Pharmathen

Η εταιρεία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και εμπορία φαρμακευτικών προϊόντων, κατέχοντας ισχυρή θέση στον τομέα των γενόσημων (generics) ιδιοσκευασμάτων

Η Εταιρεία

Η Pharmathen ιδρύθηκε το 1969 στην Αθήνα, ως ιδιωτική φαρμακευτική εταιρεία. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και εμπορία φαρμακευτικών προϊόντων, κατέχοντας ισχυρή θέση στον τομέα των γενόσημων (generics) ιδιοσκευασμάτων.

 

Με τρία ερευνητικά εργαστήρια τελευταίας τεχνολογίας και δύο παραγωγικές μονάδες, η Pharmathen είναι μία πλήρως καθετοποιημένη εταιρεία με δραστηριότητες που εκτείνονται από την ανάπτυξη φαρμακευτικών προϊόντων έως και τη διανομή τους.

 

Το ανθρώπινο δυναμικό της περιλαμβάνει περισσότερα από 800 άτομα, τα οποία εργάζονται στους τομείς Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D), παραγωγής και διανομής των φαρμάκων σε περισσότερες από 85 χώρες παγκοσμίως. Σήμερα τα προϊόντα της Pharmathen είναι εγκεκριμένα σε όλες τις αγορές της ΕΕ, ενώ έχουν χορηγηθεί δικαιώματα διανομής στις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες στον κόσμο.

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

Η Pharmathen, ένας από τους σημαντικότερους παίκτες στην ελληνική αγορά γενόσημων προϊόντων, αναζήτησε μια σύγχρονη, αξιόπιστη CRM λύση για την ολοκληρωμένη κάλυψη των πελατοκεντρικών της δραστηριοτήτων, καθώς και την εξυπηρέτηση των επιχειρηματικών της σεναρίων. 

 

Η νέα λύση όφειλε να καλύπτει τις ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες διαχείρισης του τμήματος Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, όπως ενδεικτικά:

 

  • Ενημέρωση - προώθηση φαρμάκων στην ελληνική ιατρική κοινότητα 
  • Διαφημιστικές εκστρατείες της εταιρείας 
  • Επικοινωνία με το ευρύ δίκτυο των επιστημονικών αντιπροσώπων (>120 ) 
  • Οργάνωση και λειτουργία του τμήματος Διανομής, το οποίο αποστέλλει όλες τις παραγγελίες από νοσοκομεία, φαρμακαποθήκες και φαρμακεία στην Ελλάδα

 

Επιπλέον, υπήρχε ανάγκη για:

 

  • Sales Force Automation (SFA) για Ιατρικούς Επισκέπτες 
  • Διαχείριση φαρμακείων 
  • Ηλεκτρονική παραγγελιοληψία 
  • Διασύνδεση του νέου CRM συστήματος με το υφιστάμενο SAP ERP

Η λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων η Pharmathen εμπιστεύτηκε την Data Communicatίon (DC), στρατηγικό συνεργάτη της Microsoft από το 2004. 

 

Αρχικά, επιλέχθηκε η εφαρμογή και περαιτέρω ανάπτυξη του Pharma CRM Accelerator™, της ολοκληρωμένης κάθετης λύσης που η Data Communication έχει αναπτύξει για τη Διαχείριση Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης & Marketing του φαρμακευτικού κλάδου. H συγκεκριμένη λύση βασίζεται στην κορυφαία, διεθνή πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων Microsoft Dynamics CRM και έχει διακριθεί στα βραβεία BITE Awards (2013), στην κατηγορία "Εξειδίκευση σε Επιχειρηματικούς Κλάδους/ Φαρμακευτικοί Οργανισμοί". 

 

Περαιτέρω, προκρίθηκε η αξιοποίηση της πλατφόρμας SCRIBE Software για τη διασύνδεση του νέου CRM συστήματος με το υπάρχον SAP ERP. 

 

Η Scribe Software είναι o πλέον διακεκριμένος κατασκευαστής Data Integration Platform με παρουσία στη διεθνή αγορά από το 1995, μέσω 1.200 partners. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι λύσεις που προσφέρει έχουν βοηθήσει περισσότερες από 14.000 πολυεθνικές και μη εταιρείες να ενοποιήσουν πολλαπλά συστήματα πληροφορικής.

 

Συνολικά, το Pharma CRM Accelerator™ μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον, κάλυψε πλήρως λειτουργικές περιοχές, όπως:

 

  • Αυτοματοποίηση Δράσεων ιατρικών επισκεπτών/ιατρική ενημέρωση 
  • Διαχείριση Πωλήσεων Φαρμακείων/ e-ordering 
  • Key Account Management 
  • Αξιολογήσεις/Στοχοθετήσεις 
  • Διαχείριση Ερωτηματολογίων 
  • Αυτοματοποίηση Marketing (π.χ. συνέδρια, προωθητικές ενέργειες, κ.λπ.) 
  • Ολοκληρωμένο Reporting 
  • Κεντρικός, πλήρως παραμετρικός μηχανισμός ροών εργασίας (workflows) 
  • Πλήρης διασύνδεση με Outlook και γενικότερα εφαρμογές MS-Office 
  • Online/Offline φορητή λειτουργία

 

Επιπλέον, αναπτύχθηκαν πρόσθετα κυκλώματα και λειτουργίες όπως:

 

  • Κύκλωμα διαχείρισης εγκρίσεων αιτημάτων 
  • Βασική λειτουργικότητα/front-end εξοδολογίων πωλητών 
  • Δράσεις ιατρών 
  • Διαχείριση Φαρμακείων, Τιμοκατάλογοι, Οικονομικά Στοιχεία 
  • e-Ordering, με ειδική ανάπτυξη εφαρμογής για iPads

Τέλος, το σύστημα διασυνδέθηκε:

 

  • με τα υφιστάμενα συστήματα συλλογής, επεξεργασίας, ανάλυσης και παραγωγής ενοποιημένων αναφορών Qlikview™ και IMS Reporting™, εμπλουτίζοντας με δεδομένα και ενισχύοντας την Data-based customer insights πρακτική που εφαρμόζει η εταιρεία 
  • με τον Microsoft SharePoint Server, ο οποίος αξιοποιείται από τον Οργανισμό σαν εργαλείο Document Management 
  • με το SAP ERP της εταιρείας σε αμφίδρομη επικοινωνία, μέσω της πλατφόρμας SCRIBE Software

 

Σημειώνεται ότι το σύστημα αξιοποιείται παραγωγικά από περίπου 150 χρήστες.

Οφέλη

Τα άμεσα και μετρήσιμα οφέλη που αποκόμισε η Pharmathen συνοψίζονται σε:

 

  • Αξιόπιστη ηλεκτρονικοποιημένη παραγγελιοληψία με εξάλειψη χειρόγραφων ενεργειών και καθυστερήσεων
  • Βελτίωση & εξατομίκευση εξυπηρέτησης πελατών 
  • Επίτευξη στόχων πωλήσεων με την αξιοποίηση της δυνατότητας διενέργειας ad-hoc marketing campaigns

 

Παράλληλα η Pharmathen επωφελήθηκε από μια σειρά δυνατοτήτων και πλεονεκτημάτων που διαθέτει η συνολική λύση Pharma CRM Accelerator™, έτσι όπως αυτή εμπλουτίστηκε με τα κυκλώματα Διαχείρισης Φαρμακείων και Ηλεκτρονικής Παραγγελιοληψίας και τα οποία συνοψίζονται ως εξής:

 

  • Φιλικό και γνώριμο περιβάλλον εργασίας. Διασύνδεση με οικεία εργαλεία Microsoft. Πλήρης φορητότητα 
  • Κορυφαίες δυνατότητες για τις ανάγκες της φαρμακοβιομηχανίας
  • Ευέλικτος καθορισμός συναντήσεων και προγραμματισμός δράσεων
  • Πλήρης αυτοματοποίηση της παρακολούθησης των ιατρικών επισκέψεων
  • Αποτελεσματική οργάνωση & διοίκηση
  • Οργάνωση και ενίσχυση του Τμήματος Πωλήσεων
  • Υλοποίηση και αποτίμηση στοχευμένων ενεργειών μάρκετινγκ
  • Digital Marketing Automation
  • Key Account Management (νοσοκομεία, περιφέρειες, φορείς υγείας, διαγωνισμοί, συμβάσεις, ποσοτική και ποιοτική στοχοθέτηση,
  • Ηλεκτρονική Παραγγελιοληψία
  • Ανάλυση Δεδομένων (Reporting) για την πολλαπλή αξιοποίηση των δεδομένων και των πληροφοριών του συστήματος. 
  • Κορυφαία Ασφάλεια
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Διαθέσιμο on Premise και on Cloud
  • Μεγιστοποίηση απόδοσης της επένδυσης

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

CRM | Microsoft Cloud for Business |

Dynamics 365 for Sales (CRM)

CRM λύση νέας γενιάς της Microsoft. Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Διαχείρισης των Σχέσεων με τους πελάτες σας. 

Περισσοτερα

ΕΡΓΑ

Δείτε περισσότερα έργα στον κλάδο Φαρμάκου και Υγείας

Επικοινωνία