Customer Care 360°: Ο πελάτης στο επίκεντρο της Data Communication

H Data Communication συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή στηρίζοντας την υγιή επιχειρηματικότητα. Τριάντα δύο χρόνια τώρα, η εταιρεία θέτει τον ικανοποιημένο πελάτη στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της, όντας δίπλα του κάθε στιγμή, με απόλυτη συνέπεια. 

 

Στοχεύοντας στην ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη του πελάτη, η Data Communication έχει θεσπίσει την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτηση Customer Care 360˚, ένα πλήρες φάσμα υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, μέσω της οποίας οι πελάτες της απολαμβάνουν άριστη εξυπηρέτηση, που βασίζεται στη δέσμευση, την αφοσίωση και την καινοτομία. Η πολιτική αυτή, την οποία τα ίδια τα στελέχη της Data Communication έχουν σχεδιάσει, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα «συστήματα» εξυπηρέτησης πελατών για τον κλάδο της Παροχής Υπηρεσιών ενσωματώνοντας ένα εκτενές πλέγμα δράσεων όπως: Κέντρο Υποστήριξης Πελατών, Γνωσιακή Βάση, Πλάνο Τακτικής Επικοινωνίας & Προληπτικής Υποστήριξης, Φορολογικά Σεμινάρια/Webinars, Webinars Υποστήριξης κ.α.

Με βασική καινοτομία την κατανομή των ενεργειών/δράσεων εξυπηρέτησης πελατών σε τέσσερις τομείς - reactive customer support, proactive customer support, customer training – updating & continuous upgrade-  και με κάθε τομέα να εμπεριέχει συγκεκριμένες, χρονικά προσδιορισμένες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και υπηρεσίες, η πολιτική Customer Care 360° δεσμεύεται στον πελάτη από την πρώτη ημέρα συνεργασίας, εμπνέοντάς του απόλυτη εμπιστοσύνη και διασφαλίζοντας ότι αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες των εφαρμογών προς όφελος της επιχείρησής του. 

 

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Καταναλωτή, ο Πέτρος Κοραλής, Data Communication Solutions Division Manager δήλωσε: «32 χρόνια τώρα, στην Data Communication, ο πελάτης είναι η κύρια προτεραιότητά μας. Η πελατοκεντρική μας αντίληψη αποτυπώνεται σε κάθε μας υπηρεσία ή προϊόν, αλλά ακόμη περισσότερο στην επικοινωνία με τους πελάτες μας από έμπειρα και άριστα καταρτισμένα στελέχη, που συνεργάζονται στενά μαζί τους, για να ευθυγραμμίσουν τους στόχους πληροφορικής με τους επιχειρηματικούς τους στόχους».

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360° της Data Communication έχει βραβευθεί με 4 πρώτα βραβεία και έχει αναγνωρισθεί από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών ως βέλτιστη πρακτική προτεινόμενη σε επιχειρήσεις τόσο ελληνικών συμφερόντων, όσο και θυγατρικές ή μέλη ξένων ομίλων.

Ο Όμιλος Εταιρειών Mellon εμπιστεύτηκε την Data Communication για την ψηφιακή του αναβάθμιση

Περισσότερα

Energy Dynamics Accelerator της Data Communication για τη Eunice Trading

Περισσότερα