητες τις επιχείρησης και πάρτε εγκαίρως τις σωστές αποφάσεις. Το WinEra Essential διαθέτει πληθώρα έτοιμων καταστάσεων και αναφορών για τον εντοπισμό των τάσεων και ενσωματωμένο εργαλείο Report Generator για δημιουργία προσαρμοσμένων αναφορών.

Αισθανθείτε σίγουροι

Διασφαλίστε τα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτο αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το Το WinEra Essential χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων. Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης εγγυάται ότι τα ευαίσθητα δεδομένα σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.

Επωφεληθείτε από Υποστήριξη 24x7

Αξιοποιήστε τη βραβευμένη πολιτική εξυπηρέτησης της Data Communication, Customer Care 360°. Επωφεληθείτε από τα πολλαπλά κανάλια υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε όλες τις δυνατότητες του προγράμματος που αγοράσατε μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο εταιρικό μας site.

Αμφίδρομη επικοινωνία με ΑΑΔΕ & Λοιπούς Φορείς

Απλοποιήστε τις καθημερινές σας εργασίες! Διασυνδεθείτε αυτόματα με την ΑΑΔΕ και τους λοιπούς δημόσιους φορείς. Αντλήστε και αποστείλετε στοιχεία κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα σε ελάχιστο χρόνο. Διαβιβάστε τα δεδομένα των παραστατικών σας στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη αξιοπιστία. Επωφεληθείτε από την πληρότητα ενσωματωμένων λειτουργιών του WinEra για διαχείριση/ηλεκτρονική υποβολή των δεδομένων της επιχείρησής σας.

Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία

Ενσωματώστε το νέο σύστημα χωρίς να διαταράξετε τη ροή των εργασιών της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εγκατάστασης του WinEra οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης και την άμεση λειτουργία χωρίς να απαιτείται ειδική παραμετροποίηση. Εξοικονομήστε χρόνο με την αυτόματη μετάπτωση των δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.

Εγκατάσταση στα μέτρα σας

Eπιλέξτε την εγκατάσταση που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Το WinEra Essential είναι διαθέσιμο on premise και με ετήσια συνδρομή ενοικίασης (Rent a WinEra).

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

  • Από την επιλογή «Internet Βεβαίωση Αμοιβών Επιχ.Δραστ.» είναι δυνατή η υποβολή του αρχείου Βεβαιώσεων Αμοιβών από Επιχειρηματική Δραστηριότητα φορολογικού έτους 2020, σύμφωνα με την απόφαση Α.1052/2021 με την οποία επήλθαν αλλαγές στην απόφαση Α.1035/2021. Προστέθηκε το κριτήριο «Εμφάνιση Κωδικών Αμοιβών», με το οποίο μπορείτε να επιλέξετε τα είδη αμοιβών που θα περιλαμβάνονται στο αρχείο. 
  • Ενσωματώθηκε η λειτουργία «Ενημέρωση Μηχανογράφησης Εταιριών» μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα εύκολου και γρήγορου εντοπισμού των εταιριών που δεν έχουν μηχανογραφηθεί ακόμη ώστε από 1/1/2021 να είναι σε θέση να διαβιβάζουν live τα παραστατικά Εσόδων που εκδίδουν στο myDATA. Για την διευκόλυνση σας η Data Communication μπορεί να αναλάβει την διερεύνηση μιας λύσης με τον πελάτη σας, ώστε να επωφεληθείτε από την online διασύνδεση της λογιστικής σας με την αντίστοιχη εμπορική εφαρμογή. Για το σκοπό αυτό, επιλέγετε όσες εταιρίες επιθυμείτε από την λίστα και πατάτε την ένδειξη «Αποστολή Email». 
  • Προστέθηκε και αντίστοιχο εικονίδιο στην γραμμή εργαλείων «Οδηγός Μηχανογράφησης Epsilon» 

 

Στον πίνακα «Παραστατικά» προστέθηκαν δύο νέα πεδία για τις ανάγκες της διαβίβασης στην πλατφόρμα myDATA:


• «Αυτοτιμολόγηση». Στην περίπτωση που έχει επιλεγεί «ΝΑΙ», το παραστατικό θα απεικονιστεί στην λειτουργία «Επεξεργασία Εξόδων» χρησιμοποιώντας όμως κατ’ εξαίρεση την τιμή που έχει επιλεγεί στην ένδειξη: «Είδος ΠαραστατικούΑΑΔΕ (Εσόδων)».
• «Αρ.Εγκατάστασης». Στην περίπτωση που παρακολουθείτε στην ίδια εταιρία,κεντρικό και υποκαταστήματα, θα πρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικά παραστατικά ανά υποκατάστημα και να συμπληρώσετε στο πεδίο αυτό, τον αριθμό εγκατάστασης του κάθε υποκαταστήματος. Στην περίπτωση που το παραστατικό αφορά το κεντρικό, το πεδίο παραμένει κενό. 

  • Προστέθηκε η δυνατότητα εμφάνισης και μεταβολής του Τύπου Χαρακτηρισμού ΦΠΑ στην επεξεργασία κάθε εγγραφής. 
  • Προστέθηκε η δυνατότητα αυτόματης αποστολής των στοιχείων Συναλλασσόμενων (Πελατών/Προμηθευτών) κάθε Εταιρίας, στην Εφαρμογή Epsilon Smart. Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας δεν είναι εφικτή η επανάληψη της. 
  • Προστέθηκε η δυνατότητα εγγραφής του Λογιστή στην web εφαρμογή τιμολόγησης Epsilon Smart. 
  • Στην συγκεκριμένη λειτουργία έχετε τη δυνατότητα να συνδέσετε τις εταιρίες-τελικούς χρήστες της εφαρμογής Epsilon Smart με τις εταιρίες της εφαρμογής Academia Γενικής Λογιστικής. Η άντληση των εταιριών πραγματοποιείται αυτόματα και η αντιστοίχιση γίνεται με την επιλογή της εταιρίας στο πεδίο «Κωδικός Εταιρίας». Επιπλέον, στην περίπτωση που επιθυμείτε την αυτόματη ενημέρωση των παραστατικών που εκδίδονται από το Epsilon Smart  στην καταχώριση κινήσεων, μπορείτε να επιλέξετε την ένδειξη «Ενημέρωση από EpsilonSmart». 
  • Προσθήκη της δυνατότητας αποστολής email στους πελάτες του Λογιστικού Γραφείου για την συμμετοχή τους στην υπηρεσία Epsilon Smart.
  • Στην επιλογή «Ταχυκαταχώριση Καταστάσεων ΕΛΠ»  προστέθηκε στη γραμμή εργαλείων, στην επιλογή «Αποθήκευση Ως» η επιλογή «Αρχείο xml για Τράπεζα της Ελλάδος» και έχετε πλέον τη δυνατότητα εξαγωγής του αρχείου xml για υποβολή στην Τράπεζα της Ελλάδος. 
  • Στην επιλογή «Profile ASCII Κινήσεων Λογιστικής» προστέθηκαν τα πεδία «Έργο 1 Κωδ.», «Έργο 2 Κωδ.», «Έργο 3 Κωδ» για ενημέρωση των πεδίων «1η, 2η, 3η Κατηγορία Έργου» στις κινήσεις λογιστικής. 
  • Στην «Ενημέρωση Κινήσεων από ASCII» προστέθηκε η επιλογή «Έργα», ώστε να γίνεται ενημέρωση  των πινάκων 1η, 2η, 3η Κατηγορία Έργου στο υποσύστημα Έργα-Κέντρα Κόστους. Για να πραγματοποιηθεί η ενημέρωση θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα αρχείο txt με όνομα asclogerg και να το αποθηκεύσετε στη διαδρομή \DCWinEra\ascii και στη συνέχεια να αντιστοιχήσετε  τα πεδία του αρχείου με τα πεδία της εφαρμογής από την επιλογή «Profile ASCII Έργων» στο μενού (Λοιπά Υποσυστήματα/Ενημέρωση Κινήσεων Λογιστικής από ASCII).
  • Το αρχείο asclogerg.txt θα πρέπει να περιέχει τα πεδία: 
    Κατηγορία Έργου με τιμές (1, 2, 3) 1=για εισαγωγή στη 1η κατηγορία έργου, 2=για εισαγωγή στη 2η κατηγορία έργου, 3=για εισαγωγή στη 3η κατηγορία έργου
    Κωδικός Έργου
    Περιγραφή Έργου
    Και διαχωριστικό ανάμεσα στα πεδία το (#) π.χ. 1#00001#ΕΡΓΟ
  • Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα αποστολής των παραστατικών εσόδων στο παραγωγικό περιβάλλον της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myDATA. 
  • Προσθήκη της ένδειξης «Ακύρωση Υποβολής», μέσω της οποίας μπορείτε να ακυρώσετε παραστατικό για το οποίο έχετε λάβει mark, δίχως ταυτόχρονης υποβολής νέου. Σε περίπτωση επιτυχίας η ακύρωση λαμβάνει δικό της mark. 
  • Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα αποστολής των παραστατικών εξόδων στο παραγωγικό περιβάλλον της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myDATA. 
  • Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα αποστολής των Χαρακτηρισμών των παραστατικών εξόδων στο παραγωγικό περιβάλλον της ηλεκτρονικής πλατφόρμας myDATA. 
  • Προσθήκη της ένδειξης «Απόρριψη Παραστατικών», μέσω της οποίας μπορείτε να απορρίψετε παραστατικό το οποίο λάβατε κατά την ανάκτηση και δεν το αποδέχεστε ως λήπτης. 
  • Προσθήκη στο υποσέλιδο «Παραστατικά με ελλιπή στοιχεία»,της συγκριτικής πληροφορίας σε περίπτωση διαφορών, μεταξύ WinEra - Academia Financials Γενική Λογιστική και ΑΑΔΕ myDATA.  
  • Προσθήκη του υποσέλιδου «Στατιστικά», το οποίο συγκεντρώνει ανά %ΦΠΑ, ανά Κωδικό και Κατηγορία Χαρακτηρισμού καθώς και ανά Παρακρατούμενο Φόρο, Τέλος κλπ., τις πληροφορίες των tabs «Χαρακτηρισμός Εξόδων», «Παραστατικά με ελλιπή Στοιχεία» και «Παραστατικά που δεν έχουν Αποσταλεί». 
  • Προστέθηκε η δυνατότητα εγγραφής στο myDATA REST API. Κατά την σύνδεση σας με τους κωδικούς TAXISNET,  αφού συμπληρώσετε όνομα χρήστη, κωδικό και email, επιλέγετε «Προσθήκη εγγραφής».  Σε περίπτωση επιτυχημένης εγγραφής, δημιουργείται o χρήστης στο σχετικό μητρώο του REST API, και παρέχεται ειδικό subscription key, το οποίο χρησιμοποιείται για την ταυτοποίησή του κατά τις κλήσεις των υπηρεσιών των διεπαφών. Στην συνέχεια, αναγράφετε το όνομα και το subscription key στα πεδία «Όνομα Χρήστη» & «Κλειδί Εισόδου» αντίστοιχα, της ενότητας «Κωδικοί myData-Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ» στην επιλογή (Έντυπα\Δηλώσεις Φ.Π.Α.\Υποβολή μέσω Internet\Στοιχεία Πρόσβασης στο Internet).

 

Στην Τιμολόγηση, έχει προστεθεί η δυνατότητα απεικόνισης  QR Code και στα παραστατικά που εκδίδονται με τη χρήση θερμικών εκτυπωτών. Για να έχετε αυτή τη δυνατότητα θα πρέπει:
• Να ορίσετε το θερμικό εκτυπωτή σαν γραφικό εκτυπωτή, χρησιμοποιώντας τους drivers του κατασκευαστή.
• Να χρησιμοποιήσετε μια φόρμα σχεδιασμένη για γραφικό θερμικό εκτυπωτή, όπως η πρότυπη φόρμα «Φόρμα για Θερμικό Εκτυπωτή Laser)» που ενσωματώθηκε στην έκδοση 6.20.76 στην επιλογή (Παράμετροι/Φόρμες Εκτύπωσης/ Φόρμες Τιμολογίων).
• Να προσθέσετε το πεδίο του QR Code στη φόρμα εκτύπωσης. 

  • Στην επιλογή «Ταχυκαταχώριση Καταστάσεων ΕΛΠ» έχει προστεθεί στη γραμμή εργαλείων η επιλογή «Αποθήκευση ως Excel Με Χρήση MS Office» . 

 

  • Στη «Διαχείριση Λογαριασμών» προστέθηκε η δυνατότητα μαζικής ενημέρωσης των πεδίων «Τύπος Λογαριασμού», «Κατηγορία Χαρακτηρισμού» και «Τύπος Χαρακτηρισμού». Πατώντας την ένδειξη «Μαζική Ενημέρωση Χαρακτηρισμών», εμφανίζονται όλοι οι λογαριασμοί του Λογιστικού Σχεδίου Εφαρμογής με συμπληρωμένα αυτόματα, όπου είναι εφικτό βάση των Κατηγοριών Ε3, τα πεδία της Κατηγορίας και του Τύπου  Χαρακτηρισμού. Στην περίπτωση που δεν έχει καταστεί εφικτή η αντιστοίχιση, μπορείτε να επιλέξετε τις επιθυμητές τιμές βάση της ανάλογης λίστας και αφού πραγματοποιηθεί ο απαραίτητος έλεγχος βάση των προτεινόμενων τιμών, πατώντας την ένδειξη «Ενημέρωση» να αποθηκευτούν οι αλλαγές. Να σημειωθεί, πως στην περίπτωση που υπάρχουν ήδη συμπληρωμένα τα ανωτέρω πεδία από τον Χρήστη οι τιμές θα παραμείνουν αμετάβλητες. 
  • Στην εκτύπωση «Λογιστικό Σχέδιο» προστέθηκε νέα φόρμα εκτύπωσης με την περιγραφή «Λογιστικό Σχέδιο(MyData)», με διαθέσιμα τα πεδία  «Τύπος Λογαριασμού», «Κατηγορία Χαρακτηρισμού», «Τύπος Χαρακτηρισμού», «Είδος Φόρου» και «Κατηγορία Φόρου». 
  • Στην επιλογή «Μαζική Αλλαγή Λογαριασμών» προστέθηκαν τα πεδία «Τύπος Λογαριασμού», «Κατηγορία Χαρακτηρισμού», «Τύπος Χαρακτηρισμού», «Είδος Φόρου», «Κατηγορία Φόρου». Για να εμφανιστούν τιμές στα πεδία «Κατηγορία  Χαρακτηρισμού», «Τύπος Χαρακτηρισμού» θα πρέπει να επιλέξετε «Τύπο Λογαριασμού» και για να εμφανιστούν τιμές στο πεδίο «Κατηγορία Φόρου» θα πρέπει να επιλέξετε «Είδος Φόρου».
  • Ενσωματώθηκε η δυνατότητα Επεξεργασίας των παραστατικών Εσόδων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyDATA της ΑΑΔΕ.  Στην συγκεκριμένη λειτουργία απεικονίζονται και μπορούν να διαβιβαστούν, τα Αντικριζόμενα Παραστατικά Εκδότη ημεδαπής/αλλοδαπής (Α1) καθώς και τα μη Αντικριζόμενα Παραστατικά Εκδότη ημεδαπής/αλλοδαπής (Α2). Επιπρόσθετα, διατίθεται στατιστική απεικόνιση των δεδομένων ανά % ΦΠΑ, Κατηγορία και Τύπο Χαρακτηρισμού, Παρακρατούμενων Φόρων, Τελών κ.α.  Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τις οδηγίες    
  • Ενσωματώθηκε η δυνατότητα Επεξεργασίας των παραστατικών Εξόδων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyDATA της ΑΑΔΕ. Στην συγκεκριμένη λειτουργία απεικονίζονται και μπορούν να διαβιβαστούν, τα Αντικριζόμενα Παραστατικά Λήπτη ημεδαπής/αλλοδαπής (Β1) καθώς και τα μη Αντικριζόμενα Παραστατικά Λήπτη ημεδαπής/αλλοδαπής (Β2) καθώς και οι εγγραφές Τακτοποίησης Εσόδων-Εξόδων (Γ1). Επιπρόσθετα, διατίθεται στατιστική απεικόνιση των δεδομένων ανά % ΦΠΑ, Κατηγορία και Τύπο Χαρακτηρισμού, Παρακρατούμενων Φόρων, Τελών κ.α. Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τις οδηγίες  
  • Ενσωματώθηκε η δυνατότητα διαβίβασης των Χαρακτηρισμών Εξόδων, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyDATA της ΑΑΔΕ.  Συγκεκριμένα, μέσω της λειτουργίας εμφανίζονται όλα τα παραστατικά Εξόδων που έχουν ήδη διαβιβαστεί στην πλατφόρμα από τον Εκδότη και έχουν ως Λήπτη το ΑΦΜ της Εταιρείας. Στην συνέχεια θα πρέπει για κάθε ένα από αυτά να αποσταλεί ο Χαρακτηρισμός τους. Ο Χαρακτηρισμός Συναλλαγών αναφέρεται στην υποχρέωση που έχουν οι Επιχειρήσεις να λογιστικοποιούν τα δεδομένα τους για την κάλυψη αναγκών της εσωτερικής τους οργάνωσης, καθώς και για την εκπλήρωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων (λογιστική εγγραφή). Για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε τις οδηγίες 

 

  • Στη «Διαχείριση Πελατών» προστέθηκε το πεδίο «Χώρα (ISO 3166)» για τις ανάγκες διαβίβασης των δεδομένων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData. Κατά τη διαδικασία αναβάθμισης της εφαρμογής θα ενημερωθεί  αυτόματα το πεδίο με την Χώρα Ελλάδα, για κάθε ελληνικό ΑΦΜ. Για ΑΦΜ που αφορούν Πελάτες Εξωτερικού ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει το πεδίο ανάλογα.
  • Στη «Διαχείριση Προμηθευτών» προστέθηκε το πεδίο «Χώρα (ISO 3166)» για τις ανάγκες διαβίβασης των δεδομένων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData. Κατά την διαδικασία αναβάθμισης της εφαρμογής θα ενημερωθεί  αυτόματα το πεδίο με την Χώρα Ελλάδα, για κάθε ελληνικό ΑΦΜ. Για ΑΦΜ που αφορούν Προμηθευτές Εξωτερικού ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει το πεδίο ανάλογα. 
  • Στον πίνακα «Παραστατικά» προστέθηκαν τα πεδία «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εσόδων) »,«Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εσόδων Συνοπτικό)», «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εξόδων)», «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εξόδων Συνοπτικό)», για τις ανάγκες διαβίβασης των δεδομένων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData. Σύμφωνα με την Τεχνική περιγραφή της διαδικασίας για την διαβίβαση και λήψη των δεδομένων, στην επικεφαλίδα του παραστατικού που αποστέλλεται, θα περιλαμβάνεται και το Είδος Παραστατικού πχ 1.1 Τιμολόγιο Πώλησης, 1.2 Τιμολόγιο Πώλησης/ Ενδοκοινοτικές Παραδόσεις κ.α. Για το σκοπό αυτό, κάθε παραστατικό που χρησιμοποιείτε στην εφαρμογή για την καταχώριση των κινήσεων (Εσόδων ή Εξόδων) θα πρέπει να αντιστοιχιστεί με το ανάλογο  Είδος Παραστατικού από την λίστα της ΑΑΔΕ. Ενναλακτικά, για τα παραστατικά που αφορούν Τιμολόγιο ή Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τον Συνοπτικό Πίνακα και η εφαρμογή να ενημερώσει το αρχείο με το κατάλληλο Είδος βάση του συναλλασσόμενου της κίνησης (Εσωτερικού/Ενδοκοινοτικές/Τρίτες Χώρες).    
  • Στην Τιμολόγηση, έχει προστεθεί η δυνατότητα απεικόνισης  QR Code στα παραστατικά που εκδίδονται με τη χρήση ΦΗΜ βάσει της απόφασης Α. 1024/2020, έτσι όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Α. 1102/2020 της ΑΑΔΕ. Για να έχετε αυτή τη δυνατότητα θα πρέπει να προσθέσετε το πεδίο του QR Code στη φόρμα εκτύπωσης. 
  • Στη «Διαχείριση Λογαριασμών», στην αναζήτηση μεF9 ήF10, προστέθηκαν τόσο στα κριτήρια της αναζήτησης, όσο και στις στήλες, τα πεδία «Είδος Συναλλαγής» , «Οριζόμενα Πεδία».
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων το εικονίδιο «Ημερολόγιο Υποχρεώσεων»  , μέσω του οποίου έχετε τη δυνατότητα πληροφόρησης για τις Υποχρεώσεις κάθε είδους (Φορολογικές, Ασφαλιστικές, Λοιπές κ.α.). Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, είναι σκιασμένες οι μέρες στις οποίες υπάρχει Υποχρέωση, με δυνατότητα εμφάνισης της σχετικής ΠΟΛ, Εγκυκλίου, Απόφασης κλπ. Είναι διαθέσιμη η επιλογή διαφορετικού μήνα από τον τρέχων καθώς και το φιλτράρισμα ανά Κατηγορία Υποχρέωσης. Τα δεδομένα ανακτώνται σε πραγματικό χρόνο από το Ημερολόγιο Προθεσμιών του κόμβου Taxheaven και καταρτίζονται βάσει των προθεσμιών που τίθενται από την ισχύουσα νομοθεσία, αποφάσεις, εγκυκλίους, δελτία τύπου, ανακοινώσεις φορέων, κ.λπ. Παρακαλούμε πολύ όπως ελέγχετε για παρείσφρηση λαθών στις υποχρεώσεις και τις καταληκτικές ημερομηνίες που αναγράφονται σ' αυτά και για τυχόν αλλαγές προθεσμιών που έχουν πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα της σύνταξής τους.
  • Προστέθηκε το έντυπο Ν-Ταχυκαταχώριση για το φορολογικό έτος 2019, βάση της Α1101/2020. Η δυνατότητα υποβολής θα ενσωματωθεί σε νεότερη έκδοση εφόσον ενημερωθεί το νέο έντυπο στο site της ΑΑΔΕ.
  • Έχουν ενσωματωθεί όλες οι αλλαγές στις συνδέσεις και υποβολές της Α.Α.Δ.Ε., έπειτα από τις μεταβολές που πραγματοποιήθηκαν στην login σελίδα της. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Αποκλίσεις Μηνιαίας ΜΥΦ» και έχετε τη δυνατότητα άντλησης  των αποκλίσεων της ΜΥΦ από το site της Γ.Γ.Π.Σ. 
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Ανοιχτά Υπόλοιπα Συναλ/νων με Αξιόγραφα». 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Ταχυκαταχώριση Καταστάσεων ΕΛΠ», από την οποία έχετε τη δυνατότητα ταχυκαταχώρισης των ποσών στις καταστάσεις ΕΛΠ για τη τρέχουσα και τη προηγούμενη περίοδο. Αν επιλέξετε προηγούμενη χρήση εμφανίζεται η επιλογή «Ποσά από Προηγ. Χρήση» και μπορείτε να μεταφέρετε αυτόματα τα ποσά που έχουν καταχωρηθεί στην Ταχυκαταχώριση στη προηγούμενη χρήση. Μετά την καταχώριση μπορείτε να εκτυπώσετε τη κατάσταση επιλέγοντας «Εκτύπωση» από τη γραμμή εργαλείων.
  • Στις «Φόρμες Τιμολογίων» προστέθηκε το πεδίο [553] «Οικονομικά Στοιχεία Παραστατικού (17 πεδία)». Θα πρέπει να το προσθέσετε στην εκτυπωτική σας φόρμα ΜΟΝΟ στην περίπτωση που ο driver του φορολογικού μηχανισμού που χρησιμοποιείτε για σήμανση Τύπου Α στα παραστατικά σας απαιτεί ακριβώς αυτά τα πεδία με τη συγκεκριμένη σειρά. Τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο νέο πεδίο είναι τα παρακάτω: (ΑΦΜ εκδότη, ΑΦΜ πελάτη, Αριθμός κάρτας συλλογής αποδείξεων, Κωδικός παραστατικού, Σειρά παραστατικού, ΑΑ σειράς παραστατικού, Καθαρό Α, Καθαρό Β, Καθαρό Γ, Καθαρό Δ, Καθαρό Ε, ΦΠΑ Α, ΦΠΑ Β, ΦΠΑ Γ, ΦΠΑ Δ, Γενικό σύνολο παραστατικού, Κωδικός νομίσματος).
  • Στη «Διαχείριση Ταμειακών Μηχανών» προστέθηκε η ταμειακή IP-CASH στη λίστα των διαθέσιμων ταμειακών μηχανών στο πεδίο «Περιγραφή» και σας δίνεται η δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσετε ως φορολογικό εκτυπωτή.
  • Είναι πλέον δυνατή η υποβολή του εντύπου «Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια» στο site της Α.Α.Δ.Ε., έπειτα από τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην σελίδα της.
  • Από την επιλογή «Internet Βεβαίωση Αμοιβών Επιχ.Δραστ.» είναι δυνατή η υποβολή του αρχείου Βεβαιώσεων Αμοιβών από Επιχειρ. Δραστηριότητα φορολογικού έτους 2019 σύμφωνα με την απόφαση Α.1025/2020 της Α.Α.Δ.Ε. Σημείωση: Για τους προμηθευτές που υπόκεινται σε παρακράτηση με κωδικό αμοιβής 2 (Άρθρο 64 παρ.1 περ. δ’ εδάφιο 2 του ν.4172/2013) και συντελεστή 3%, θα πρέπει στη «Διαχείριση προμηθευτών» στο tab «Διάφορα» στο πεδίο «Κωδικός Αμοιβών Επιχ. Δραστηριότητας (Έτος)» που εμφανίζεται στη χρήση του 2019, να επιλέξετε τον κωδικό 2 και στη συνέχεια να κάνετε μαζική ενημέρωση αμοιβών από την επιλογή (Εκτυπώσεις Ε20-E21\Επιχ. Δραστηριότητα\Μαζική Ενημέρωση Αμοιβών ). 
  • Στις καταστάσεις ΕΛΠ (Β.1.1, Β.1.2, Β.2.1, Β.2.2, Β.3, Β.5, Β.6)  προστέθηκε στο αποτέλεσμα, στην επιλογή «Αποθήκευση Ως» η επιλογή «Αρχείο xml για Τράπεζα της Ελλάδος» και έχετε πλέον τη δυνατότητα εξαγωγής του αρχείου xml για υποβολή στην Τράπεζα της Ελλάδος. Το όνομα του αρχείου έχει τη μορφή: <ΑΦΜ>_<έτος> όπου <ΑΦΜ> είναι αυτό του αναγγέλλοντος και <έτος> το έτος χρήσης. To αρχείο πρέπει να περιλαμβάνει και τα γενικά στοιχεία της επιχείρησης. Τα στοιχεία αυτά θα τα καταχωρήσετε από την επιλογή (Οικονομική Διαχείριση/ Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα/ Κύριες Εργασίες/Γενικά Στοιχεία για το αρχείο της ΤτΕ).
  • Στις καταστάσεις (Β.1.1, Β.1.2, Β.2.1, Β.2.2, Β.5, Β.6) στη Φόρμα Εκτύπωσης έχει προστεθεί μία επιπλέον φόρμα (Τράπεζα της Ελλάδος) στην οποία έχει προστεθεί το πεδίο με τον κωδικός της Τράπεζας της Ελλάδος. 
  • Στην Τιμολόγηση, στην επιλογή «Μαζική Εκτύπωση Παραστατικών» προστέθηκαν τα πεδία «Κατάσταση», «Ημερομηνία Παράδοσης
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων στο tab «Βοήθεια» η επιλογή «Εξουσιοδότηση Παραλαβής Backup»   μέσω της οποίας μπορείτε να στείλετε εξουσιοδότηση στο  τμήμα υποστήριξης της Data Communication  για την παραλαβή ενός μη ανωνυμοποιημένου backup. Η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση είναι απαραίτητη στα πλαίσια εναρμόνισης των διαδικασιών της Data Communication σχετικά με την εφαρμογή του κανονισμού GDPR
  • Σύνδεση με Σύστημα Εισροών-Εκροών. Στην επιλογή «Παράμετροι Επικοινωνίας» στην επιλογή «Τύπος Συστήματος Εισροών-Εκροών» έχουν προστεθεί οι επιλογές «BOIS» και «ΑΤΡΕΥΣ» και έχετε πλέον τη δυνατότητα διασύνδεσης και με τα συγκεκριμένα συστήματα Εισροών-Εκροών. 
  • Έχει προστεθεί η δυνατότητα διασύνδεσης με το σύστημα Εισροών-Εκροών.  
  • Στο μενού Οικονομική Διαχείριση προστέθηκε η ενότητα DC Scan4you. Η νέα δυνατότητα σας επιτρέπει να καταχωρήσετε παραστατικά γρήγορα, με ασφάλεια και με αυτοματοποιημένο τρόπο, καθώς και να τηρήσετε ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό αρχείο.   

WinEra Essential

Ενισχύστε την ανάπτυξη της επιχείρησή σας! Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σήμερα! Επωφεληθείτε από μια αξιόπιστη λύση εμπορικής διαχείρισης, που εξελίσσεται σταδιακά, σύμφωνα με τις ανάγκες σας. 

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση WinEra οι πελάτες μας

Περισσότερα

Επικοινωνία