Ελέγξτε πλήρως τις διαδικασίες της επιχείρησής σας με το WinEra ERP, το ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων της Data Communication προσαρμοσμένο στις νέες απαιτήσεις τήρησης Ηλεκτρονικών Βιβλίων. Δομημένο σε επί μέρους λειτουργικές ενότητες, συνιστά ιδανική λύση για επιχειρήσεις με εξειδικευμένες ανάγκες, που επιθυμούν να παρακολουθούν ολοκληρωμένα το σύνολο των λειτουργιών και διαδικασιών τους. Συνοδεύεται από εργαλεία reporting, customization και στατιστικής ανάλυσης, ώστε να προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες προσαρμογής και πληροφόρησης.
Επενδύστε σε μία ολοκληρωμένη λύση επιχειρησιακής διαχείρισης. Αποκτήστε πλήρη εικόνα των επιχειρηματικών λειτουργιών, από τα Οικονομικά και την Εφοδιαστική Αλυσίδα έως την ηλεκτρονική υποβολή Εντύπων, τη διαχείριση Έργων/Κέντρων Κόστους και τη διαχείριση Εισαγωγών-Εξαγωγών. Στοχεύστε στον εξορθολογισμό των δαπανών και την αποδοτικότερη χρήση των πόρων. Ενισχύστε την παραγωγικότητα και ανταποκριθείτε άμεσα στις προκλήσεις.
Διατηρήστε τον έλεγχο της επιχείρησής σας με μια ευέλικτη λύση, πλήρως παραμετροποίησιμη και ανοιχτή σε μελλοντικές επεκτάσεις. Ξεκινήστε με τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε σήμερα και ενεργοποιήστε σταδιακά νέα υποσυστήματα και πρόσθετη λειτουργικότητα. Το WinEra ERP προσαρμόζεται απόλυτα στις εξελισσόμενες ανάγκες της επιχείρησής σας.
Με φιλικό περιβάλλον εργασίας, προσωποιημένα μενού ανάλογα με το ρόλο κάθε χρήστη και γρήγορη πρόσβαση στα δεδομένα, το WinEra ERP επιτρέπει την άμεση εξοικείωση των χρηστών, τη γρήγορη αξιοποίηση της λειτουργικότητας και την απλοποιημένη διεκπεραίωση σύνθετων εργασιών.
Αποκτήστε σφαιρική πληροφόρηση για όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, ευθυγραμμίστε τις καθημερινές λειτουργίες και δώστε real time στοιχεία στα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις. Το WinEra ERP διαθέτει πληθώρα έτοιμων καταστάσεων και αναφορών, ενσωματωμένα εργαλεία δημιουργίας προσαρμοσμένων αναφορών, καθώς και τη δυνατότητα διασύνδεσης με συστήματα επιχειρηματικής ευφυΐας (ΒΙ).
Διασφαλίστε τα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR. Το WinEra ERP χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης δεδομένων. Παράλληλα, η δυνατότητα ορισμού πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης βάσει του ρόλου των χρηστών και η καταγραφή ιστορικού αλλαγών εγγυώνται ότι τα ευαίσθητα δεδομένα σας διατηρούνται απόρρητα και εμπιστευτικά.
Αξιοποιήστε τη βραβευμένη πολιτική εξυπηρέτησης της Data Communication, Customer Care 360°. Επωφεληθείτε από τα πολλαπλά κανάλια υποστήριξης και εξυπηρέτησης που παρέχουμε στους πελάτες μας 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Γνωρίστε όλες τις δυνατότητες του προγράμματος που αγοράσατε μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό εκπαίδευσης & υποστήριξης, με αυτόματη σύνδεση στο εταιρικό μας site.
Επωφεληθείτε από τα δυναμικά διαγράμματα Στατιστικών Δεδομένων (Dashboards) στην κεντρική οθόνη. Παρακολουθήστε με ματιά κάθε στιγμή το Ταμείο, την Αποθήκη, τους Πελάτες-Προμηθευτές, τα Οικονομικά και ό,τι άλλο σας.ενδιαφέρει. Αντλήστε χρήσιμα συμπεράσματα, μειώνοντας την πολυπλοκότητα.
Αξιοποιήστε τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με συστήματα Business Intelligence (BI) και ενημερωθείτε πέρα από τις τυποποιημένες αναφορές. Οπτικοποιήστε τα δεδομένα σας και δώστε στα στελέχη που παίρνουν τις αποφάσεις τη real time εικόνα της επιχείρησης.
Απλοποιήστε τις καθημερινές σας εργασίες! Διασυνδεθείτε αυτόματα με την ΑΑΔΕ και τους λοιπούς δημόσιους φορείς. Αντλήστε και αποστείλετε στοιχεία κατευθείαν μέσα από το πρόγραμμα σε ελάχιστο χρόνο. Διαβιβάστε τα δεδομένα των παραστατικών σας στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη αξιοπιστία. Επωφεληθείτε από την πληρότητα ενσωματωμένων λειτουργιών του WinEra για διαχείριση/ηλεκτρονική υποβολή των δεδομένων της επιχείρησής σας.
Αξιοποιήστε ένα δυναμικό online κατάστημα και διαχειριστείτε από το WinEra ERP τα προϊόντα που θα εμφανίζονται και τις προωθητικές σας ενέργειες. Διαχειριστείτε πλήρως τις online παραγγελίες και μεταφέρετε αυτόματα όλα τα στοιχεία στο σύστημα.
Επωφεληθείτε από την αμφίδρομη επικοινωνία και ανταλλαγή στοιχείων μεταξύ Κεντρικού και Υποκαταστημάτων. Επικοινωνήστε αυτόματα με απομακρυσμένα σημεία (πελάτες- αντιπρόσωπους-πωλητές) επιταχύνετε τις διαδικασίες και μειώστε το κόστος.
Αξιοποιήστε τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με τα πλέον δημοφιλή συστήματα φορητής παραγγελιοληψίας και τιμολόγησης και δώστε στους συνεργάτες σας τη δυνατότητα να εργαστούν από παντού, οποιαδήποτε στιγμή, ανταποκρινόμενα καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας.
Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας αξιοποιώντας τη δυνατότητα διασύνδεσης του WinEra ERP με τα πλέον δημοφιλή συστήματα Λιανικής. Αποκτήστε τον έλεγχο του ταμείου και των πωλήσεων. Μειώστε το χρόνο και το κόστος διαχείρισης παραγγελιών και αναβαθμίστε ταυτόχρονα το επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σας.
Ενσωματώστε το νέο σύστημα χωρίς να διαταράξετε τη ροή των εργασιών της επιχείρησής σας. Επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εγκατάστασης του WinEra οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της χρήσης και την άμεση λειτουργία χωρίς να απαιτείται ειδική παραμετροποίηση. Εξοικονομήστε χρόνο με την αυτόματη μετάπτωση των δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό.
Eπιλέξτε την εγκατάσταση που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Το WinEra ERP είναι διαθέσιμο on premise και με ετήσια συνδρομή ενοικίασης (Rent a WinEra).
Στον πίνακα «Παραστατικά» προστέθηκαν δύο νέα πεδία για τις ανάγκες της διαβίβασης στην πλατφόρμα myDATA:
• «Αυτοτιμολόγηση». Στην περίπτωση που έχει επιλεγεί «ΝΑΙ», το παραστατικό θα απεικονιστεί στην λειτουργία «Επεξεργασία Εξόδων» χρησιμοποιώντας όμως κατ’ εξαίρεση την τιμή που έχει επιλεγεί στην ένδειξη: «Είδος ΠαραστατικούΑΑΔΕ (Εσόδων)».
• «Αρ.Εγκατάστασης». Στην περίπτωση που παρακολουθείτε στην ίδια εταιρία,κεντρικό και υποκαταστήματα, θα πρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικά παραστατικά ανά υποκατάστημα και να συμπληρώσετε στο πεδίο αυτό, τον αριθμό εγκατάστασης του κάθε υποκαταστήματος. Στην περίπτωση που το παραστατικό αφορά το κεντρικό, το πεδίο παραμένει κενό.
Στο μενού Αποθήκη προστέθηκε η ενότητα Καταστάσεις Ελέγχου Κοστολόγησης η ενότητα αυτή περιλαμβάνει 5 νέες καταστάσεις για έλεγχο της κοστολόγησης με βάση τη μέθοδο αποτίμησης FIFO.
Αναλυτική Κατάσταση Κόστους Εξαγωγών:
Αναλυτική Κατάσταση Κόστους Πωληθέντων:
Κατάσταση Συμφωνίας Κόστους Εξαγωγών:
Εκκρεμή Δελτία Αποστολής:
Τιμολόγια χωρίς Δελτία Αποστολής:
Στην Τιμολόγηση, έχει προστεθεί η δυνατότητα απεικόνισης QR Code και στα παραστατικά που εκδίδονται με τη χρήση θερμικών εκτυπωτών. Για να έχετε αυτή τη δυνατότητα θα πρέπει:
• Να ορίσετε το θερμικό εκτυπωτή σαν γραφικό εκτυπωτή, χρησιμοποιώντας τους drivers του κατασκευαστή.
• Να χρησιμοποιήσετε μια φόρμα σχεδιασμένη για γραφικό θερμικό εκτυπωτή, όπως η πρότυπη φόρμα «Φόρμα για Θερμικό Εκτυπωτή Laser)» που ενσωματώθηκε στην έκδοση 6.20.76 στην επιλογή (Παράμετροι/Φόρμες Εκτύπωσης/ Φόρμες Τιμολογίων).
• Να προσθέσετε το πεδίο του QR Code στη φόρμα εκτύπωσης.
Στην Τιμολόγηση στο μενού, στην επιλογή «Παραστατικού» , προστέθηκαν 2 νέες επιλογές:
Στο έντυπο Ε3 Είναι διαθέσιμη η λειτουργία «Μεταφορά Στοιχείων από TaxisNet» για το φορολογικό έτος 2019.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, μεταφέρονται τα δεδομένα των πινάκων:
• 037 (Συνδεδεμένες Επιχειρήσεις ημεδαπής/αλλοδαπής)
• 039 (Ενεργές Ιστοσελίδες Επιχείρησης)
• 040 (Ενεργοί Επαγγελματικοί Λογαριασμοί Επιχείρησης)
• 041 (Ενεργά Τερματικά POS)
• 042 (Ενεργές Ηλεκτρονικές Διευθ. Αλληλογραφίας Επιχείρησης)
• 045 (Στοιχεία Συνεργαζόμενων Ηλεκτρονικών Πλατφορμών)
• Γ’1 (Σύνολο Ενοικίων που καταβλήθηκαν)
• Κριτήρια Μεγέθους Οντοτήτων αρ.2 ν.4308/2014
• Γ’2 (Αγροτικές Επιδοτήσεις-Ενισχύσεις)
• 023 (Επιμερισμός Πωλήσεων ανά Κ.Α.Δ.)
Σε περίπτωση που κατά την άντληση στοιχείων, τα δεδομένα των πινάκων 040 (Ενεργοί Επαγγελματικοί Λογαριασμοί Επιχείρησης), Γ’1 (Σύνολο Ενοικίων που καταβλήθηκαν) και 023 (Επιμερισμός Πωλήσεων ανά Κ.Α.Δ.), είναι περισσότερα των γραμμών του εντύπου, όλα τα δεδομένα μεταφέρονται στις αντίστοιχες Συνημμένες Καταστάσεις.
Στην εκτύπωση «ΚΑΔ Επιχειρήσεων (covid-19)» ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές που αφορούν την εκτύπωση των επιχειρήσεων που διαθέτουν ΚΑΔ Δευτερεύουσας Δραστηριότητας η οποία εμπίπτει στην λίστα των κλάδων που πλήττονται από την εξάπλωση του κορονοϊού. Στην εκτύπωση δεν λαμβάνεται υπόψιν το κριτήριο του ύψους των ακαθάριστων εσόδων φορολογικού έτους 2018. Επίσης ενσωματώθηκαν όλες οι απαραίτητες αλλαγές και προσθήκες στην λίστα των πληττώμενων ΚΑΔ σύμφωνα με το δελτίο τύπου του ΥΟ στις 31/3. Επιπρόσθετα, προστέθηκε το κριτήριο αναζήτησης «Κύρια/Δευτερεύουσα» με τις αντίστοιχες τιμές, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εκτυπωτικό φίλτρο.
Ενισχύστε τώρα την επιχείρησή σας! Επενδύστε σε ένα ολοκληρωμένο ERP σύστημα ! Ευέλικτο, φιλικό στη χρήση, με δυνατότητα άμεσης λειτουργίας αλλά και απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης, το WinEra ERP σας βοηθά να ανταποκριθείτε σε κάθε πρόκληση.