WinEra ERP

WinEra

Το ολοκληρωμένο Σύστημα Επιχειρησιακής Διαχείρισης

Ανταποκριθείτε σε κάθε επιχειρηματική πρόκληση με το WinEra ERP, το ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων της Data Communication για αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις. Δομημένο σε επί μέρους λειτουργικές ενότητες, συνιστά ιδανική λύση για επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ανάγκες, που επιθυμούν να παρακολουθούν ολοκληρωμένα το σύνολο των λειτουργιών και διαδικασιών τους. Συνοδεύεται από εργαλεία reporting, customization και στατιστικής ανάλυσης, ώστε να προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής και ανάλυσης. 

Ενδιαφερομαι
WinEra
Ευχρηστία

Επωφεληθείτε από το φιλικό περιβάλλον και τη δυνατότητα δημιουργίας προσωποποιημένων μενού ανάλογα με το ρόλο του κάθε χρήστη. Για την άμεση εξοικείωση των χρηστών και την ελαχιστοποίηση του χρόνου εκπαίδευσης, χωρίς να απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις.

Ευελιξία και προσαρμοστικότητα

Διατηρήστε τον έλεγχο της επιχείρησής σας με μία λύση σπονδυλωτά δομημένη, ανοιχτή σε περαιτέρω επεκτάσεις, που μπορεί να προσαρμόζεται κάθε φορά στις εξελισσόμενες ανάγκες της επιχείρησής σας. Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σήμερα και σταδιακά ενεργοποιήστε νέα υποσυστήματα και λειτουργίες.

Παραγωγικότητα

Επενδύστε σε μία ολοκληρωμένη λύση επιχειρησιακής διαχείρισης και στην πλήρη αυτοματοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών από τα Οικονομικά και την Εφοδιαστική Αλυσίδα έως την ηλεκτρονική υποβολή Εντύπων, τη διαχείριση Έργων/Κέντρων κόστους και τη διαχείριση Εισαγωγών-Εξαγωγών. Επιλέξτε μια στρατηγική επένδυση που θα συμβάλει στον εξορθολογισμό των δαπανών, τη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας & κέρδους.

Ασφάλεια

Διασφαλίστε τα ευαίσθητα επιχειρηματικά δεδομένα σας  με ένα απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης, βάσει του ρόλου των χρηστών και επισήμανση λαθών σε 3 επίπεδα.

Στρατηγικός σχεδιασμός

Πάρτε τις σωστές αποφάσεις έχοντας σφαιρική πληροφόρηση για όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης με πληθώρα έτοιμων καταστάσεων και αναφορών. Αξιοποιήστε τα ενσωματωμένα εργαλεία δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών και τη δυνατότητα διασύνδεσης με το σύστημα επιχειρηματικής ευφυΐας (BI) Business Analysis της Data Communication.

Υποστήριξη 24x7

Επωφεληθείτε από τη βραβευμένη πολιτική Εξυπηρέτησης Customer Care 360˚. Αξιοποιήστε τα πολλαπλά κανάλια υπηρεσιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε τις δυνατότητες του προγράμματος μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο site της Data Communication.

Remote Communication

Επωφεληθείτε από την αμφίδρομη επικοινωνία και ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ Κεντρικού και Υποκαταστημάτων. Επικοινωνήστε αυτόματα με απομακρυσμένα σημεία (πελάτες- αντιπρoσώπους-πωλητές) επιταχύνετε τις διαδικασίες και μειώστε το κόστος.

Αμφίδρομη επικοινωνία με ΑΑΔΕ & Λοιπούς Φορείς

Διασυνδεθείτε σε ελάχιστο χρόνο με τις ιστοσελίδες της ΑΑΔΕ, του ΕΦΚΑ και των άλλων οργανισμών. Αντλήστε και αποστείλετε στοιχεία κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα. 

Διασύνδεση & Επικοινωνία

Διασυνδεθείτε, ενοποιήστε τα εσωτερικά συστήματα του οργανισμού σας, ενημερώστε αυτόματα δεδομένα και συνδεθείτε με τα συστήματα των συνεργατών σας. Εξοικονομήστε χρόνο και χρήμα αξιοποιώντας τις πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης και επικοινωνίας του WinEra ERP. Επικοινωνία με τα:

  • Microsoft Dynamics 365, από τα δημοφιλέστερα CRM συστήματα διεθνώς
  • Premium HRM-Μισθοδοσία, την πλέον διαδεδομένη διαχείριση μισθοδοσίας της ελληνικής αγοράς
  • Τη σειρά λογιστικού λογισμικού Academia Financials της Data Communication. 
Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία, αυτόματη μετάπτωση δεδομένων

Ενσωματώστε το νέο σύστημα χωρίς να διαταράξετε τη ροή των εργασιών της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εγκατάστασης οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης και την άμεση λειτουργία χωρίς να απαιτείται ειδική παραμετροποίηση. Εξοικονομήστε χρόνο με την αυτόματη μετάπτωση των δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.

Δυνατότητα Rent a WinEra

Εγκαταστήστε το WinEra στον server τη επιχείρησής σας, λάβετε τις σωστές αποφάσεις, ενισχύστε την παραγωγικότητα και το κέρδος σας κρατώντας το κόστος χαμηλά. Επιλέξτε το μοντέλο μίσθωσης Rent a WinEra. Τo μοντέλο Rent a WinEra απευθύνεται σε εσάς που επιθυμείτε μια σύγχρονη, καταξιωμένη λύση λογισμικού στην έδρα της επιχείρησής σας, αλλά δεν θέλετε να επενδύσετε στην αγορά λογισμικού. Η μίσθωση της χρήσης του WinEra γίνεται τουλάχιστον για 1 έτος με κόστος χαμηλότερο από 1 € την ημέρα. 

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

  • Στο μενού Οικονομική Διαχείριση προστέθηκε η ενότητα DC Scan4you. Η νέα δυνατότητα σας επιτρέπει να καταχωρήσετε παραστατικά γρήγορα, με ασφάλεια και με αυτοματοποιημένο τρόπο, καθώς και να τηρήσετε ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό αρχείο.   

 

  • Στο έντυπο «Προσωρινή Δήλωση Φ.Μ.Υ.»,  ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές για την υποβολή της «Δήλωσης Απόδοσης Παρακρατούμενων και Προκαταβλητέων Φόρων από Αμοιβές Επιχειρηματικής Δραστηριότητας» καθώς και του αρχείου «Μηνιαίας Βεβαίωσης Εισοδημάτων από Επιχειρηματικές δραστηριότητες»,  σύμφωνα με τις προδιαγραφές που περιγράφονται στην απόφαση Α.1101/2019 της Α.Α.Δ.Ε. 
  • Προστέθηκε το έντυπο «Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων - Ν» για το φορολογικό έτος 2018.
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 του Φορολογικού Έτους 2018.
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Φορολογικής Αναμόρφωσης του Φορολογικού Έτους 2018
  • Έχει προστεθεί η δυνατότητα εμφάνισης στατιστικών δεδομένων στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.  
  • Με τη νέα έκδοση η εφαρμογή καλύπτει κάθε απαίτηση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Η έκδοση περιλαμβάνει τη νέα «Σύμβαση Παραχώρησης Χρήσης Λογισμικού» με αλλαγές σχετικά με τον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR). Η αποδοχή της σύμβασης θα πρέπει να γίνει κατά την είσοδο στην εφαρμογή και είναι υποχρεωτική για να μπορέσετε να συνεχίσετε τη χρήση της εφαρμογή. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Κρυπτογράφηση Εταιρειών». Η συγκεκριμένη δυνατότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που τυχόν διαχειρίζεστε.
  • Προστέθηκε η υποστήριξη των νέων προδιαγραφών των Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. σύμφωνα με την ΠΟΛ.1195/2018.
  • Στην εκτύπωση «Καρτέλες Πελατών» προστέθηκε στο αποτέλεσμα η επιλογή «Μαζική Αποστολή Email», η οποία σας δίνει τη δυνατότητα, να στείλετε μαζικά μέσω του Outlook, στους πελάτες που περιλαμβάνονται στην εκτύπωση την αναλυτική καρτέλα του καθενός, σε μορφή pdf. Για όσους πελάτες έχουν συμπληρωμένο email, στη «Διαχείριση Πελατών» στο tab «Βασικά», η αποστολή θα εκτελεστεί άμεσα, ενώ για τους υπόλοιπους, τα email θα παραμείνουν στα πρόχειρα του Outlook, και θα πρέπει να συμπληρώσετε το email για να αποσταλούν. Τα αρχεία pdf προς αποστολή, αποθηκεύονται στο φάκελο \DCWinEra\MassEmailPDF.

 

Η νέα έκδοση περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο περιβάλλον εργασίας που διευκολύνουν σημαντικά την εργασία σας και μεγιστοποιούν την παραγωγικότητά σας.
Ενδεικτικά:

  • Εντολές & συντομεύσεις λειτουργιών οργανωμένες σε ribbons, προκειμένου να εμφανίζονται μόνο όταν τις χρειάζεστε, βοηθώντας σας να εντοπίζετε άμεσα τις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση μίας εργασίας.
  • Δυναμικά φίλτρα στις εκτυπώσεις στις αναζητήσεις και στις λίστες ώστε να αναζητείτε με πολλαπλούς τρόπους τα δεδομένα της εφαρμογής & να έχετε ανά πάσα στιγμή σφαιρική και ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
  • Δυνατότητα εμφάνισης του ίδιου ή διαφορετικού παραθύρου στο ίδιο tab.

 

  • Προστέθηκε η επιλογή «Ανωνυμοποίηση Δεδομένων Βάσεων». Ως γνωστόν, με βάση τον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR), κάθε επιχείρηση είναι υπεύθυνη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων φυσικών προσώπων που διατηρεί στην κατοχή της. Μέσω της συγκεκριμένη διαδικασίας τροποποιούνται τα στοιχεία προσωπικής ταυτοποίησης που είναι αποθηκευμένα σε κάθε εταιρεία και αποκτούν ανώνυμη μορφή, ώστε να μην μπορούν να συσχετιστούν με οποιοδήποτε άτομο. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι δεν μπορεί να υπάρξει διαρροή κατά την χρήση του backup της εταιρείας από οποιονδήποτε τρίτο. Για να εκτελέσετε την διαδικασία θα πρέπει να επιλέξετε την εταιρεία ή τις εταιρείες που επιθυμείτε και στη συνέχεια να πατήσετε «Έναρξη Μεταφοράς». Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί, στο φάκελο \DCWinera\_backup θα υπάρχει ένα ανωνυμοποιημένο backupαρχείο για την κάθε εταιρεία για την οποία έτρεξε η διαδικασία, με όνομα emp_anonymized_ και τον 3ψήφιο κωδικό της εταιρείας (π.χ. emp_anonymized_001.dat).

 

  • Στο μενού της εφαρμογής προστέθηκε η επιλογή «M.I.S Αναφορές» στην οποία έχουν συγκεντρωθεί σε 4 ομάδες εργαλεία reporting που αφορούν σε όλα τα υποσυστήματα του προγράμματος. Οι συγκεκριμένες εκτυπώσεις περιλαμβάνουν ένα μεγάλο αριθμό από διαθέσιμα πεδία και όταν εμφανίζονται σε μορφή κύβου σας επιτρέπoυν να ομαδοποιήσετε τα δεδομένα σας με όποιον τρόπο επιθυμείτε. Οι πρότυπες φόρμες που έχουν δημιουργηθεί είναι ενδεικτικές και μπορούν να επεκταθούν με την προσθήκη επιπλέον πεδίων από τα διαθέσιμα ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στις διαφορετικές ανάγκες κάθε εταιρίας. Αν θέλετε να έχετε την επιπλέον αυτή τη πληροφόρηση, πρέπει να δημιουργήσετε καινούρια φόρμα εκτύπωσης (Ctrl+P).

 

 

  • Έχετε πλέον τη δυνατότητα να ορίσετε τον χρόνο αυτόματου κλειδώματος της εφαρμογής όταν βρίσκεται σε αδράνεια, όταν δηλαδή δεν γίνεται κάποια ενέργεια από τον χρήστη . Για να ενεργοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, πρέπει να πάτε στην επιλογή «Προφίλ/Παράμετροι», στο πεδίο «Χρόνος Ελέγχου Αδράνεια (λεπτά)», και να συμπληρώσετε το χρόνο σε λεπτά έπειτα από τον οποίο θέλετε να πραγματοποιείται κλείδωμα των λειτουργιών της εφαρμογής. Η παράμετρος θα ενεργοποιηθεί από την επόμενη είσοδο στην εφαρμογή. Ο χρήστης μετά το κλείδωμα της εφαρμογής θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον κωδικό του ώστε να συνεχίσει την λειτουργία της εφαρμογής. Για να απενεργοποιήσετε αυτή τη δυνατότητα συμπληρώστε στο πεδίο την τιμή 0.
  • Προστέθηκε η επιλογή «Καταχώριση Περιβαλλοντικού Τέλους». Η νέα επιλογή σας δίνει την δυνατότητα καταχώρισης του αριθμού των πλαστικών σακουλών ανά τρίμηνο που υπόκεινται σε τέλος, για τις ανάγκες του σχετικού εντύπου σύμφωνα με την ΠΟΛ1091/2018.

 

  • Έχετε πλέον τη δυνατότητα να ορίσετε το χρόνο τερματισμού της εφαρμογής όταν βρίσκεται σε αδράνεια, όταν δηλαδή δεν γίνεται κάποια ενέργεια από τον χρήστη ή από την ίδια την εφαρμογή. Για να ενεργοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, πρέπει να πάτε στην επιλογή«Προφίλ/Παράμετροι», στο πεδίο «Τερματισμός σε Αδράνεια (λεπτά)», και να συμπληρώσετε το χρόνο σε λεπτά στον οποίο θέλετε να συμβεί ο αυτόματος τερματισμός. Για να απενεργοποιήσετε αυτή τη δυνατότητα συμπληρώστε στο πεδίο την τιμή 0.
  • Προστέθηκε η επιλογή «Πολιτικές Ασφαλείας» και έχετε πλέον τη δυνατότητα να εφαρμόσετε πολιτικές ασφαλείας στον κωδικό πρόσβασης κάθε χρήστη. Αυτές περιλαμβάνουν το μήκος του κωδικού, τα αναγκαία σύμβολα, τη διάρκεια ισχύος του κάθε κωδικού κτλ.

 

  • Προστέθηκε η υποστήριξη Συνταγογράφησης Πωλήσεων Γεωργικών Φαρμάκων από τα καταστήματα διακίνησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων. Με βάση το άρθρο 44, παρ. 4 του ν.4235/2014 (Α΄32) η διακίνηση γεωργικών φαρμάκων γίνεται υποχρεωτικά μέσω συνταγογράφησης. Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει αναπτύξει ηλεκτρονική εφαρμογή στην οποία υποβάλλονται τα στοιχεία της συνταγής (φάρμακα, στοιχεία συνταγογράφου και καταστήματος πώλησης, στοιχεία πελάτη, έξτρα οδηγίες χρήσης κτλ.).

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση WinEra ERP οι πελάτες μας

Περισσότερα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Δείτε τα υπόλοιπα προϊόντα για Μεσαίες και Μικρές Επιχειρήσεις

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.