WinEra ERP

Ολοκληρωμένο ERP σύστημα με διευρυμένες δυνατότητες

Ελέγξτε πλήρως τις διαδικασίες της επιχείρησής σας με το WinEra ERP, το ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων της Data Communication. Δομημένο σε επί μέρους λειτουργικές ενότητες, συνιστά ιδανική λύση για επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ανάγκες, που επιθυμούν να παρακολουθούν ολοκληρωμένα το σύνολο των λειτουργιών και διαδικασιών τους. Συνοδεύεται από εργαλεία reporting, customization και στατιστικής ανάλυσης, ώστε να προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής και πληροφόρησης.

Ενδιαφερομαι
Ενισχύστε την επιχείρησή σας

Επενδύστε σε μία ολοκληρωμένη λύση επιχειρησιακής διαχείρισης. Αποκτήστε πλήρη εικόνα των επιχειρηματικών λειτουργιών, από τα Οικονομικά και την Εφοδιαστική Αλυσίδα έως την ηλεκτρονική υποβολή Εντύπων, τη διαχείριση Έργων/Κέντρων Κόστους και τη διαχείριση Εισαγωγών-Εξαγωγών. Στοχεύστε στον εξορθολογισμό των δαπανών και την αποδοτικότερη χρήση των πόρων. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και ανταποκριθείτε άμεσα στις προκλήσεις. 

Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε

Διατηρήστε τον έλεγχο της επιχείρησής σας με μια ευέλικτη λύση, πλήρως παραμετροποίησιμη και ανοιχτή σε μελλοντικές επεκτάσεις. Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σήμερα και ενεργοποιήστε σταδιακά νέα υποσυστήματα και πρόσθετη λειτουργικότητα. Το WinEra ERP προσαρμόζεται απόλυτα στις εξελισσόμενες ανάγκες της επιχείρησής σας.

Απλοποιήστε τις καθημερινές εργασίες

Με φιλικό περιβάλλον εργασίας, προσωποιημένα μενού ανάλογα με το ρόλο κάθε χρήστη και γρήγορη πρόσβαση στα δεδομένα, το WinEra ERP επιτρέπει την άμεση εξοικείωση των χρηστών, τη γρήγορη αξιοποίηση της λειτουργικότητας και την απλοποιημένη διεκπεραίωση σύνθετων εργασιών.

Πάρτε σωστές αποφάσεις

Αποκτήστε σφαιρική πληροφόρηση για όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, ευθυγραμμίστε τις καθημερινές λειτουργίες και δώστε real time στοιχεία στα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις. Το WinEra ERP διαθέτει πληθώρα  έτοιμων καταστάσεων και αναφορών, ενσωματωμένα εργαλεία δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών, καθώς και τη δυνατότητα διασύνδεσης με συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (ΒΙ). 

Αισθανθείτε σίγουροι

Διασφαλίστε τα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το WinEra ERP χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων. Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης βάσει του ρόλου των χρηστών και η καταγραφή ιστορικού αλλαγών εγγυώνται ότι τα ευαίσθητα  δεδομένα σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.

Επωφεληθείτε από Υποστήριξη 24x7

Αξιοποιήστε τη βραβευμένη πολιτική εξυπηρέτησης της Data Communication, Customer Care 360°. Επωφεληθείτε από τα πολλαπλά κανάλια υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε όλες τις δυνατότητες του προγράμματος που αγοράσατε μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο εταιρικό μας site.

Δυναμικά διαγράμματα

Επωφεληθείτε από τα δυναμικά διαγράμματα Στατιστικών Δεδομένων (Dashboards) στην κεντρική οθόνη. Παρακολουθήστε με ματιά κάθε στιγμή το Ταμείο, την Αποθήκη, τους Πελάτες-Προμηθευτές, τα Οικονομικά και ό,τι άλλο σας.ενδιαφέρει. Αντλήστε χρήσιμα συμπεράσματα, μειώνοντας την πολυπλοκότητα.

Real time δεδομένα

Αξιοποιήστε τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με συστήματα Business Intelligence (BI) και ενημερωθείτε πέρα από τις τυποποιημένες αναφορές. Οπτικοποιήστε τα δεδομένα σας και δώστε στα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις τη real time εικόνα της επιχείρησης. 

Αμφίδρομη επικοινωνία με ΑΑΔΕ

Απλοποιήστε τις καθημερινές εργασίες. Διασυνδεθείτε αυτόματα με την ΑΑΔΕ και τους λοιπούς δημόσιους φορείς. Αντλήστε και αποστείλετε στοιχεία κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα.

Αμφίδρομη επικοινωνία με e-shop

Αξιοποιήστε ένα δυναμικό online κατάστημα και διαχειριστείτε από το WinEra ERP τα προϊόντα που θα εμφανίζονται και τις προωθητικές σας ενέργειες. Διαχειριστείτε πλήρως τις online παραγγελίες και μεταφέρετε αυτόματα όλα τα στοιχεία στο σύστημα.

Remote Communication

Επωφεληθείτε από την αμφίδρομη επικοινωνία και ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ Κεντρικού και Υποκαταστημάτων. Επικοινωνήστε αυτόματα με απομακρυσμένα σημεία (πελάτες- αντιπρόσωπους-πωλητές) επιταχύνετε τις διαδικασίες και μειώστε το κόστος.

Mobile

Αξιοποιήστε  τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με τα πλέον δημοφιλή συστήματα φορητής παραγγελιοληψίας και τιμολόγησης και δώστε στους συνεργάτες σας τη δυνατότητα να εργαστούν από παντού, οποιαδήποτε στιγμή, ανταποκρινόμενα καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας.

Διασύνδεση με Retail συστήματα

Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας αξιοποιώντας τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με τα πλέον δημοφιλή συστήματα Λιανικής. Αποκτήστε τον έλεγχο του ταμείου και των πωλήσεων. Μειώστε το χρόνο και το κόστος διαχείρισης παραγγελιών και αναβαθμίστε ταυτόχρονα το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σας.

Άμεση εγκατάσταση και λειτουργία

Ενσωματώστε το νέο σύστημα χωρίς να διαταράξετε τη ροή των εργασιών της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εγκατάστασης του WinEra οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης και την άμεση λειτουργία χωρίς να απαιτείται ειδική παραμετροποίηση. Εξοικονομήστε χρόνο με την αυτόματη μετάπτωση των δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.

Εγκατάσταση στα μέτρα σας

Eπιλέξτε την εγκατάσταση που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Το WinEra ERP είναι διαθέσιμο on premise και με ετήσια συνδρομή ενοικίασης (Rent a WinEra). 

Screenshots

Screenshots

Videos

Videos

Αρχεία

  • Στην εκτύπωση «ΚΑΔ Επιχειρήσεων (covid-19)» ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές που αφορούν την εκτύπωση των επιχειρήσεων που διαθέτουν ΚΑΔ Δευτερεύουσας Δραστηριότητας η οποία εμπίπτει στην λίστα των κλάδων που πλήττονται από την εξάπλωση του κορονοϊού. Στην εκτύπωση δεν λαμβάνεται υπόψιν το κριτήριο του ύψους των ακαθάριστων εσόδων φορολογικού έτους 2018. Επίσης ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές και προσθήκες  στην λίστα των πληττώμενων ΚΑΔ σύμφωνα με το δελτίο τύπου του ΥΟ στις 31/3. Επιπρόσθετα, προστέθηκε το κριτήριο αναζήτησης «Κύρια/Δευτερεύουσα» με τις αντίστοιχες τιμές, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εκτυπωτικό φίλτρο.

  • Προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης των επιχειρήσεων με Κ.Α.Δ. Κύριας Δραστηριότητας ο οποίος εμπίπτει στην λίστα των κλάδων που πλήττονται από την εξάπλωση του κορονοϊού. Η άντληση πραγματοποιείται με σύνδεση στο site της Α.Α.Δ.Ε. Σημειώνεται ότι αυτή η λίστα είναι δυναμική και θα μεταβάλλεται με τις ανάλογες Υπουργικές Αποφάσεις κατά την εξέλιξη της κρίσης
  • Στις «Φόρμες Τιμολογίων» προστέθηκε το πεδίο [553] «Οικονομικά Στοιχεία Παραστατικού (17 πεδία)». Θα πρέπει να το προσθέσετε στην εκτυπωτική σας φόρμα ΜΟΝΟ στην περίπτωση που ο driver του φορολογικού μηχανισμού που χρησιμοποιείτε για σήμανση Τύπου Α στα παραστατικά σας απαιτεί ακριβώς αυτά τα πεδία με τη συγκεκριμένη σειρά. Τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο νέο πεδίο είναι τα παρακάτω: (ΑΦΜ εκδότη, ΑΦΜ πελάτη, Αριθμός κάρτας συλλογής αποδείξεων, Κωδικός παραστατικού, Σειρά παραστατικού, ΑΑ σειράς παραστατικού, Καθαρό Α, Καθαρό Β, Καθαρό Γ, Καθαρό Δ, Καθαρό Ε, ΦΠΑ Α, ΦΠΑ Β, ΦΠΑ Γ, ΦΠΑ Δ, Γενικό σύνολο παραστατικού, Κωδικός νομίσματος).

  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 του φορολογικού έτους 2019 βάσει της Α.1020/10-02-20. 
  • Στη «Διαχείριση Ταμειακών Μηχανών» προστέθηκε η ταμειακή IP-CASH στη λίστα των διαθέσιμων ταμειακών μηχανών στο πεδίο «Περιγραφή» και σας δίνεται η δυνατότητα να τη χρησιμοποιήσετε ως φορολογικό εκτυπωτή.
  • Είναι πλέον δυνατή η υποβολή του εντύπου «Ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια» στο site της Α.Α.Δ.Ε., έπειτα από τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στην σελίδα της.
  • Από την επιλογή «Internet Βεβαίωση Αμοιβών Επιχ.Δραστ.» είναι δυνατή η υποβολή του αρχείου Βεβαιώσεων Αμοιβών από Επιχειρ. Δραστηριότητα φορολογικού έτους 2019 σύμφωνα με την απόφαση Α.1025/2020 της Α.Α.Δ.Ε. Σημείωση: Για τους προμηθευτές που υπόκεινται σε παρακράτηση με κωδικό αμοιβής 2 (Άρθρο 64 παρ.1 περ. δ’ εδάφιο 2 του ν.4172/2013) και συντελεστή 3%, θα πρέπει στη «Διαχείριση προμηθευτών» στο tab «Διάφορα» στο πεδίο «Κωδικός Αμοιβών Επιχ. Δραστηριότητας (Έτος)» που εμφανίζεται στη χρήση του 2019, να επιλέξετε τον κωδικό 2 και στη συνέχεια να κάνετε μαζική ενημέρωση αμοιβών από την επιλογή (Εκτυπώσεις Ε20-E21\Επιχ. Δραστηριότητα\Μαζική Ενημέρωση Αμοιβών ).

Στις καταστάσεις ΕΛΠ (Β.1.1, Β.1.2, Β.2.1, Β.2.2, Β.3, Β.5, Β.6)  προστέθηκε στο αποτέλεσμα, στην επιλογή «Αποθήκευση Ως» η επιλογή «Αρχείο xml για Τράπεζα της Ελλάδος» και έχετε πλέον τη δυνατότητα εξαγωγής του αρχείου xml για υποβολή στην Τράπεζα της Ελλάδος. Το όνομα του αρχείου έχει τη μορφή: <ΑΦΜ>_<έτος> όπου <ΑΦΜ> είναι αυτό του αναγγέλλοντος και <έτος> το έτος χρήσης. To αρχείο πρέπει να περιλαμβάνει και τα γενικά στοιχεία της επιχείρησης. Τα στοιχεία αυτά θα τα καταχωρήσετε από την επιλογή (Οικονομική Διαχείριση/ Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα/ Κύριες Εργασίες/Γενικά Στοιχεία για το αρχείο της ΤτΕ).

  • Στις καταστάσεις (Β.1.1, Β.1.2, Β.2.1, Β.2.2, Β.5, Β.6) στη Φόρμα Εκτύπωσης έχει προστεθεί μία επιπλέον φόρμα (Τράπεζα της Ελλάδος) στην οποία έχει προστεθεί το πεδίο με τον κωδικός της Τράπεζας της Ελλάδος. 

ΝΕΟ! Στην επιλογή «Ενημέρωση από Μισθοδοσία HRM» πραγματοποιήθηκε αλλαγή στον τρόπο μεταφοράς του λογιστικού άρθρου. Η μεταφορά γίνεται με εκτέλεση του προγράμματος της Μισθοδοσίας και μέσω σύνδεσης στη βάση της Μισθοδοσίας και μπορεί να εκτελεστεί ταυτόχρονα για όσες εταιρίες επιθυμείτε. Για να πραγματοποιηθεί η μεταφορά θα πρέπει να συμπληρώσετε τα παρακάτω  πεδία ανά εταιρία, στην επιλογή Παράμετροι/Παράμετροι Εταιρίας/Διαχείριση Εταιριών στο tab «Σύνδεση με HRM»:

  • «Κωδ. Εταιρίας Μισθοδοσίας» με τον τετραψήφιο κωδικό που παρακολουθείτε τη συγκεκριμένη εταιρία στο πρόγραμμα της Μισθοδοσίας.
  •  «Παραστατικό Ενημέρωσης» με το παραστατικό με το οποίο θα ενημερωθούν οι εγγραφές στη Λογιστική.
  • «Κωδ. Κίνησης Ενημέρωσης» με τον κωδικό κίνησης με τον οποίο θα ενημερωθούν οι εγγραφές στη Λογιστική.

Απαραίτητη Προϋπόθεση το πρόγραμμα της Μισθοδοσίας να είναι σε έκδοση 3.00.37 ή μεταγενέστερη.

 
  • Προστέθηκε στην γραμμή εργαλείων στο tab «Βοήθεια» η επιλογή «Εξουσιοδότηση Παραλαβής Backup»   μέσω της οποίας μπορείτε να στείλετε εξουσιοδότηση στο  τμήμα υποστήριξης της Data Communication  για την παραλαβή ενός μη ανωνυμοποιημένου backup. Η συγκεκριμένη εξουσιοδότηση είναι απαραίτητη στα πλαίσια εναρμόνισης των διαδικασιών της Data Communication σχετικά με την εφαρμογή του κανονισμού GDPR.
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης Ε3 Φυσικών και Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης Ε3-Ταχυκαταχώριση Φυσικών και Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης του εντύπου Ν του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η υποβολή τροποποιητικής δήλωσης του εντύπου Ν-Ταχυκαταχώριση του Φορολογικού Έτους 2018
  • Είναι δυνατή η προβολή του εντύπου Ε3 Νομικών Προσώπων
  • Είναι δυνατή η προβολή του εντύπου Ν
  • Είναι δυνατή η προβολή του εντύπου Ν-Ταχυκαταχώριση
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3-Ταχυκαταχώριση Φυσικών, Νομικών Προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ν του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ν-Ταχυκαταχώριση του Φορολογικού Έτους 2018. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Τόκοι-Μερίσματα-Δικαιώματα (Μηνιαία)» από την οποία μπορείτε να καταχωρήσετε τα στοιχεία για την υποβολή του αρχείου βεβαιώσεων . 
  • Προστέθηκε η εκτύπωση «Μερίσματα-Τόκοι-Δικαιώματα (Μηνιαία)»
  • Στο έντυπο «Προσωρινή Δήλωση Φ.Μ.Υ. (Μηνιαία)» στην επιλογή «Κατηγορίες Εισοδημάτων» προστέθηκε η επιλογή «Τόκοι-Μερίσματα-Δικαιώματα» από την οποία έχετε τη δυνατότητα υποβολής του αρχείου βεβαιώσεων στο Taxis. Τα στοιχεία αντλούνται από την καταχώριση «Τόκοι-Μερίσματα-Δικαιώματα (Μηνιαία)». 
  • Σύνδεση με Σύστημα Εισροών-Εκροών. Στην επιλογή «Παράμετροι Επικοινωνίας» στην επιλογή «Τύπος Συστήματος Εισροών-Εκροών» έχουν προστεθεί οι επιλογές «BOIS» και «ΑΤΡΕΥΣ» και έχετε πλέον τη δυνατότητα διασύνδεσης και με τα συγκεκριμένα συστήματα Εισροών-Εκροών. 
  • Έχει προστεθεί η δυνατότητα διασύνδεσης με το σύστημα Εισροών-Εκροών.  

Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος - Υποβολή μέσω Internet: Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 φυσικών προσώπων του Φορολογικού Έτους 2018.

  • Στο μενού Οικονομική Διαχείριση προστέθηκε η ενότητα DC Scan4you. Η νέα δυνατότητα σας επιτρέπει να καταχωρήσετε παραστατικά γρήγορα, με ασφάλεια και με αυτοματοποιημένο τρόπο, καθώς και να τηρήσετε ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό αρχείο.   

 

  • Στο έντυπο «Προσωρινή Δήλωση Φ.Μ.Υ.»,  ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές για την υποβολή της «Δήλωσης Απόδοσης Παρακρατούμενων και Προκαταβλητέων Φόρων από Αμοιβές Επιχειρηματικής Δραστηριότητας» καθώς και του αρχείου «Μηνιαίας Βεβαίωσης Εισοδημάτων από Επιχειρηματικές δραστηριότητες»,  σύμφωνα με τις προδιαγραφές που περιγράφονται στην απόφαση Α.1101/2019 της Α.Α.Δ.Ε. 
  • Προστέθηκε το έντυπο «Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Νομικών Προσώπων και Νομικών Οντοτήτων - Ν» για το φορολογικό έτος 2018.
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Ε3 του Φορολογικού Έτους 2018.
  • Προστέθηκε το νέο έντυπο Φορολογικής Αναμόρφωσης του Φορολογικού Έτους 2018
  • Έχει προστεθεί η δυνατότητα εμφάνισης στατιστικών δεδομένων στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.  
  • Με τη νέα έκδοση η εφαρμογή καλύπτει κάθε απαίτηση του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR). Η έκδοση περιλαμβάνει τη νέα «Σύμβαση Παραχώρησης Χρήσης Λογισμικού» με αλλαγές σχετικά με τον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR). Η αποδοχή της σύμβασης θα πρέπει να γίνει κατά την είσοδο στην εφαρμογή και είναι υποχρεωτική για να μπορέσετε να συνεχίσετε τη χρήση της εφαρμογή. 
  • Προστέθηκε η επιλογή «Κρυπτογράφηση Εταιρειών». Η συγκεκριμένη δυνατότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όπως προβλέπεται από τον κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων (GDPR), για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που τυχόν διαχειρίζεστε.
  • Προστέθηκε η υποστήριξη των νέων προδιαγραφών των Ε.Α.Φ.Δ.Σ.Σ. σύμφωνα με την ΠΟΛ.1195/2018.
  • Στην εκτύπωση «Καρτέλες Πελατών» προστέθηκε στο αποτέλεσμα η επιλογή «Μαζική Αποστολή Email», η οποία σας δίνει τη δυνατότητα, να στείλετε μαζικά μέσω του Outlook, στους πελάτες που περιλαμβάνονται στην εκτύπωση την αναλυτική καρτέλα του καθενός, σε μορφή pdf. Για όσους πελάτες έχουν συμπληρωμένο email, στη «Διαχείριση Πελατών» στο tab «Βασικά», η αποστολή θα εκτελεστεί άμεσα, ενώ για τους υπόλοιπους, τα email θα παραμείνουν στα πρόχειρα του Outlook, και θα πρέπει να συμπληρώσετε το email για να αποσταλούν. Τα αρχεία pdf προς αποστολή, αποθηκεύονται στο φάκελο \DCWinEra\MassEmailPDF.

 

Η νέα έκδοση περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές στο περιβάλλον εργασίας που διευκολύνουν σημαντικά την εργασία σας και μεγιστοποιούν την παραγωγικότητά σας.
Ενδεικτικά:

  • Εντολές & συντομεύσεις λειτουργιών οργανωμένες σε ribbons, προκειμένου να εμφανίζονται μόνο όταν τις χρειάζεστε, βοηθώντας σας να εντοπίζετε άμεσα τις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση μίας εργασίας.
  • Δυναμικά φίλτρα στις εκτυπώσεις στις αναζητήσεις και στις λίστες ώστε να αναζητείτε με πολλαπλούς τρόπους τα δεδομένα της εφαρμογής & να έχετε ανά πάσα στιγμή σφαιρική και ολοκληρωμένη πληροφόρηση.
  • Δυνατότητα εμφάνισης του ίδιου ή διαφορετικού παραθύρου στο ίδιο tab.

 

  • Προστέθηκε η επιλογή «Ανωνυμοποίηση Δεδομένων Βάσεων». Ως γνωστόν, με βάση τον κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR), κάθε επιχείρηση είναι υπεύθυνη για την προστασία των προσωπικών δεδομένων φυσικών προσώπων που διατηρεί στην κατοχή της. Μέσω της συγκεκριμένη διαδικασίας τροποποιούνται τα στοιχεία προσωπικής ταυτοποίησης που είναι αποθηκευμένα σε κάθε εταιρεία και αποκτούν ανώνυμη μορφή, ώστε να μην μπορούν να συσχετιστούν με οποιοδήποτε άτομο. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ότι δεν μπορεί να υπάρξει διαρροή κατά την χρήση του backup της εταιρείας από οποιονδήποτε τρίτο. Για να εκτελέσετε την διαδικασία θα πρέπει να επιλέξετε την εταιρεία ή τις εταιρείες που επιθυμείτε και στη συνέχεια να πατήσετε «Έναρξη Μεταφοράς». Μόλις η διαδικασία ολοκληρωθεί, στο φάκελο \DCWinera\_backup θα υπάρχει ένα ανωνυμοποιημένο backupαρχείο για την κάθε εταιρεία για την οποία έτρεξε η διαδικασία, με όνομα emp_anonymized_ και τον 3ψήφιο κωδικό της εταιρείας (π.χ. emp_anonymized_001.dat).

 

  • Στο μενού της εφαρμογής προστέθηκε η επιλογή «M.I.S Αναφορές» στην οποία έχουν συγκεντρωθεί σε 4 ομάδες εργαλεία reporting που αφορούν σε όλα τα υποσυστήματα του προγράμματος. Οι συγκεκριμένες εκτυπώσεις περιλαμβάνουν ένα μεγάλο αριθμό από διαθέσιμα πεδία και όταν εμφανίζονται σε μορφή κύβου σας επιτρέπoυν να ομαδοποιήσετε τα δεδομένα σας με όποιον τρόπο επιθυμείτε. Οι πρότυπες φόρμες που έχουν δημιουργηθεί είναι ενδεικτικές και μπορούν να επεκταθούν με την προσθήκη επιπλέον πεδίων από τα διαθέσιμα ώστε να ταιριάζουν καλύτερα στις διαφορετικές ανάγκες κάθε εταιρίας. Αν θέλετε να έχετε την επιπλέον αυτή τη πληροφόρηση, πρέπει να δημιουργήσετε καινούρια φόρμα εκτύπωσης (Ctrl+P).

 

 

  • Έχετε πλέον τη δυνατότητα να ορίσετε τον χρόνο αυτόματου κλειδώματος της εφαρμογής όταν βρίσκεται σε αδράνεια, όταν δηλαδή δεν γίνεται κάποια ενέργεια από τον χρήστη . Για να ενεργοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, πρέπει να πάτε στην επιλογή «Προφίλ/Παράμετροι», στο πεδίο «Χρόνος Ελέγχου Αδράνεια (λεπτά)», και να συμπληρώσετε το χρόνο σε λεπτά έπειτα από τον οποίο θέλετε να πραγματοποιείται κλείδωμα των λειτουργιών της εφαρμογής. Η παράμετρος θα ενεργοποιηθεί από την επόμενη είσοδο στην εφαρμογή. Ο χρήστης μετά το κλείδωμα της εφαρμογής θα πρέπει να πληκτρολογήσει τον κωδικό του ώστε να συνεχίσει την λειτουργία της εφαρμογής. Για να απενεργοποιήσετε αυτή τη δυνατότητα συμπληρώστε στο πεδίο την τιμή 0.
  • Προστέθηκε η επιλογή «Καταχώριση Περιβαλλοντικού Τέλους». Η νέα επιλογή σας δίνει την δυνατότητα καταχώρισης του αριθμού των πλαστικών σακουλών ανά τρίμηνο που υπόκεινται σε τέλος, για τις ανάγκες του σχετικού εντύπου σύμφωνα με την ΠΟΛ1091/2018.

 

  • Έχετε πλέον τη δυνατότητα να ορίσετε το χρόνο τερματισμού της εφαρμογής όταν βρίσκεται σε αδράνεια, όταν δηλαδή δεν γίνεται κάποια ενέργεια από τον χρήστη ή από την ίδια την εφαρμογή. Για να ενεργοποιήσετε τη νέα δυνατότητα, πρέπει να πάτε στην επιλογή«Προφίλ/Παράμετροι», στο πεδίο «Τερματισμός σε Αδράνεια (λεπτά)», και να συμπληρώσετε το χρόνο σε λεπτά στον οποίο θέλετε να συμβεί ο αυτόματος τερματισμός. Για να απενεργοποιήσετε αυτή τη δυνατότητα συμπληρώστε στο πεδίο την τιμή 0.
  • Προστέθηκε η επιλογή «Πολιτικές Ασφαλείας» και έχετε πλέον τη δυνατότητα να εφαρμόσετε πολιτικές ασφαλείας στον κωδικό πρόσβασης κάθε χρήστη. Αυτές περιλαμβάνουν το μήκος του κωδικού, τα αναγκαία σύμβολα, τη διάρκεια ισχύος του κάθε κωδικού κτλ.

 

  • Προστέθηκε η υποστήριξη Συνταγογράφησης Πωλήσεων Γεωργικών Φαρμάκων από τα καταστήματα διακίνησης φυτοπροστατευτικών προϊόντων. Με βάση το άρθρο 44, παρ. 4 του ν.4235/2014 (Α΄32) η διακίνηση γεωργικών φαρμάκων γίνεται υποχρεωτικά μέσω συνταγογράφησης. Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Τροφίμων έχει αναπτύξει ηλεκτρονική εφαρμογή στην οποία υποβάλλονται τα στοιχεία της συνταγής (φάρμακα, στοιχεία συνταγογράφου και καταστήματος πώλησης, στοιχεία πελάτη, έξτρα οδηγίες χρήσης κτλ.).

WinEra ERP

Ενισχύστε τώρα την επιχείρησή σας! Επενδύστε σε ένα ολοκληρωμένο ERP σύστημα ! Ευέλικτο, φιλικό στη χρήση, με δυνατότητα άμεσης λειτουργίας αλλά και απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης, το WinEra ERP σας βοηθά να ανταποκριθείτε σε κάθε πρόκληση. 

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Δείτε πώς αξιοποίησαν τη λύση WinEra ERP οι πελάτες μας

Περισσότερα

Επικοινωνία

Χρησιμοποιώντας τον δικτυακό τόπο της Data Communication αποδέχεστε τη χρήση των cookies.