Regency Casino Thessaloniki

Πολυτελές συγκρότημα καζίνο στη Θεσσαλονίκη. Επιχειρηματική μονάδα της Regency Entertainment.

Η εταιρεία

Η Regency Entertainment είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής υπηρεσιών καζίνο και φιλοξενίας στην Ελλάδα.

 

Μέσα από τη λειτουργία των 3 επιχειρηματικών της μονάδων:

• του Regency Casino Mont Parnes (περιλαμβάνει καζίνο, ξενοδοχείο και τελεφερίκ στην Πάρνηθα)

• του Regency Casino Thessaloniki (πολυτελούς συγκροτήματος καζίνο στη Θεσσαλονίκη) 

• του Hyatt Regency Thessaloniki (ξενοδοχειακού συγκρότημα 5 αστέρων στη Θεσσαλονίκη, συνοδευόμενου από υπερσύγχρονο συνεδριακό κέντρο)

η Regency Entertainment προσφέρει καθημερινά μοναδικές εμπειρίες διασκέδασης σ’ ένα ασφαλές και ευχάριστο περιβάλλον

 

To 2010 η εταιρεία διακρίθηκε σε διεθνές επίπεδο με το Χρυσό Quality Commitment Award του Business Initiative Directions (BID) για την επιχειρηματική αριστεία, την ηγεσία, το μάρκετινγκ, την εξυπηρέτηση πελατών και τις επιδόσεις της γενικότερα. Η τιμητική αυτή διάκριση αναγνωρίζει τη δέσμευση της Regency για άριστα αποτελέσματα σε κάθε πτυχή της λειτουργίας της, και επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία καθιερώνει την υψηλή ποιότητα ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της.

 

Η Regency Entertainment απασχολεί 2.500 εργαζόμενους, ενώ ο κύκλος εργασιών της σε επίπεδο Ομίλου κυμαίνεται στα €170 εκ.

Επιχειρηματικές προκλήσεις

Στο πλαίσιο αναβάθμισης των πληροφοριακών συστημάτων της, η Regency Entertainment αναζήτησε μία συνολική λύση επιχειρηματικής διαχείρισης των δραστηριοτήτων του Ομίλου. Το νέο σύστημα όφειλε:

  • να βελτιστοποιεί τις διαδικασίες διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας
  • να συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα οικονομικού ενδιαφέροντος που παράγουν τα πληροφοριακά συστήματα των δύο μεγάλων επιχειρηματικών της μονάδων, του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης και του Regency Casino Thessaloniki
  • να ενοποιεί τις οικονομικές πληροφορίες, προκειμένου αυτές να είναι διαθέσιμες για την παραγωγή MIS reporting μέσα από ένα ενιαίο σύστημα
  • να αναβαθμίσει το Management Reporting

Λύση

Για την ικανοποίηση των παραπάνω αναγκών η Regency Entertainment απευθύνθηκε στην Data Communication με κριτήριο την εκτεταμένη εμπειρία της σε πολυσχιδή και πολύπλευρα έργα Πληροφορικής. Προκρίθηκε η λύση Microsoft Dynamcis NAV - InnovEra (ERP) για την κορυφαία λειτουργικότητα αλλά και την πλήρη προσαρμογή στην ελληνική νομοθεσία και τα Διεθνή και Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα.

 

• Υλοποιήθηκαν τα υποσυστήματα:
1. Οικονομικής Διαχείρισης
2. Εμπορικής Διαχείρισης
3. Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας
4. Επιχειρηματικής Πληροφόρησης (MIS)

 

• Αναπτύχθηκαν εγκριτικές ροές για τη διαχείριση του κύκλου αγορών, με σκοπό την ολοκλήρωση της εφοδιαστικής αλυσίδας

 

• Αναπτύχθηκαν interfaces με σκοπό τη συγκέντρωση των οικονομικών στοιχείων από όλα τα συνδεδεμένα συστήματα στο Dynamics 365 Business Central - InnovEra (ERP). Συγκεκριμένα με:
1. το υφιστάμενο πρόγραμμα Μισθοδοσίας
2. το ξενοδοχειακό σύστημα Opera
3. το σύστημα Corporate Performance Μanagement και Business Intelligence (BI) Oracle Hyperion του Hyatt Regency Θεσσαλονίκης

 

• Αναπτύχθηκε διασύνδεση με την υπηρεσία εισαγωγής εγγραφών από τα σημεία λιανικής πώλησης στο Microsoft Dynamics NAV (σύστημα OTR) του Regency Casino Thessaloniki

 

Με την κυκλοφορία της έκδοσης Dynamics 365 Business Central, η Regency Entertainment αξιοποιεί την αναβαθμισμένες δυνατότητες της έκδοσης Dynamics 365 Business Central - InnovEra.

Οφέλη

Τα κύρια οφέλη που απολαμβάνει σήμερα ο Όμιλος είναι τα ακόλουθα:
  • Αξιοποίηση διεθνών best practices που προσφέρει το Dynamics 365 Business Central
  • Εφαρμογή ελληνικών best practices που προσφέρει το DC InnovEra
  • Μείωση του χρόνου συγκέντρωσης οικονομικών στοιχείων και  πληροφοριών
  • Μείωση της πολυπλοκότητας για τους χειριστές με λήψη άμεσης & ολοκληρωμένης εικόνας πληροφόρησης
  • Ενοποιημένη διαχείριση παγίων & λογιστικών εγγραφών 
  • Ενοποίηση οικονομικών αποτελεσμάτων Ομίλου & κοινή εμπορική πολιτική 
  • Κάλυψη ιδιαίτερων διαχειριστικών & λειτουργικών αναγκών που δημιουργούνται στα σημεία πώλησης με αποτέλεσμα την ταχύτητα στις συναλλαγές, την ελαχιστοποίηση των αναμονών, την ασφάλεια των συναλλαγών κ.α. 
  • Εφαρμογή κανόνων & αυτοματοποιημένων διαδικασιών
  • Βελτίωση ακρίβειας οικονομικών & εμπορικών προβλέψεων
  • Μειωμένο κόστος αναβάθμισης στις νέες εκδόσεις του Dynamics 365 Business Central
  • Βελτιστοποίηση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

ERP | Microsoft Cloud for Business |

Dynamics 365 Business Central - InnovEra

All-in-one, SaaS λύση Επιχειρησιακής Διαχείρισης, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων, on cloud & on premise.

Περισσοτερα

ΕΡΓΑ

Δείτε τα υπόλοιπα έργα του κλάδου Τουρισμού και Ψυχαγωγίας

Επικοινωνία