WinEra ERP

Ολοκληρωμένο ERP σύστημα με διευρυμένες δυνατότητες

Ελέγξτε πλήρως τις διαδικασίες της επιχείρησής σας με το WinEra ERP, το ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων της Data Communication. Δομημένο σε επί μέρους λειτουργικές ενότητες, συνιστά ιδανική λύση για επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ανάγκες, που επιθυμούν να παρακολουθούν ολοκληρωμένα το σύνολο των λειτουργιών και διαδικασιών τους. Συνοδεύεται από εργαλεία reporting, customization και στατιστικής ανάλυσης, ώστε να προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής και πληροφόρησης.

Ενδιαφερομαι
Ενισχύστε την επιχείρησή σας

Επενδύστε σε μία ολοκληρωμένη λύση επιχειρησιακής διαχείρισης. Αποκτήστε πλήρη εικόνα των επιχειρηματικών λειτουργιών, από τα Οικονομικά και την Εφοδιαστική Αλυσίδα έως την ηλεκτρονική υποβολή Εντύπων, τη διαχείριση Έργων/Κέντρων Κόστους και τη διαχείριση Εισαγωγών-Εξαγωγών. Στοχεύστε στον εξορθολογισμό των δαπανών και την αποδοτικότερη χρήση των πόρων. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και ανταποκριθείτε άμεσα στις προκλήσεις. 

Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε

Διατηρήστε τον έλεγχο της επιχείρησής σας με μια ευέλικτη λύση, πλήρως παραμετροποίησιμη και ανοιχτή σε μελλοντικές επεκτάσεις. Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σήμερα και ενεργοποιήστε σταδιακά νέα υποσυστήματα και πρόσθετη λειτουργικότητα. Το WinEra ERP προσαρμόζεται απόλυτα στις εξελισσόμενες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Απλοποιήστε τις καθημερινές εργασίες

Με φιλικό περιβάλλον εργασίας, προσωποιημένα μενού ανάλογα με το ρόλο κάθε χρήστη και γρήγορη πρόσβαση στα δεδομένα, το WinEra ERP επιτρέπει την άμεση εξοικείωση των χρηστών, τη γρήγορη αξιοποίηση της λειτουργικότητας και την απλοποιημένη διεκπεραίωση σύνθετων εργασιών.

Πάρτε σωστές αποφάσεις

Αποκτήστε σφαιρική πληροφόρηση για όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, ευθυγραμμίστε τις καθημερινές λειτουργίες και δώστε real time στοιχεία στα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις. Το WinEra ERP διαθέτει πληθώρα  έτοιμων καταστάσεων και αναφορών, ενσωματωμένα εργαλεία δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών, καθώς και τη δυνατότητα διασύνδεσης με συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (ΒΙ). 

Αισθανθείτε σίγουροι

Διασφαλίστε τα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το WinEra ERP χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων. Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης βάσει του ρόλου των χρηστών και η καταγραφή ιστορικού αλλαγών εγγυώνται ότι τα ευαίσθητα  δεδομένα σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.

Επωφεληθείτε από Υποστήριξη 24x7

Αξιοποιήστε τη βραβευμένη πολιτική εξυπηρέτησης της Data Communication, Customer Care 360°. Επωφεληθείτε από τα πολλαπλά κανάλια υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε όλες τις δυνατότητες του προγράμματος που αγοράσατε μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο εταιρικό μας site.

Δυναμικά διαγράμματα

Επωφεληθείτε από τα δυναμικά διαγράμματα Στατιστικών Δεδομένων (Dashboards) στην κεντρική οθόνη. Παρακολουθήστε με ματιά κάθε στιγμή το Ταμείο, την Αποθήκη, τους Πελάτες-Προμηθευτές, τα Οικονομικά και ό,τι άλλο σας.ενδιαφέρει. Αντλήστε χρήσιμα συμπεράσματα, μειώνοντας την πολυπλοκότητα.

Real time δεδομένα

Αξιοποιήστε τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με συστήματα Business Intelligence (BI) και ενημερωθείτε πέρα από τις τυποποιημένες αναφορές. Οπτικοποιήστε τα δεδομένα σας και δώστε στα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις τη real time εικόνα της επιχείρησης. 

Αμφίδρομη επικοινωνία με ΑΑΔΕ

Απλοποιήστε τις καθημερινές εργασίες. Διασυνδεθείτε αυτόματα με την ΑΑΔΕ και τους λοιπούς δημόσιους φορείς. Αντλήστε και αποστείλετε στοιχεία κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα.

Αμφίδρομη επικοινωνία με e-shop

Αξιοποιήστε ένα δυναμικό online κατάστημα και διαχειριστείτε από το WinEra ERP τα προϊόντα που θα εμφανίζονται και τις προωθητικές σας ενέργειες. Διαχειριστείτε πλήρως τις online παραγγελίες και μεταφέρετε αυτόματα όλα τα στοιχεία στο σύστημα.

Remote Communication

Επωφεληθείτε από την αμφίδρομη επικοινωνία και ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ Κεντρικού και Υποκαταστημάτων. Επικοινωνήστε αυτόματα με απομακρυσμένα σημεία (πελάτες- αντιπρόσωπους-πωλητές) επιταχύνετε τις διαδικασίες και μειώστε το κόστος.

Mobile

Αξιοποιήστε  τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με τα πλέον δημοφιλή συστήματα φορητής παραγγελιοληψίας και τιμολόγησης και δώστε στους συνεργάτες σας τη δυνατότητα να εργαστούν από παντού, οποιαδήποτε στιγμή, ανταποκρινόμενα καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας.

Διασύνδεση με Retail συστήματα

Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας αξιοποιώντας τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με τα πλέον δημοφιλή συστήματα Λιανικής. Αποκτήστε τον έλεγχο του ταμείου και των πωλήσεων. Μειώστε το χρόνο και το κόστος διαχείρισης παραγγελιών και αναβαθμίστε ταυτόχρονα το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σας.

Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία

Ενσωματώστε το νέο σύστημα χωρίς να διαταράξετε τη ροή των εργασιών της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εγκατάστασης του WinEra οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης και την άμεση λειτουργία χωρίς να απαιτείται ειδική παραμετροποίηση. Εξοικονομήστε χρόνο με την αυτόματη μετάπτωση των δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.

Εγκατάσταση στα μέτρα σας

Eπιλέξτε την εγκατάσταση που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Το WinEra ERP είναι διαθέσιμο on premise και με ετήσια συνδρομή ενοικίασης (Rent a WinEra). 

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

  • Στη «Διαχείριση Πελατών» προστέθηκε το πεδίο «Χώρα (ISO 3166)» για τις ανάγκες διαβίβασης των δεδομένων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData. Κατά τη διαδικασία αναβάθμισης της εφαρμογής θα ενημερωθεί  αυτόματα το πεδίο με την Χώρα Ελλάδα, για κάθε ελληνικό ΑΦΜ. Για ΑΦΜ που αφορούν Πελάτες Εξωτερικού ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει το πεδίο ανάλογα.
  • Στη «Διαχείριση Προμηθευτών» προστέθηκε το πεδίο «Χώρα (ISO 3166)» για τις ανάγκες διαβίβασης των δεδομένων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData. Κατά την διαδικασία αναβάθμισης της εφαρμογής θα ενημερωθεί  αυτόματα το πεδίο με την Χώρα Ελλάδα, για κάθε ελληνικό ΑΦΜ. Για ΑΦΜ που αφορούν Προμηθευτές Εξωτερικού ο χρήστης θα πρέπει να συμπληρώσει το πεδίο ανάλογα. 
  • Στον πίνακα «Παραστατικά» προστέθηκαν τα πεδία «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εσόδων) »,«Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εσόδων Συνοπτικό)», «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εξόδων)», «Είδος Παραστατικού ΑΑΔΕ (Εξόδων Συνοπτικό)», για τις ανάγκες διαβίβασης των δεδομένων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData. Σύμφωνα με την Τεχνική περιγραφή της διαδικασίας για την διαβίβαση και λήψη των δεδομένων, στην επικεφαλίδα του παραστατικού που αποστέλλεται, θα περιλαμβάνεται και το Είδος Παραστατικού πχ 1.1 Τιμολόγιο Πώλησης, 1.2 Τιμολόγιο Πώλησης/ Ενδοκοινοτικές Παραδόσεις κ.α. Για το σκοπό αυτό, κάθε παραστατικό που χρησιμοποιείτε στην εφαρμογή για την καταχώριση των κινήσεων (Εσόδων ή Εξόδων) θα πρέπει να αντιστοιχιστεί με το ανάλογο  Είδος Παραστατικού από την λίστα της ΑΑΔΕ. Ενναλακτικά, για τα παραστατικά που αφορούν Τιμολόγιο ή Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών έχετε την δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε τον Συνοπτικό Πίνακα και η εφαρμογή να ενημερώσει το αρχείο με το κατάλληλο Είδος βάση του συναλλασσόμενου της κίνησης (Εσωτερικού/Ενδοκοινοτικές/Τρίτες Χώρες).    
  • Στην Τιμολόγηση, έχει προστεθεί η δυνατότητα απεικόνισης  QR Code στα παραστατικά που εκδίδονται με τη χρήση ΦΗΜ βάσει της απόφασης Α. 1024/2020, έτσι όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Α. 1102/2020 της ΑΑΔΕ. Για να έχετε αυτή τη δυνατότητα θα πρέπει να προσθέσετε το πεδίο του QR Code στη φόρμα εκτύπωσης. 
  • Κατά τη «Μεταφορά Ειδών από ASCII» έχετε πλέον τη δυνατότητα να ενημερώσετε το πεδίο «Ειδικός Φόρος» των ειδών. Βασική προϋπόθεση είναι να έχετε επιλέξει το συγκεκριμένο πεδίο στην επιλογή «Profile ASCII Ειδών».
  • Στη «Διαχείριση Λογαριασμών», στην αναζήτηση μεF9 ήF10, προστέθηκαν τόσο στα κριτήρια της αναζήτησης, όσο και στις στήλες, τα πεδία «Είδος Συναλλαγής» , «Οριζόμενα Πεδία».
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων το εικονίδιο «Ημερολόγιο Υποχρεώσεων»  , μέσω του οποίου έχετε τη δυνατότητα πληροφόρησης για τις Υποχρεώσεις κάθε είδους (Φορολογικές, Ασφαλιστικές, Λοιπές κ.α.). Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται, είναι σκιασμένες οι μέρες στις οποίες υπάρχει Υποχρέωση, με δυνατότητα εμφάνισης της σχετικής ΠΟΛ, Εγκυκλίου, Απόφασης κλπ. Είναι διαθέσιμη η επιλογή διαφορετικού μήνα από τον τρέχων καθώς και το φιλτράρισμα ανά Κατηγορία Υποχρέωσης. Τα δεδομένα ανακτώνται σε πραγματικό χρόνο από το Ημερολόγιο Προθεσμιών του κόμβου Taxheaven και καταρτίζονται βάσει των προθεσμιών που τίθενται από την ισχύουσα νομοθεσία, αποφάσεις, εγκυκλίους, δελτία τύπου, ανακοινώσεις φορέων, κ.λπ. Παρακαλούμε πολύ όπως ελέγχετε για παρείσφρηση λαθών στις υποχρεώσεις και τις καταληκτικές ημερομηνίες που αναγράφονται σ' αυτά και για τυχόν αλλαγές προθεσμιών που έχουν πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα της σύνταξής τους.
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Κατάσταση Αδιάθετων Ακινήτων» και έχετε τη δυνατότητα εκτύπωσης του εντύπου «Αίτηση Αναστολής Εφαρμογής Φόρου Προστιθέμενης Αξίας στα Ακίνητα» καθώς και «Κατάσταση Αδιάθετων Ακινήτων» που αφορούν την διαδικασία χορήγησης αναστολής εφαρμογής ΦΠΑ στα ακίνητα, σύμφωνα με την παρ. 4α του άρθρου 6 του Κώδικα ΦΠΑ και τα οριζόμενα στις αποφάσεις Α.1012 και Α.1013 της Α.Α.Δ.Ε. Προϋπόθεση για την απεικόνιση των οικονομικών στοιχείων αποτελεί η συμπλήρωση ανά έργο, του πεδίου «Ημερομηνία Αναστολής» σε όσα ακίνητα απαιτείται, στην επιλογή (Πίνακες/Έργα/Ιδιοκτησίες). Επίσης στην επιλογή(Πίνακες/Έργα) Προστέθηκε το πεδίο «Ημ/νία Προσυμφώνου-Εργολαβικού (Αντιπαροχή)» για τις ανάγκες της εκτύπωσης «Κατάσταση Αδιάθετων Ακινήτων». 
  • Είναι πλέον δυνατή η υποβολή των εντύπων «Ε3», «Ε3-Ταχυκαταχώρηση», «Ν», «Ν-Ταχυκαταχώρηση»  έπειτα από τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην σελίδα της Γ.Γ.Π.Σ.

Στην Τιμολόγηση στο μενού, στην επιλογή «Παραστατικού» , προστέθηκαν 2 νέες  επιλογές:  

  • Επανάληψη Παραστατικού
    Η επιλογή αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να καταχωρήσετε όμοια παραστατικά, συνεχόμενα. Για να έχετε τη δυνατότητα συνεχόμενης καταχώρησης ,  πρέπει πριν την αρχική καταχώρηση να επιλέξετε «Επανάληψη Παραστατικού». Έτσι ορίζετε ότι, όταν πατάτε Καταχώριση (F12) για να αποθηκεύσετε το παραστατικό σας, η οθόνη δεν θα καθαρίζει από το περιεχόμενό της . Για να διακόψετε τη διαδικασία της επανάληψης, πρέπει να απο- επιλέξετε την «Επανάληψη Παραστατικού». 
  • Επανάληψη Επιλεγμένων Πεδίων
    Η επιλογή αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να επαναλάβετε όχι ολόκληρο το παραστατικό αλλά συγκεκριμένα πεδία, τα οποία εσείς θα επιλέξετε. Η επανάληψη επιλεγμένων πεδίων λειτουργεί μόνο για τα πεδία της κεφαλίδας και του υποσέλιδου και όχι για τα πεδία των αναλυτικών γραμμών.   Για να έχετε τη δυνατότητα της επανάληψης  πρέπει προηγουμένως: Στη Φόρμα Καταχώρησης που χρησιμοποιείτε για την Τιμολόγηση, στα πεδία που επιθυμείτε, στην επιλογή «Καταχώρηση Τιμών» να επιλέξετε «Ναι» (Παράμετροι-Φόρμες Καταχώρισης/Φόρμες Παραστατικών).  

 

  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ε2 Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2019. 
  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ε3 Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2019. 
  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ε3-Ταχυκαταχώρηση Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2019. 
  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ν του Φορολογικού Έτους 2019. 
  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ν-Ταχυκαταχώρηση του Φορολογικού Έτους 2019. 

 

  •  Προστέθηκε το έντυπο Ν για το φορολογικό έτος 2019, βάση της Α1101/2020. Σημείωση: Ο κωδικός 455 «Μη εκπιπτόμενες επιχειρηματικές δαπάνες» ενημερώνεται αυτόματα από το έντυπο της Φορολογικής Αναμόρφωσης. Η δυνατότητα υποβολής θα ενσωματωθεί σε νεότερη έκδοση εφόσον ενημερωθεί το νέο έντυπο στο site της ΑΑΔΕ.
  • Προστέθηκε το έντυπο Ν για το φορολογικό έτος 2019, βάση της Α1101/2020. 
  • Προστέθηκε το έντυπο Ν-Ταχυκαταχώριση για το φορολογικό έτος 2019, βάση της Α1101/2020. Η δυνατότητα υποβολής θα ενσωματωθεί σε νεότερη έκδοση εφόσον ενημερωθεί το νέο έντυπο στο site της ΑΑΔΕ. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Ιστορικό Υποβολής Εντύπων» και έχετε πλέον τη δυνατότητα προβολής ιστορικού υποβολής και για τις δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος, για τα έντυπα Ε3, Ε2, Ν. Για να ενημερωθεί το ιστορικό, θα πρέπει μετά το τέλος της υποβολής, στην ερώτηση «Να καταγραφεί αυτή η αποστολή ώς οριστική;» να επιλέξετε «Ναι».  Επιλέγοντας το  έντυπο που επιθυμείτε εμφανίζονται οι πληροφορίες της υποβολής και μια προεπισκόπηση του εντύπου που είχε υποβληθεί, το οποίο έχετε τη δυνατότητα και να το τυπώσετε. Επιλέγοντας το έντυπο Ε2, στη προεπισκόπηση εμφανίζεται η σελίδα 1, για να δείτε τη σελίδα 2 και 3 θα πρέπει να την επιλέξετε από το πεδίο «Τμήμα».   

Στο έντυπο Ε3 Είναι διαθέσιμη η λειτουργία «Μεταφορά Στοιχείων από TaxisNet» για το φορολογικό έτος 2019.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μεταφέρονται τα δεδομένα των πινάκων:
037 (Συνδεδεμένες Επιχειρήσεις ημεδαπής/αλλοδαπής)
039 (Ενεργές Ιστοσελίδες Επιχείρησης)
040 (Ενεργοί Επαγγελματικοί Λογαριασμοί Επιχείρησης)
041 (Ενεργά Τερματικά POS)
042 (Ενεργές Ηλεκτρονικές Διευθ. Αλληλογραφίας Επιχείρησης)
045 (Στοιχεία Συνεργαζόμενων Ηλεκτρονικών Πλατφορμών)
Γ’1  (Σύνολο Ενοικίων που καταβλήθηκαν)
Κριτήρια Μεγέθους Οντοτήτων αρ.2 ν.4308/2014
Γ’2 (Αγροτικές Επιδοτήσεις-Ενισχύσεις)
023 (Επιμερισμός Πωλήσεων ανά Κ.Α.Δ.)
Σε περίπτωση που κατά την άντληση στοιχείων, τα δεδομένα των πινάκων 040 (Ενεργοί Επαγγελματικοί Λογαριασμοί Επιχείρησης), Γ’1 (Σύνολο Ενοικίων που καταβλήθηκαν) και 023 (Επιμερισμός Πωλήσεων ανά Κ.Α.Δ.), είναι περισσότερα των γραμμών του εντύπου, όλα τα δεδομένα μεταφέρονται στις αντίστοιχες Συνημμένες Καταστάσεις. 

  • Έχουν ενσωματωθεί όλες οι αλλαγές στις συνδέσεις και υποβολές της Α.Α.Δ.Ε., έπειτα από τις μεταβολές που πραγματοποιήθηκαν στην login σελίδα της. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε2 φυσικών προσώπων του Φορολογικού Έτους 2019. Επιπλέον έχετε τη δυνατότητα άντλησης των ακινήτων πατώντας την ένδειξη «Μεταφ. Ακινήτων από TaxisNet». 
  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ε3 και Φορολογικής Αναμόρφωσης φυσικών προσώπων του Φορολογικού Έτους 2019. 
  • Είναι δυνατή η υποβολή του εντύπου Ε3 - Ταχυκαταχώριση και Φορολογικής Αναμόρφωση φυσικών προσώπων του Φορολογικού Έτους 2019. 
  • Στην εκτύπωση Ε3 έχετε πλέον τη δυνατότητα να βλέπετε την ανάλυση των κωδικών του έντυπου που αντλούν στοιχεία από την εφαρμογή. Συγκεκριμένα, πατώντας σε έναν τέτοιο κωδικό, π.χ. 1611, εμφανίζεται παράθυρο με όλες τις κινήσεις λογιστικής (Κινήσεις) και τους λογαριασμούς λογιστικής (Λογαριασμοί) από τα οποία ο κωδικός έχει ενημερωθεί. Κάνοντας διπλό κλικ σε μία κίνηση, εμφανίζεται η καταχωρημένη κίνηση αναλυτικά. Οι κωδικοί της εκτύπωσης που παρέχουν τη δυνατότητα ανάλυσης έχουν μορφή κουμπιών. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Αποκλίσεις Μηνιαίας ΜΥΦ» και έχετε τη δυνατότητα άντλησης  των αποκλίσεων της ΜΥΦ από το site της Γ.Γ.Π.Σ. 
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Ανοιχτά Υπόλοιπα Συναλ/νων με Αξιόγραφα». 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Ταχυκαταχώριση Καταστάσεων ΕΛΠ», από την οποία έχετε τη δυνατότητα ταχυκαταχώρισης των ποσών στις καταστάσεις ΕΛΠ για τη τρέχουσα και τη προηγούμενη περίοδο. Αν επιλέξετε προηγούμενη χρήση εμφανίζεται η επιλογή «Ποσά από Προηγ. Χρήση» και μπορείτε να μεταφέρετε αυτόματα τα ποσά που έχουν καταχωρηθεί στην Ταχυκαταχώριση στη προηγούμενη χρήση. Μετά την καταχώριση μπορείτε να εκτυπώσετε τη κατάσταση επιλέγοντας «Εκτύπωση» από τη γραμμή εργαλείων.
  • Προστέθηκε η επιλογή «Αίτηση Ενίσχυσης  Επιχειρήσεων (Επιστρεπτέα Προκαταβολή)» για σύνδεσης στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ σχετικά με την υποδοχή των αιτήσεων υπαγωγής των επιχειρήσεων στην ενίσχυση με τη μορφή της Επιστρεπτέας Προκαταβολής (ΚΥΑ Υπουργείων Οικονομικών και Ανάπτυξης Α. 1076/2-4-2020, ΦΕΚ Β΄ 1135).
  • Προστέθηκε η επιλογή «ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ (Παραγωγοί Γάλακτος)» και έχετε πλέον τη δυνατότητα σύνδεσης στο site της ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ και τη διαδικτυακή εφαρμογή ΑΡΤΕΜΙΣ, για την υποβολή των δηλώσεων παράδοσης γάλακτος από τους Παραγωγούς.
  • Στην εκτύπωση «ΚΑΔ Επιχειρήσεων (covid-19)» ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές που αφορούν την εκτύπωση των επιχειρήσεων που διαθέτουν ΚΑΔ Δευτερεύουσας Δραστηριότητας η οποία εμπίπτει στην λίστα των κλάδων που πλήττονται από την εξάπλωση του κορονοϊού. Στην εκτύπωση δεν λαμβάνεται υπόψιν το κριτήριο του ύψους των ακαθάριστων εσόδων φορολογικού έτους 2018. Επίσης ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές και προσθήκες  στην λίστα των πληττώμενων ΚΑΔ σύμφωνα με το δελτίο τύπου του ΥΟ στις 31/3. Επιπρόσθετα, προστέθηκε το κριτήριο αναζήτησης «Κύρια/Δευτερεύουσα» με τις αντίστοιχες τιμές, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εκτυπωτικό φίλτρο.

  • Προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης των επιχειρήσεων με Κ.Α.Δ. Κύριας Δραστηριότητας ο οποίος εμπίπτει στην λίστα των κλάδων που πλήττονται από την εξάπλωση του κορονοϊού. Η άντληση πραγματοποιείται με σύνδεση στο site της Α.Α.Δ.Ε. Σημειώνεται ότι αυτή η λίστα είναι δυναμική και θα μεταβάλλεται με τις ανάλογες Υπουργικές Αποφάσεις κατά την εξέλιξη της κρίσης
  • Στις «Φόρμες Τιμολογίων» προστέθηκε το πεδίο [553] «Οικονομικά Στοιχεία Παραστατικού (17 πεδία)». Θα πρέπει να το προσθέσετε στην εκτυπωτική σας φόρμα ΜΟΝΟ στην περίπτωση που ο driver του φορολογικού μηχανισμού που χρησιμοποιείτε για σήμανση Τύπου Α στα παραστατικά σας απαιτεί ακριβώς αυτά τα πεδία με τη συγκεκριμένη σειρά. Τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο νέο πεδίο είναι τα παρακάτω: (ΑΦΜ εκδότη, ΑΦΜ πελάτη, Αριθμός κάρτας συλλογής αποδείξεων, Κωδικός παραστατικού, Σειρά παραστατικού, ΑΑ σειράς παραστατικού, Καθαρό Α, Καθαρό Β, Καθαρό Γ, Καθαρό Δ, Καθαρό Ε, ΦΠΑ Α, ΦΠΑ Β, ΦΠΑ Γ, ΦΠΑ Δ, Γενικό σύνολο παραστατικού, Κωδικός νομίσματος).

  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2019 βάσει της Α.1020/10-02-20. 
  • Στη «Διαχείριση Ταμειακών Μηχανών» προστέθηκε η ταμειακή IP-CASH στη λίστα των διαθέσιμων ταμειακών μηχανών στο πεδίο «Περιγραφή» και σας δίνεται η δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσετε ως φορολογικό εκτυπωτή.
  • Είναι πλέον δυνατή η υποβολή του εντύπου «Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια» στο site της Α.Α.Δ.Ε., έπειτα από τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην σελίδα της.
  • Από την επιλογή «Internet Βεβαίωση Αμοιβών Επιχ.Δραστ.» είναι δυνατή η υποβολή του αρχείου Βεβαιώσεων Αμοιβών από Επιχειρ. Δραστηριότητα φορολογικού έτους 2019 σύμφωνα με την απόφαση Α.1025/2020 της Α.Α.Δ.Ε. Σημείωση: Για τους προμηθευτές που υπόκεινται σε παρακράτηση με κωδικό αμοιβής 2 (Άρθρο 64 παρ.1 περ. δ’ εδάφιο 2 του ν.4172/2013) και συντελεστή 3%, θα πρέπει στη «Διαχείριση προμηθευτών» στο tab «Διάφορα» στο πεδίο «Κωδικός Αμοιβών Επιχ. Δραστηριότητας (Έτος)» που εμφανίζεται στη χρήση του 2019, να επιλέξετε τον κωδικό 2 και στη συνέχεια να κάνετε μαζική ενημέρωση αμοιβών από την επιλογή (Εκτυπώσεις Ε20-E21\Επιχ. Δραστηριότητα\Μαζική Ενημέρωση Αμοιβών ).

Στις καταστάσεις ΕΛΠ (Β.1.1, Β.1.2, Β.2.1, Β.2.2, Β.3, Β.5, Β.6)  προστέθηκε στο αποτέλεσμα, στην επιλογή «Αποθήκευση Ως» η επιλογή «Αρχείο xml για Τράπεζα της Ελλάδος» και έχετε πλέον τη δυνατότητα εξαγωγής του αρχείου xml για υποβολή στην Τράπεζα της Ελλάδος. Το όνομα του αρχείου έχει τη μορφή: <ΑΦΜ>_<έτος> όπου <ΑΦΜ> είναι αυτό του αναγγέλλοντος και <έτος> το έτος χρήσης. To αρχείο πρέπει να περιλαμβάνει και τα γενικά στοιχεία της επιχείρησης. Τα στοιχεία αυτά θα τα καταχωρήσετε από την επιλογή (Οικονομική Διαχείριση/ Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα/ Κύριες Εργασίες/Γενικά Στοιχεία για το αρχείο της ΤτΕ).

  • Στις καταστάσεις (Β.1.1, Β.1.2, Β.2.1, Β.2.2, Β.5, Β.6) στη Φόρμα Εκτύπωσης έχει προστεθεί μία επιπλέον φόρμα (Τράπεζα της Ελλάδος) στην οποία έχει προστεθεί το πεδίο με τον κωδικός της Τράπεζας της Ελλάδος. 

ΝΕΟ! Στην επιλογή «Ενημέρωση από Μισθοδοσία HRM» πραγματοποιήθηκε αλλαγή στον τρόπο μεταφοράς του λογιστικού άρθρου. Η μεταφορά γίνεται με εκτέλεση του προγράμματος της Μισθοδοσίας και μέσω σύνδεσης στη βάση της Μισθοδοσίας και μπορεί να εκτελεστεί ταυτόχρονα για όσες εταιρίες επιθυμείτε. Για να πραγματοποιηθεί η μεταφορά θα πρέπει να συμπληρώσετε τα παρακάτω  πεδία ανά εταιρία, στην επιλογή Παράμετροι/Παράμετροι Εταιρίας/Διαχείριση Εταιριών στο tab «Σύνδεση με HRM»:

  • «Κωδ. Εταιρίας Μισθοδοσίας» με τον τετραψήφιο κωδικό που παρακολουθείτε τη συγκεκριμένη εταιρία στο πρόγραμμα της Μισθοδοσίας.
  •  «Παραστατικό Ενημέρωσης» με το παραστατικό με το οποίο θα ενημερωθούν οι εγγραφές στη Λογιστική.
  • «Κωδ. Κίνησης Ενημέρωσης» με τον κωδικό κίνησης με τον οποίο θα ενημερωθούν οι εγγραφές στη Λογιστική.

Απαραίτητη Προϋπόθεση το πρόγραμμα της Μισθοδοσίας να είναι σε έκδοση 3.00.37 ή μεταγενέστερη.

 
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων στο tab «Βοήθεια» η επιλογή «Εξουσιοδότηση Παραλαβής Backup»   μέσω της οποίας μπορείτε να στείλετε εξουσιοδότηση στο  τμήμα υποστήριξης της Data Communication  για την παραλαβή ενός μη ανωνυμοποιημένου backup. Η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση είναι απαραίτητη στα πλαίσια εναρμόνισης των διαδικασιών της Data Communication σχετικά με την εφαρμογή του κανονισμού GDPR.
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης Ε3 Φυσικών και Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης Ε3-Ταχυκαταχώριση Φυσικών και Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης του εντύπου Ν του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης του εντύπου Ν-Ταχυκαταχώριση του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η προβολή του εντύπου Ε3 Νομικών Προσώπων
  • Είναι δυνατή η προβολή του εντύπου Ν
  • Είναι δυνατή η προβολή του εντύπου Ν-Ταχυκαταχώριση
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3-Ταχυκαταχώριση Φυσικών, Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ν του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ν-Ταχυκαταχώριση του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Τόκοι-Μερίσματα-Δικαιώματα (Μηνιαία)» από την οποία μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία για την υποβολή του αρχείου βεβαιώσεων . 
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Μερίσματα-Τόκοι-Δικαιώματα (Μηνιαία)»
  • Στο έντυπο «Προσωρινή Δήλωση Φ.Μ.Υ. (Μηνιαία)» στην επιλογή «Κατηγορίες Εισοδημάτων» προστέθηκε η επιλογή «Τόκοι-Μερίσματα-Δικαιώματα» από την οποία έχετε τη δυνατότητα υποβολής του αρχείου βεβαιώσεων στο Taxis. Τα στοιχεία αντλούνται από την καταχώριση «Τόκοι-Μερίσματα-Δικαιώματα (Μηνιαία)». 
  • Σύνδεση με Σύστημα Εισροών-Εκροών. Στην επιλογή «Παράμετροι Επικοινωνίας» στην επιλογή «Τύπος Συστήματος Εισροών-Εκροών» έχουν προστεθεί οι επιλογές «BOIS» και «ΑΤΡΕΥΣ» και έχετε πλέον τη δυνατότητα διασύνδεσης και με τα συγκεκριμένα συστήματα Εισροών-Εκροών. 
  • Έχει προστεθεί η δυνατότητα διασύνδεσης με το σύστημα Εισροών-Εκροών.  

Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος - Υποβολή μέσω Internet: Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 φυσικών προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018.

  • Στο μενού Οικονομική Διαχείριση προστέθηκε η ενότητα DC Scan4you. Η νέα δυνατότητα σας επιτρέπει να καταχωρήσετε παραστατικά γρήγορα, με ασφάλεια και με αυτοματοποιημένο τρόπο, καθώς και να τηρήσετε ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό αρχείο.   

 

WinEra ERP

Ενισχύστε τώρα την επιχείρησή σας! Επενδύστε σε ένα ολοκληρωμένο ERP σύστημα ! Ευέλικτο, φιλικό στη χρήση, με δυνατότητα άμεσης λειτουργίας αλλά και απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης, το WinEra ERP σας βοηθά να ανταποκριθείτε σε κάθε πρόκληση. 

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση WinEra ERP οι πελάτες μας

Περισσότερα

Επικοινωνία